اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980403379857620

با یک وسیله کاربردی و هدیه‌ای جذاب بیشتر آشنا شوید

هنگر کیف چیست؟

کد: 13980403379857620

http://bit.ly/2LHDjAm

، تهران , (اخبار رسمی): هنگر کیف به عنوان یک وسلیه کاربردی، زینتی و خلاق هرچند در جهان پیشینه طولانی دارد، اما هنوز در ایران بطور درست و موثر معرفی نشده و جایگاه خود را نیافته است. در ادامه در مورد کاربردهای آن و نحوه استفاده موثر بحث شده است.

هنگر کیف چیست ؟
هنگرکیف، آویز کیف، نگهدارنده کیف رومیز، هدیه خلاق و جذاب،

ممکن است برای صرف یک قهوه به همراه هم صحبت خود به کافی شاپ رفته باشید؛ میز کوچک است و اگر کیف را روی میز گذاشت جای کافی برای گذاشتن سفارشات بر روی میز وجود ندارد. در این حالت یا باید کیف را روی پا گذاشت و یا بر روی زمین.

اما جای نگرانی نیست زیرا برای حل این مشکل یک راه حل خلاق و ارزان وجود دارد. وسیله‌ای به نام آویز کیف وجود دارد که این مشکل را به طرزی هنرمندانه حل می‌کند. علاوه بر آن می‌تواند جلوه‌ای زیبا به کیف دهد. شاید هم باعث شود هوشمندتر از صاحب رستوران به نظر رسید. از این لحاظ که مسئله‌ای که او باید به آن فکر می‌کرد مشتری به آن فکر کرده است.

یک پیشنهاد دیگر هم وجود دارد. می‌توان از این هنگر کیف مدرن و زیبا به عنوان یک هدیه برای اقوام خود یا حتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه برای همکاران و شریکان تجاری خود استفاده کرد.

اما چرا این وسیله می‌تواند یک هدیه مناسب باشد؟

قیمت ارزان : شاید هنگام خرید هدیه به این فکر کرده‌ باشید که چگونه می‌توان با صرف کمترین هزینه‌ها بیشترین بازخورد احساسی در گیرنده هدیه ایجاد کرد. هنگر کیف در دسته هدایای ارزان قرار دارد.

غیر منتظره‌ها جذاب ترند: استفاده از یک هدیه غیرتکراری نیز بسیار مناسب است. به احتمال بسیار زیاد دوستی که هنگر کیف را به عنوان هدیه را دریافت می‌کند از قبل یا از وجود چنین وسیله‌ای اطلاعی نداشته است یا نمی‌دانسته از کجا می‌تواند این کالا را تهیه کند.

کمتر از 10 درصد از افراد از وجود چنین وسیله‌ای اطلاع دارند. می‌توان قبل از خرید از دوستان خود سوال کرد. بسیاری از کسانی که هنگر کیف را دریافت کرده‌اند از آن به عنوان یک هدیه متفاوت، غیر منتظره و جذاب یاد می‌کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هنگر کیف می‌توانند به سایت شرکت هور ( هدایای تبلیغاتی ) به آدرس hoorgifts.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هور ( هدایای تبلیغاتی )

شرکت هور واردکننده و عرضه کننده و مشاور دهنده در خصوص هدایای تبلیغاتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس