اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961203283817620

خلاصه‌ای از کتاب پر فروش" قدرت هدایای تبلیغاتی" نوشته ماریا کارلتون

کد: 13961203283817620

https://goo.gl/YxRZce

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب به سئوالات زیر پاسخ داده می‌شود. 1. در فرآیند بازاریابی و تبلیغات هدیه تبلیغاتی چه جایگاهی دارد 2. چگونه یک هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنیم به طوری‌که بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد. آشنایی با این اصول در استفاده بهینه از هدایای تبلیغاتی در کمپین‌های تبلیغاتی یاری می‌رساند.

خلاصه‌ای از کتاب پر فروش" قدرت هدایای تبلیغاتی" نوشته ماریا کارلتون
خلاصه‌ای از کتاب پر فروش" قدرت هدایای تبلیغاتی" نوشته ماریا کارلتون

نمایش‌های چند باره از شرکت شما باعث ایجاد آگاهی از برندتان می شود و این یکی از کلیدهای افزایش سهم بازار است که به نوبه خود یکی از کلیدهای موفقیت در هر کسب‌و‌کار هم است

درک بازاریابی ارزش باقی‌مانده

آیا نمی‌خواهید همه‌ی تلاش‌های بازاریابی و تبلیغات خود را قابل‌سنجش و محاسبه کنید؟

هدایای تبلیغاتی، کلید اندازه‌گیری عملکرد هر نوع رسانه بازاریابی که استفاده می‌کنید را در دست دارند. چطور؟ بیایید به برخی از جنبه‌های کلیدی عملکرد بپردازیم که چگونه می‌توان از انواع هدایای تبلیغاتی و هدایای کسب‌وکار استفاده کرد تا تمام تبلیغات دیگر خود را صادقانه نگه‌داشت.

هدایای تبلیغاتی دقیقاً چیست؟

به‌طور خلاصه، هدایای تبلیغاتی، هر چیزی است که شما می‌توانید نام شرکت / یا برند خود را به کمک آن‌ها ارتقا دهید و از آن برای افزایش ماندگاری (stick-ability) خود در مورد مشتریان فعلی و آینده خود استفاده کنید. ماندگاری، بیشترین چیزی است که شما از هر نوع بازاریابی می‌خواهید به دست آورید. به‌سادگی، اگر نام شما را ببینند یا بشنوند و بیش از 5 الی 30 ثانیه در بیلبورد به شما توجه کنند، تبلیغات رادیویی شما را بشنوند، در فیسبوک پاپ آپ‌های شما را ببینید (پنجره‌هایی در وب‌سایت‌ها هستند که ناگهانی ظاهر م‌یشوند مثل یک حباب) یا مجله یا روزنامه‌ی تبلیغاتی‌تان را مشاهده کنند، آن‌وقت شما به سطحی از ماندگاری می‌رسید. این همان ویژگی عالی هدایای تبلیغاتی است - آن‌ها توانایی چشمگیری در افزایش سطح ماندگاری دارند.

هرچه برند شما ماندگارتر باشد، بازاریابی و تبلیغات شما مؤثرتر خواهد بود!

هرچند که هدایای تبلیغاتی فی‌نفسه به‌عنوان یک عنصر مفید برای نمایان کردن لوگوی شرکت، نام و یا پیام تبلیغاتی به‌حساب می‌آیند، بهترین محصولات تبلیغاتی صرفاً برند را نمایان نمی‌کنند و درصورتی‌که این چهار قانون را دنبال کنند، نتایجی قابل‌اندازه‌گیری را به دست می‌دهند:

هدایای تبلیغاتی باید متناسب با نوع مخاطب باشند. دادن کارت‌های کسب‌وکار به کودکان خردسال یا دادن فلش یو اس بی به ورزشکاران یک باشگاه ورزشی تناسبی ندارد، زمانی که بطری‌های نوشیدنی یا حوله‌های تمرین مناسب‌تر باشند.

  1. هدایای تبلیغاتی باید حاوی یک پیام بازاریابی مؤثر باشند - پیام واضحی برای اقدام کردن (call to action) که به افراد می‌گوید که چه‌کاری باید انجام دهید، کجا بروید و اصلاً چرا باید خود را به‌زحمت بیندازید.
  2. هدایای تبلیغاتی باید به سمت چشم‌اندازهای هدفمند و مناسب گرایش پیدا کنند. به‌جای تلاش در بازار برای همه، در عوض انتخابی عمل کنید در مورد اینکه هدف واقعی شما در بازار کیست، کجا باید آن‌ها را پیدا کنید و دلایل قانع‌کننده‌ای برای دلخواه بودن آنچه شما می‌فروشید پیدا کنید.
  3. هدایای تبلیغاتی باید در زمان مناسب ارائه شوند. تنها تفاوت بین سالاد و زباله زمان ارائه‌ی آن است؛ در مورد بازاریابی نیز این امر صادق است.
  4. بهترین مشاورین تبلیغاتی در جهان آن‌هایی هستند که می‌توانند به مشتریان خود کمک کنند تا این چهار عامل از تبلیغات موفقیت‌آمیز را با استفاده از محصولات تبلیغاتی و هدایای تجاری به‌کارگیرند.

چگونه می‌توان پاداش‌های بازاریابی باقی‌مانده را به دست آورد؟

هدایای تبلیغاتی به دلیل توانایی‌شان در قرار گرفتن مقابل بازار هدف شما و باقی ماندن در آنجا بسیار به‌صرفه هستند (در اغلب موارد و مخصوصاً اگر چهار قانون فوق‌الذکر رعایت شود).

هنگام استفاده از ایمیل مستقیم این مسئله را در نظر بگیرید. مطالعات نشان داده است که با افزودن یک هدیه یا محصول تبلیغاتی، می‌توان شانس باز شدن و خوانده شدن ایمیلی را به میزان 75٪ افزایش داد. این بسیار خوب است که بدانیم متخصصین فروش از این طریق به مشتریان جدید دست می‌یابند.

هنگامی‌که ایمیل شما باز و خوانده می‌شود، هدیه تبلیغاتی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و علاوه بر ایجاد احساس مثبت در مورد شرکت شما، به تبلیغ ادامه می‌دهد. هدیه تبلیغاتی یک یادآوری ملموس است که مدت‌ها پس از ارسال نامه باقی می‌ماند، این همان مفهوم بازاریابی باقی‌مانده است.

مدت‌زمان طولانی پس از ارسال ایمیل فروش و یا ملاقات مشتری، کاغذ یادداشت و یا خودکار باکیفیت، بارها استفاده می‌شود و بیشتر تصویر شرکت شما و احساس مثبت را در ارتباط با آن به ذهن دریافت‌کننده متبادر می‌کند. تکرار زیاد قرار گرفتن در معرض دید و کم‌هزینه بودن به نسبت دیده شدن در هر بار، همان چیزی است که باعث می‌شود محصولات تبلیغاتی یک ارزش بزرگ بیشتر نسبت به دیگر ابزارهای مارکتینگ داشته باشد.

اگر کاغذ یادداشت به همراه پیام چاپ‌شده روی آن‌ها ارسال کنید و هرکدام دارای 100 صفحه باشد، پیام 100 بار دیده می‌شود. اگر صفحات به اشتراک گذاشته شوند، به‌راحتی می‌توانید بازدید پیام را دو برابر یا سه برابر کنید، همان‌طور که معمولاً این اتفاق برای کاغذ یادداشت‌ها می‌افتد.

اگر شما بر روی یک فنجان قهوه آرم و پیام خود را قرار دهید، هر بار که فنجان مورداستفاده قرار می‌گیرد، شسته می‌شود و برای مدتی که برای نوشیدن استفاده می‌شود، تصویر شما نمایش داده می‌شود. اگر شخص قهوه خود را با دیگران نوشید، این امر باعث افزایش میزان نمایش نیز می‌شود. نمایش‌های چندباره از شرکت شما باعث ایجاد آگاهی از برندتان می‌شود و این‌یکی از کلیدهای افزایش سهم بازار است که به‌نوبه خود یکی از کلیدهای موفقیت در هر کسب‌وکار هم هست.

قدرت هدف

بسیاری از شرکت‌ها فقط می‌توانند از محصولات تبلیغاتی خود به‌عنوان هدیه استفاده کنند، اما واقعاً چیزهای بیشتری می‌توان از آن به دست آورد زمانی که شما به‌عنوان قسمتی از آمیزه‌های بازاریابی‌تان از این کار هدفی داشته باشید.

بیایید یک فروشنده خودرو را در نظر بگیریم که با مشاور هدایای تبلیغاتی خود تماس می‌گیرد و 1000 جاکلیدی را سفارش می‌دهد، برای ارسال کارت‌پستال به 1000 خانه در همسایگی‌اش. اگر مشاور این سؤال را مطرح کند «با این کار می‌خواهید چه به دست آورید؟» ممکن است متوجه شود که فروشنده مایل است تا نرخ سرمایه‌گذاری خود را افزایش داده و یا طیف وسیعی از وسایل نقلیه را تبلیغ کند و امیدوار باشد که برخی از گیرندگان به نمایشگاه بیایند و بیشتر در مورد محصولات جدید آگاهی کسب کنند و در نهایت فروش بالا برود.

خوب حالا در مورد قرار دادن یک کلید بر روی هر جاکلیدی و دعوت از گیرندگان برای آمدن و امتحان آن برای باز کردن درب ماشین چطور؟ و اینکه هر کلیدی که موفق به باز کردن آن شود یک جایزه بگیرد و شانس برنده شدن جایزه بزرگ را داشته باشد؛ شاید حتی خود ماشین؟

این‌یک ترویج (Promotion) است

  • بیایید داروخانه‌ای که یک وب‌سایت جدید راه‌اندازی کرده است را فرض کنیم، این داروخانه قصد دارد اطمینان حاصل کند که تمام خانه‌های در شعاع 2 کیلومتری فروشگاه در مورد وب‌سایت و همه پیشنهاد‌های مفید و راهنمایی‌های پزشکی ویژه در آنجا مطلع‌اند. او می‌تواند تنها یک خبرنامه خالی را ارسال کند، اما باکمی هزینه‌ی بیشتر، می‌تواند یک آهنربای یخچالی را برای آن‌ها بفرستد و هرکسی را دعوت کند تا به‌صورت آنلاین برود و شماره برنده را به دست آورد تا جوایز را کسب کند و اگر آن‌ها را دفعه‌ی بعد همراه خود بیاورد می‌تواند آن‌ها را با یک گیره‌ی فوق‌العاده با تصویر بولداگ (یه نوع سگ) برای یخچال یا یک بلیت قرعه‌کشی عوض کند.

پس شما یک ترویج (Promotion) انجام داده‌اید!

هرکدام از این توانایی‌های تبلیغاتی برای تولید ترافیک بیشتر، در مقایسه با دادن یک هدیه ساده بسیار حائز اهمیت هستند. بهترین بخش این است که بتوانید دقیقاً همان چیزی را که صرف کرده‌اید ببینید. یعنی افزایش ترافیک و فروش خود را به‌طور مستقیم توسط هدایای تبلیغاتی و مدت‌زمانی که مشتریان پس از تبلیغ، محصول را نگه می‌دارند را ببینید. این معیارها کاملا قابل ارزیابی و اندازه‌گیری هستند.

همیشه این سؤالات مهم را در نظر بگیرید:

با انجام هرگونه تلاش بازاریابی چه می‌خواهم به دست آورم؟

آیا می‌خواهم کسی را تشویق کنم که کاری انجام دهد و اگر چنین است چه‌کاری؟

چگونه می‌توانم نتایج را اندازه‌گیری کنم؟

آیا علاقه‌مند به افزایش آگاهی از برند هستم و می‌خواهم جلب‌توجه کنم یا می‌خواهم فروش را بیشتر کنم؟

سپس با مشاور هدایای تبلیغاتی خود در مورد آنچه واقعاً می‌خواهید به دست بیاورید صحبت کنید تا بتواند بهترین همکاری را با شما داشته باشد و راه‌حل‌های خلاقانه‌ای را برای رسیدن به نتایج موردنظر شما بیابید.

علاقه‌مندان برای کسب مشاوره  می‌توانند به سایت hoorgifts.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هور ( هدایای تبلیغاتی )

شرکت هور واردکننده و عرضه کننده و مشاور دهنده در خصوص هدایای تبلیغاتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]