اطلاعات تماس
  • 092141*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970323300219012

خط تولید بیوگلز

کد: 13970323300219012

https://goo.gl/cQnNQc

، تبریز , (اخبار رسمی): تمامی دستگاه آلات تمام استیل و فول اتوماتیک بوده و دارای موتور اینورتردار دلتا (ژاپن) می باشد و کار با آنها بسیار راحت است همچنین دارای یک سال گارانتی وهفت سال خدمات پس از فروش می باشد.

خط تولید بیوگلز
خط تولید بیوگلز

بیوگلز یک محصول بسیار محبوب وخوشمزه است که تولید آن داخل کشور توسط شرکت های معدودی انجام می شود. ولی بازار و مارکت فروش بسیار بزرگ دارد در این خط تولید برای مواد اولیه از ترکیبات مختلفی استفاده می‌شود که از جمله آنها می توان به نشاسته ذرت یا سیب زمینی همراه با آرد ذرت یا سیب زمینی یا آرد گندم وغیره اشاره کرد .این محصول سرخ شده وروغن گیری شده می باشد، که پروسه تولید آن به شرح ذیل می باشد:

مواد خام اولیه داخل میکسر مخلوط گشته وتوسط کانوایر ماردون (Screw conveyor) به داخل فیدر اکسترودر وازآن به اکسترودر منتقل می گردد. پس از اکسترودر بسته به شکل دلخواه داخل دستگاه شیپر رفته وبه اشکال مختلف درآمده وسپس به داخل سرخ کن فول اتوماتیک تمام استیل رفته وسپس بوسیله کانوایر تسمه ای به داخل دستگاه دراژه (Coating-Flavoring) منتقل می شود وپس از طعم دهی آماده بسته بندی میباشد.

تمامی دستگاه آلات تمام استیل وفول اتوماتیک بوده ودارای موتور اینورتردار دلتا (ژاپن) می باشد وکار با آنها بسیار راحت است همچنین دارای یک سال گارانتی وهفت سال خدمات پس از فروش می باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه آلات به سایت شرکت مراجعه و یا با ما  تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فروزان فام فجر

شرکت فروزان فام فجر در سال 1390 فعالیت خود را با مدیریت آقای دکتر محمد حسن پورآقا در بخش بازرگانی با واردات انواع دستگاه آلات مواد غذایی از کشور چین ،تایوان ،هند وترکیه آغاز نمود .این شرکت دفتر فروش امریچی AMC و سان پرینگ SunPring چین در بخش ماشین آلات تولید مواد غذایی،دستگاه آلات انواع مواد غذایی و اکسترودرهای دو ماردون و اکسترودرهای تک ماردون ، انواع خشک کن ها و ماشین آلات تولید غذای حیوانات و طیور در ایران بوده و فعالیت خود را در زمینه واردات انواع دیگر کالاها و راه اندازی انواع سیستمهای باز پرورش ماهی و سیستمهای بسته پرورش ماهی انجام می دهد.این شرکت با دارا بودن استانداردهای بین المللی 9001 ،14001 ، 18001، IMS و ایزو 10006 (سیستم کنترل پروژه ورضایت مندی مشتری) امید دارد که با خدمت به بخش تولید در ایران گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی ، افزایش و توسعه تجارت، و پیشرفت ایران اسلامی بردارد.

اطلاعات تماس
  • 092141*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید