اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970324300408679

موسسه ثبت ای تی می‌گوید

لزوم ثبت برند برای صنعت لوازم خانگی

کد: 13970324300408679

https://goo.gl/rbc3XV

، (اخبار رسمی): لزوم ثبت برند برای صنعت لوازم خانگی چیست؟ اخذ گواهی ثبت طرح صنعتی، ثبت برند، ثبت اختراع برای کارآفرین در این حوزه و افراد با انگیزه مشاغل لوازم خانگی به طور قطع یک فعالیت اضافی و نامشخص نیست.

لزوم ثبت برند برای صنعت لوازم خانگی _ موسسه ثبت ای تی
لزوم ثبت برند برای صنعت لوازم خانگی

 استقبال فعالان در تولید لوازم خانگی و سعی بنگاه‌های افتصادی و دولت ایران برای گسترش و توسعه فرهنگ خرید و تولید ملی بسیار مثمر ثمر بوده و این امر باعث هر چه بیشتر شده فعالیت در این زمینه است.

با این حال راهی برای سوء استفاده از اعتبار و قدرت تولیدکنندگان در ایران ایجاد می‌کند شاید اخباری به گوش شما خورده باشد که گروهی با جعل و تقلب و استفاده از نشان تجاری تولیدکننده‌ای معروف، محصولاتی نامرغوب و بی‌کیفیت را وارد بازار کرده‌اند. بنابراین با استفاده این محصولات توسط مشتریان و مصرف‌کنندگان بدون اطلاع از این موضوع بر علیه تولیدکننده محبوب شکایت می‌کنند. یا توسط افراد بین صحبت با مردم عنوان می‌کنند که از فلان تولیدکننده معروف محصولی خریداری کرده است که هیچ گونه کیفیتی ندارد و به اصطلاح جنس بنجل تحویل مردم می‌دهند.

بسیار ناگوار خواهد بود که نتیجه سعی و همت شبانه روزی به این صورت حراج و از بین برود. اما تلخ‌تر از این زمانی پیش می‌آید که در کمال ناباوری شخص دیگر برند و نشان تجاری را به نام خود ثبت می‌کند و در حقیقت تمام تلاش شما را با این کار نصیب خود می‌کند.

با این که خوشایند نیست که شما را مضطرب کنیم ولی ایمان داریم که در دنیای کسب و کار باید و باید هوشمندانه قدم برداشت و آن را محال نپنداریم و کاری را که ارزش تمام زحمات را دارد به تاخیر نیاندازیم به خصوص که موضوع ثبت برند مطرح شده باشد.

احتمالا در طول یک ماه حداقل یک یا دو تماس از همکاران ما داشته‌اید که به شما اطلاع می‌دهند فردی قصد ثبت برند شما را دارد که اگر برند خود را ثبت نکنید او می‌تواند با ثبت برند تمام فعالیت شما را از آن خود کند.

به همین علت لزوم ثبت برند برای صنعت لوازم خانگی مطرح شده و همچنین از این موضوع نگران هستیم و در این مطلب سعی می‌شود بعضی از فواید ثبت برند و اختراع در حوزه لوازم خانگی بیان شود.

با گسترش فرهنگ “خرید کالای ایرانی” ، تولیدکنندگان ایرانی باید به سوی ثبت برند، برند سازی و توسعه ایمن بازار برای کالای خود باشند. تولیدکننده بی‌نشان با سرعت از دنیای رقابت و بازار کار کنار گذاشته می‌شود.

ثبت برند لوازم خانگی و در ادامه ثبت طرح صنعتی به کارآفرینان داخلی کمک می‌کند علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، از ابداعات و تکنولوژی‌های خود حمایت و مراقبت کنید.

ثبت برند به تولیدکننده صنعت لوازم خانگی کمک می‌کند تا محصولات خود را بسیار راحت در داخل و خارج از کشور پخش کرده و از این بابت نگرانی نداشته باشند.

ثبت اختراع کارآفرینان را در حوزه لوازم خانگی یاری می‌کند تا از مزایای قانونی و تسهیلات مالی نهادهای دولتی و نیمه دولتی بهره گرفته و باعث سهولت دستیابی به بازارهای جدید می‌شود.

شرکت ثبت آی تی خرسند است که توانسته امور ثبت برند و ثبت طرح صنعتی تعداد زیادی از برترین تولیدکنندگان لوازم خانگی به سرانجام برساند و در حوضه ثبت برند از جمله ثبت برند لوازم خانگی سربلند باشد.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت برند و یا ثبت شرکت می‌توانند با ثبت آی تی به شماره 7623 2842 021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت آی تی | SabtIT

ثبت برند تجاری تخصص ماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | حقوقی و قانون