اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010421628947620

بهترین هدیه روز پزشک چیست؟

کد: 14010421628947620

https://bit.ly/3P6uTAj

، تهران , (اخبار رسمی): روز پزشک نزدیک است و البته همگی ما نسب به پزشکان احساس دین می‌کنیم. در این متن درباره انتخاب بهترین هدیه برای پزشکان راهکارهایی ارائه می‌شود. امید است مفیده فایده دوستاران و علاقمندان به پزشکان قرار گیرد.

بهترین هدیه روز پزشک چیست ؟
بهترین هدیه روز پزشک چیست؟

خودکار شخصی سازی شده هدیه‌ای در میان یک هدیه شخصی و حرفه‌ای است.

 با شروع همه‌گیری، مراقبت‌های پزشکی برای جامعه و برای هر یک از ما شخصاً اهمیت بیشتری پیدا کرده است. جدای از بیماری همه‌گیر کرونا، اگر تا به حال به مراقبت فوری برای خود یا یکی از اعضای خانواده نیاز داشته‌اید، ممکن است احساس قدردانی عمیق‌تری نسبت به پزشکان، پرستاران و سایر اعضای حرفه پزشکی داشته باشید. البته شرکت‌های دارویی و اصنافی که به نوعی با پزشکان سر و کار دارند می‌توانند با استفاده از حک لوگو و نام پزشک مورد نظر در این روز با استفاده از خودکارهای تبلیغاتی با کیفیت از پزشکان قدردانی کنند.

به چه دلیل خودکارهای شخصی سازی شده بهترین گزینه هستند؟

دلیل 1: عملکرد

یک خودکار سفارشی‌سازی شده با نام دکتر مورد نظر، یک نیاز روازنه است برای دکترها، همان‌طور که معروف است بسیاری از دکترها دارای دست‌خطی ناخوانا هستند و البته روزانه نسخه و مدارک زیادی را می‌نویسند یا امضاء می‌کنند. پس یک خودکار با کیفیت و با طراحی جذاب می‌تواند یک هدیه گرانقدر برای آنها باشد.

دلیل 2: راحتی

یک خودکار فضای بسیار کمی را می‎گیرد. به همین دلیل برخلاف هدایای حجیم که ممکن است کارایی آن‌چنان هم نداشته باشد و البته دکتر را وادار می‎‌کند برای نگهداری آن‌ها جایی در نظر بگیرد. خودکار هیچ جایی را نمی‌گیرد.

دلیل 3: کیفیت

علاوه بر اینکه یک خودکار با کیفیت تبلیغاتی با طراحی فوق‌العاده می‌تواند یک هدیه کاربردی باشد که روزانه استفاده می‌شود به نظر، یک هدیه کاملا حرفه‌ای می‌رسد.

دلیل 4: تعادلی بین یک هدیه شخصی و حرفه‌ای

بزرگ‌ترین دلیلی که یک خودکار شخصی‌سازی‎شده یک هدیه عالی برای پزشکان است این است که بین جنبه‌های شخصی و حرفه‌ای قدردانی شما کاملاً تعادل برقرار می‌کند. شما نمی‌خواهید به آنها هدیه‌ای بدهید که هر گونه فرضی را در مورد اینکه شما نزدیک‌تر از یک پزشک و بیمار باید باشد به آن‌ها منتقل کند. اما شما نمی‌خواهید هدیه‌ای را به آن‌ها بدهید که صرفاً مفید، صرفاً زیبا یا صرفاً نمادی از حرفه آن‌ها باشد. شما می‌خواهید هدیه‌ای دهید که نشان دهنده ارزش و احترام شما برای آن‌ها به عنوان یک شخص خاص باشد. یک خودکار زیبای حکاکی شده همه این کارها را انجام می‌دهد.

دلیل 5: خودکارهای تبلیغاتی شخصی‌سازی شده مقرون به صرفه هستند مخصوصا مدل‌هایی که ما به شما معرفی می‌کنیم.

حال دو مورد از خودکارهای منحصر به فرد را به شما معرفی می‌کنیم:

خودکار و جاقلمی تعظیم شوالیه: بدون اغراق یکی از بهترین، پرمعناترین و مناسب‌ترین هدیه برای پزشکان خودکار و جاقلمی شوالیه است. به چه دلیل؟

در طراحی خودکار و مجسمه تعظیم شوالیه، نکات ظریف و زیبای وجود دارد که آن را به‌طور شگفت‌آوری به یک هدیه خاص، خلاقانه و البته کاملا لوکس تبدیل کرده است.

شوالیه به‌ جای شمشیر قلمی در دستان خود دارد که آن را به صاحب خود یا به تعبیری سرور خود تقدیم می‌کند. این وضعیت بدنی خاص بیانگر ضرب‌المثل معروف "قلم برنده‌تر از شمشیر است" است. که می‌تواند برای تمامی اهل قلم  و تفکر به خصوص پزشکان که سال‌ها برای آموختن تلاش کرده‌اند. هدیه‌ای بی‌جایگزین باشد.

طراحی محصول: طراحی محصول متعلق به شرکت ThinkGeek است که در حوزه نرم‌افزار و IT فعالیت دارد. این شرکت همچنین برای بزرگسالان وسایل سرگرم کننده متفاوت و جذابی تولید می‌کند تا پلی بین بزرگسالی و کودک درون آن‌ها باشند.

بسته‌بندی: محصول دارای جعبه اختصاصی زیبا با تصویری از شوالیه روی آن است.

خودکار تبلیغاتی بورلی طرح کراس:

درباره خودکار بورلی: نویسندگان روح خلاق و با کیفیت بورلی را قدردانی می‌کنند. این طرح دارای خاصیت خاص خود است، از گیره قلم خمیده گرفته تا سوراخ‌های ریز روی بند که آن را منحصر به فرد می‌کند. بهترین هدیه برای علاقمندان به خوب نوشتن که به دنبال بیان سبک منحصر به فرد خود هستند. مانند تمام قلم‌های کراس، بورلی برای مطابقت با استانداردهای کیفیت دقیق ما ساخته شده است و به راحتی با جوهر کراس پر می‌شود. (برگرفته از وب سایت خودکارهای کراس در مورد خودکار بورلی)

طراحی خودکار حاضر الهام گرفته شده از خودکار بورلی است. با تمام توان تلاش شده به اصل اثر وفادار باشد. قیمت مناسب این خودکار در مقایسه با برند اصلی، باعث شده کیفیت بالا با قیمتی مناسب در دسترس علاقمندان به این خودکار خاص قرار بگیرد.

برای مشاهده پیشنهادات دیگر و آشنایی با چند نمونه از برترین و خلاق‌ترین خودکارهای حال حاضر از شما دعوت می‌کنیم به وب سایت شرکت هور به آدرس www.hoorgifts.ir  مراجعه کنید یا در اینستاگرام به آدرس hoorgifts@ ما را دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هور ( هدایای تبلیغاتی )

شرکت هور واردکننده و عرضه کننده و مشاور دهنده در خصوص هدایای تبلیغاتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]