اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970323300248679

لزوم ثبت قانونی استارتاپ در ایران

کد: 13970323300248679

https://goo.gl/tb5XFz

، (اخبار رسمی): آیا ثبت علامت تجاری ضرورت دارد؟ ثبت علامت تجاری چه مزایایی به همراه دارد؟ در صورت عدم ثبت آن چه اتفاقاتی ممکن است برای تجارت بیافتد؟

لزوم ثبت قانونی استارتاپ در ایران
لزوم ثبت قانونی استارتاپ در ایران

فرض کنیم برای کسب و کار خود تلاش و زمان زیادی را صرف کرده باشید و بسیار سعی کرده‌اید که اعتماد مشتریان خود را جلب کنید چه احساسی پیدا می‌کنید اگر شخص دیگری با سوء‌استفاده از نام شما شروع به کسب درآمد کند یا به آن صدمه بزند؟

یا بدتر شما سال‌های بسیاری تلاش کرده‌اید و مشتریان وفاداری نیز دارید همه شما را به این نام می‌شناسند بالاخره روزی متوجه می‌شوید نامی را که شما برای تجارت خود استفاده می‌کنید در واقع توسط شرکت دیگری قبلا ثبت شده است و شما نمی توانید دیگر از آن استفاده کنید در این صورت چه خواهید کرد؟

در این مطلب پاسخ سوالات بالا ارائه خواهد شد. شما با ثبت شرکت می‌توانید از مزایای آن که شامل 

نام تجاری منحصر به فرد:

با ثبت شرکت به صورت قانونی می‌توانید مطمئن شوید شخص دیگری با این نام و برند نمی‌تواند محصولات یا خدمات مشابه شما را ارائه کند.

محافظت ­قانونی:

به طور خلاصه ثبت قانونی علامت تجاری حقوق قانونی ثبت را به شما می‌دهد این بدین معنی است که شخص دیگری نمی‌تواند به طور قانونی این نام تجاری را به ثبت برساند و  یا از آن سوء استفاده کند و درصورتی که کسی بخواهد نام تجاری شما را تخریب کند شما به راحتی می‌توانید از طرق قانونی این مسئله را پیگیری کنید. پایه و اساس کسب‌وکار شما ثبت قانونی آن استو از موفقیت و پیشرفت خود در کسب و کارمحافظت کنید.

شناخته شدن برند شما:

با ثبت لوگوی خود می‌توانید شرکت منحصر به فردی داشته باشید. به طور مثال دیدن یک سیب گاز زده‌ی نقره‌ای برروی لپ تاپ یا موبایل به شما می‌گوید که این محصول متعلق به شرکت اپل است.

امکان اخذ مزایا و بیمه

البته این تنها مزیت ثبت نام تجاری نیست شما با انجام این کار می‌توانید برای کسب خود حساب بانکی افتتاح کنید، درخواست وام کرده ویا کارمندانی را استخدام، طبق قوانین اداره کار به آن‌ها حقوق پرداخت کنید و از خدمات بیمه‌ای بهره مند شوید و درصورت بروز مشکل یا اختلافی می‌توانید از طبق ضوابط قانونی پیگیری کنید.

اعتماد و اطمینان مشتریان و کارمندان شما

علاوه بر این مشتریان شما با برند شما آشنا شده و مطمئن می‌‌شوند که شما محصولات یا خدمات خوبی را ارائه می‌دهید چرا که خدمات و محصولات شما مورد بازرسی و بررسی‌های سالانه قرار می‌گیرد و در صورت بروز هرگونه اختلاف یا مشکلی خواهید توانست از طریق مراجع قانونی پیگیر باشند.

ارزشمند شدن کسب و کار شما

البته این کار جزو مقاصد شما هنگام شروع کار نیست به هر حال ممکن است زمانی  تصمیم به واگذاری امتیاز کسب و کارتان کردید در صورتی که شما کسب‌وکارتان را ثبت نکرده باشید نمی‌توانید چیزی را که به شما تعلق ندارد را بفروشید  همچنین خریدار باید مطمئن شود در صورت خرید تمامی حقوق مادی تجارت را کسب می‌کند.

بنابراین گفته‌ها منتظر چه هستید؟ سریعتر به منظور ثبت قانونی استارتاپ در ایران مشاورین ثبت آی تی تماس حاصل کرده و از مزایای اخذ مجوز تجاری خود بهره مند شوید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت ثبت آی تی تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت آی تی | SabtIT

ثبت برند تجاری تخصص ماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]