اطلاعات تماس
  • 092141*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970324300509012

خط تولید غذای کودک

کد: 13970324300509012

https://goo.gl/4cqm5y

، تبریز , (اخبار رسمی): غذای کودک یا در اصطلاح عامه سرلاک محصولی بسیار مقوی برای کودک نوزاد تا 2 سال است. شرکت فروزان فام فجر ارائه دهنده دستگاه‌های خط تولید غذای کودک است.

خط تولید غذای کودک
خط تولید غذای کودک

با توجه به اینکه کودک نیاز دارد تا آرد انواع غلات را مصرف کند و به صورت خام یا به صورت نان نمی‌توان آن را استفاده کرد پس انواع غلات از طریق این خط تولید آماده برای مصرف نوزادان می‌شود و به صورتی که ابتدا آرد یا خورده خام غلات همراه با مواد افزودنی داخل میکسر مخلوط شده وتوسط کانوایر ماردون (Screw conveyor) به داخل فیدر و سپس اکسترودر انتقال می‌یابد این مواد داخل اکسترودر علاوه بر پخته شدن بافت‌دار نیز می‌شوند. سپس بوسیله کانوایر هوائی (Air conveyorr) به داخل خشک کن رفته و کاملا خشک می‌شوند.

پس از این مرحله محصول تولید شده توسط کانوایر ماردون به داخل الک (Shifter) و از آن به داخل دستگاه خردکن (Cramble) انتقال می‌یابد. دستگاه خردکن محصول را خرد کرده و در سایزهای متفاوت جدا کرده و محصول آماده بسته‌بندی می‌شود.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه‌آلات می‌توانند به سایت شرکت فروزان فام فجر تماس گرفته شود.

تمامی دستگاه آلات تمام استیل و فول اتوماتیک بوده و دارای موتور اینورتردار دلتا (ژاپن) هستند و کار با آنها بسیار راحت است همچنین دارای یک سال گارانتی و هفت سال خدمات پس از فروش هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فروزان فام فجر

شرکت فروزان فام فجر در سال 1390 فعالیت خود را با مدیریت آقای دکتر محمد حسن پورآقا در بخش بازرگانی با واردات انواع دستگاه آلات مواد غذایی از کشور چین ،تایوان ،هند وترکیه آغاز نمود .این شرکت دفتر فروش امریچی AMC و سان پرینگ SunPring چین در بخش ماشین آلات تولید مواد غذایی،دستگاه آلات انواع مواد غذایی و اکسترودرهای دو ماردون و اکسترودرهای تک ماردون ، انواع خشک کن ها و ماشین آلات تولید غذای حیوانات و طیور در ایران بوده و فعالیت خود را در زمینه واردات انواع دیگر کالاها و راه اندازی انواع سیستمهای باز پرورش ماهی و سیستمهای بسته پرورش ماهی انجام می دهد.این شرکت با دارا بودن استانداردهای بین المللی 9001 ،14001 ، 18001، IMS و ایزو 10006 (سیستم کنترل پروژه ورضایت مندی مشتری) امید دارد که با خدمت به بخش تولید در ایران گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی ، افزایش و توسعه تجارت، و پیشرفت ایران اسلامی بردارد.

اطلاعات تماس
  • 092141*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی