اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010413627377620

روز قلم مبارک!

کد: 14010413627377620

https://bit.ly/3OLfZz7

، تهران , (اخبار رسمی): نوشته‌ای در باب روز قلم و هدیه‌های مناسب برای این روز!

روز قلم مبارک!
جاقلمی شوالیه : که بیانگر یک نکته اساسی و تاریخی که قلم برنده تر از شمشیر است

داستان از کجا شروع شد؟ هوشنگ پادشاه مقرر کرد مردم به کاتبان و اهل قلم احترام بگذارند. در آن روز جمعیت همچون اهل قلم ملبس شدند و جشن تیرگان را به شادی برپا کردند.

در تقویم رسمی ایران، روز چهاردهم تیرماه روز قلم است که در سال ۱۳۸۱ پس از پیشنهاد انجمن قلم ایران و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به ثبت رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از هور هدیه، بیایید به مناسبت روز قلم (چهاردهم تیرماه) سلامی دوباره کنیم به اهالی قلم. همانان که تقدیر محتوم جهانیان به دستان پرتوان و تفکر پر رنگشان رقم می خورد.

حال بیایید به همین بهانه کمی صفحات تاریخ را ورق بزنیم و با اولین معلم بزرگ تاریخ  یعنی سقراط حکیم هم قدم شویم. او بود که به ما آموخت که هیچ نمی‌دانیم. و همین علم او به ندانستن بود که او را تبدیل به بزرگترین دانای تاریخ کرد. از آن روز که سقراط جام زهر دانایی را نوشید تا به امروز، افراد بزرگ و مشهوری به دنیا معرفی شدند. اما ای وای اگر قلم نبود، هیچ یک از این بزرگان به دنیا معرفی نمی‌شدند و اندیشه‌ها ثبت و ضبط نمی‌شد و شاید در دنیایی خرافی و خالی از امکانات امروز، زندگی غار نشینی را تجربه می‌کردیم.  

امروز بهترین بهانه است برای تقدیر از اهالی قلم. قصد داریم دو نمونه از خاص ترین هدایا را معرفی کنیم. هدایایی ویژه که در خود رازها دارند:

جاقلمی شوالیه: مجسمه تعظیم شوالیه تنها یک جاقلمی ساده نیست بلکه هدیه است خاص و کاربردی برای آنان که اهل قلم و اندیشه هستند. شوالیه بجای شمشیر قلمی در دستان خود دارد که آن را به صاحب خود یا به تعبیری سرور خود تقدیم می‌کند. این شما هستید که شجاعانه قلم را برداشته و درخشش تفکرتان را با نوشتن به دنیا نشان می‌دهید. نوشتاری که می‌تواند برنده‌تر و تاثیرگذارتر از تیغ هزاران شمشیر بوده و جهانی را دچار تحول کند. شوالیه به شما می‌گوید:

قلم برنده تر از شمشیر است

نگهدارنده ( غشگیر) کتاب طرح انسان پرتوان: خلاقیت ساخت تکیه‌گاه کتاب هایتان، یاران مهربان خاموش زندگیتان را عرضه کردیم و جلوه زیبایی روی میز کتابخانه تان قرار دادیم. کتاب‌های شما ثبت اندیشه‌های خلاق زندگیست. نگذارید غش کنند اگر اندیشه غش کند جامعه غش می‌کند!!!

برای آشنایی با هدایای خاص ویژه اهل قلم به سایت فروشگاه هور مراجعه و یا از صفحه اینستاگرام شرکت دیدن کنید.

اینستاگرام : hoorgifts@

وب سایت : www.hoorgifts.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هور ( هدایای تبلیغاتی )

شرکت هور واردکننده و عرضه کننده و مشاور دهنده در خصوص هدایای تبلیغاتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | روانشناسی و موفقیت