اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980208363617620

آیا می‌دانید SWAG چیست و روش خرید علمی آن چگونه است؟

کد: 13980208363617620

http://bit.ly/2J5bAIy

، تهران , (اخبار رسمی): SWAG به معنای هر نوع محصولی است که لوگوی شرکت، پیام، شعار تبلیغاتی داشته باشد. این کار عموماً با هدف تبلیغ یک کسب‌وکار، رویداد، انجمن، تیم، شخص و یا جنبش صورت می‌گیرد. بطور خلاصه SWAG همان هدایای تبلیغاتی است که در این متن، روش‌های علمی خرید و استفاده موثر از آن در صنعت بیان شده است.

در این متن با علامت اختصاری SWAG در حوزه تبلیغات آشنا می شوید
swag چیست ؟

SWAG  سهم بسیار ناچیزی در فرایندهای بازاریابی و فروش شرکت‌های ایرانی دارد و در ایران بیشتر به شکل یک رسم و آیین با آن برخورد می‌شود در حالی که  در کشورهای عمدتا صنعتی و مترقی به دلیل آشنایی با قدرت بی‌نظیر این ابزار برای تبلیغات و بازاریابی از آن استفاده‌های فراوانی می‌شود بطور مثال در کشور آمریکا در سال حدود 20 میلیارد دلار برای آن هزینه می‌شود که این رقم از سال 2014 تا 2017 هر ساله رشدی 5 درصدی داشته است، یعنی چیزی حدود یک ششم بودجه کشور ایران  پس اگر شخصی به عنوان بازاریاب یا خریدار محصولات تبلیغاتی نیاز به اطلاعات بیشتری از این محصولات دارد در ادامه این مطلب که برگرفته از منابع و کتب خارجی است می‌تواند اولا با مفهموم این کلمه آشنا شود و ثانیا با روش علمی خرید آن که باعث استفاده بهینه و کاربردی‌تر آن می‌شود آشنا شود.

SWAG می‌تواند مخفف یکی از موارد زیر باشد:

چیزهایی که همه‌ دریافت می‌کنند 

سوغاتی‌ها، پوشیدنی‌ها و هدایا 

سوغاتی‌ها، پوشیدنی‌ها، جوایز و هدایا

سوغاتی‌ها، پوشیدنی‌ها و کالا‌های رایگان 

خرید همراه با یک هدیه 

SWAGهم‌چنین می‌تواند به موارد زیر اشاره داشته باشد:

هدایای تبلیغاتی

کالاهای ویژه‌ی تبلیغاتی

وسایل تزئینی یادگاری

SWAG به معنای هر نوع محصولی است که لوگوی شرکت، پیام، شعار تبلیغاتی یا ویژگی خاص مشابهی داشته باشد. این کار عموماً با هدف تبلیغ یک کسب‌وکار، رویداد، انجمن، تیم، شخص و یا جنبش صورت می‌گیرد.

هدایای تبلیغاتی یک ویژگی مهم دارند که آن‌ها را از سایر اشکال تبلیغات، برتر می‌سازد: اثر ماندگار. دریافت‌کننده‌های هدایای تبلیغاتی، گاهی این هدایا را تا ده‌ها سال بعد نگه می‌دارند. 

خرید هدایای تبلیغاتی عموماً آسان و اشتباه مرتکب شدن هنگام خرید آن، به مراتب آسان‌تر است. این اشتباهات می‌توانند هم از نظر مالی و هم از نظر تصویر ذهنی مخاطب از برند، هزینه‌بر باشند. پس قبل از خرید آن باید با روش علمی و تخصصی آن آشنا شد، کاری که کمتر شرکت‌های ایرانی اقدام به آن می‌کنند اگر از اکثر کسانی که هدایای تبلیغاتی خریداری می‌کنند پرسیده شود علت خرید چیست؟ به یکی از پاسخ‌های «تا الان همیشه ازشون استفاده کردیم.»، «خب، مشتریان انتظار دارن یه چیزی بهشون هدیه بدیم دیگه، مگه نه؟»، «دوست دارم یکی از این هدیه‌ها واسه خودم داشته باشم.» و «می‌خواهیم ما رو یادشون بمونه.» می‌توان رسید.

سه مورد اول، دلیل موجهی برای خرید هدایای تبلیغاتی نیستند. دلیل آخر، قابل قبول است اما کافی نیست.

بیشتر آدم‌ها اصلاً نمی‌دانند چرا این هدایا را می‌خرند. به همین دلیل، مفهوم «هدیه‌ی هدفمند» ایجاد شده تا بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار، نقشه‌ی فکری مناسبی در جهت انتخاب هدیه‌ی صحیح برای هدف مورد نظرشان داشته باشند.

کاری که هدیه‌ی تبلیغاتی هدفمند انجام می‌دهد، این است که مشخص می‌کند، برای چه‌کسی، چه‌مقدار، چرا، کجا و چگونه، هدیه‌ی تبلیغاتی خریداری شود. باید توجه داشت که ممکن است تمامی این موارد با گذشت زمان، برای کسب و کارها و مشتری‌های‌شان تغییر کند. بنابراین بهتر است این روند در مقاطع زمانی حساس و یا حتی به طور سالانه تکرار شود تا بتوان مطمئن شد که هدایا هم‌چنان مؤثر واقع می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و زمینه‌های مرتبط با دانش هدایای تبلیغاتی می‌توان از سایت شرکت هدایای تبلیغاتی هور دیدن کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هور ( هدایای تبلیغاتی )

شرکت هور واردکننده و عرضه کننده و مشاور دهنده در خصوص هدایای تبلیغاتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی