اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970323300277620

مسابقه‌ی ثبت خاطرات جام جهانی با مجموعه هدایای هور

کد: 13970323300277620

https://goo.gl/oNQeBt

، تهران , (اخبار رسمی): لحظات به یادماندنی از غم‌ و شادی‌ فوتبالی خود را در منزل، محل کار یا اماکن عمومی ثبت و برای شرکت در مسابقه برای ما ارسال کنید.

مسابقه‌ی ثبت خاطرات جام جهانی
چیزهایی هم هست مثل غرور و غیرت که می تواند نتیجه یک جنگ نابرابر را تغییر دهد
مسابقه‌ی ثبت خاطرات جام جهانی
فوتبال مثل عشق مرهمی است بر دردهای کهنه یک حال بد
مسابقه‌ی ثبت خاطرات جام جهانی
جوایز ویژه

برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط مسابقه به سایت هدایای تبلیغاتی هور  مراجعه کنید.

فوتبال یک هدیه است. بسته‌ای هیجان انگیز و رمز آلود از شادی‌ها و غم های یک ملت. هدیه‌ای که اگر خوشحال کننده باشد، مدت‌ها می‌توان لحظات خوب آن را به یاد داشت و حتی اگر این هدیه باب میل نباشد، بعد از مدتی تبدیل به یک نوستالژی شیرین می‌شود. مثل یک موسیقی غم‌انگیز یا یک فیلم ترسناک که انسان از شنیدن و دیدن آن لذت می‌برد.

در فوتبال نوعی شیدایی اجتماعی وجود دارد. مرهمی است بر دردهای کهنه یک حال بد، خوب یادمان هست، چگونه در حماسه ملبورن تا صبح شادی کردیم. اسطوره‌های فوتبال ما در آن شب باقلب یک ملت چه کردند. یک علی دایی یک خداد عزیزی و دو گل، همه قصه آن شب بیاد ماندنی نبود، در زیر پوست شهر ما هیجان بود، نوربود، یک بغل آزادی بود و یک هشدار برای حریفانمان که همیشه حریف تا به دندان مسلح ازقبل برنده نیست. چیزهایی هم هست از جنس غرور وغیرت که می تواند نتیجه یک جنگ نابرابر را تغییر دهد.

باز دوباره صدای پای توپ می‌آید

 آیا بار دیگر حماسه‌ای خلق خواهد شد تا شهر را به آتش شوق بکشیم؟ چند روزی بی اهمیت به همه مشکلات، به خلسه فوتبال برویم. علی دایی‌ها و خدادادهای دیروز رفتند و جای خود را به سامان و سردار دادند. اینها وارثان امروز هستند و روزی اسطوره خواهند شد، به شرطی که با دل شیر بازی کنند و برای شادکردن این ملت تا پای جان تلاش کنند که اگر بردیم رنگین کمانی از عشق خواهیم ساخت و اگرنه دو سه روزی عکسی از جمعه غمگین فرهاد خواهیم کشید. ولی نخواهیم گذاشت که عمر جمعه به هزار سال برسد. اگر تلاش کردیم دیگر نتیجه مهم نیست داستان شیرین تلاش و احترام به تیمی که قهرمانانه ایستاد، تا به ابد، از سینه فرهادهای این کهن دیار نقل خواهد شد که زندگی جاریست.

نحوه شرکت در مسابقه

و اما در این جام هم مثل جام‌های گذشته شاهد ثبت لحظات بی‌نظیری در درون میدان‌ها خواهیم بود. لحظات به دقت و وسواس ثبت و بارها تکرار خواهند شد و میلیون ها کارشناس، روزنامه نگار و... درباره آنها بحث خواهند کرد، اما چه بر سر خاطرات ما خواهد آمد؟ لحظات با شکوهی که ممکن است به آسانی به دست فراموشی سپرده شود. نگذارید خاطراتتان بمیرند. آن را به تصویر بکشید و برای ما بفرستید. ما هم قول می دهیم آنها را به اشتراک بگذاریم و به بهترین‌های آن از دید شما جایزه بدهیم.

برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط مسابقه به سایت ما به آدرس hoorgifts.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هور ( هدایای تبلیغاتی )

شرکت هور واردکننده و عرضه کننده و مشاور دهنده در خصوص هدایای تبلیغاتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | مسابقه و فراخوان