اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970327300668309

طراحی اپلیکیشن تاکسی‌یاب

کد: 13970327300668309

https://goo.gl/HjdDEv

، مشهد , (اخبار رسمی): به وسیله‌ی طراحی اپلیکیشن تاکسی‌یاب، مسافرین خیلی سریع و ساده بدون در نظر گرفتن مکان آنها یعنی بدون توجه به این‌که آنها در خانه، محل کار یا حتی خیابان هستند، می‌توانند نزدیکترین تاکسی‌هایی که آماده هستند را روی برنامه‌ی خود مشاهده کنند.

طراحی اپلیکیشن تاکسی‌یاب
طراحی اپلیکیشن تاکسی‌یاب

به وسیله‌ی طراحی اپلیکیشن تاکسی‌یاب، مسافرین خیلی سریع و ساده بدون در نظر گرفتن مکان آنها یعنی بدون توجه به این‌که آنها در خانه، محل کار یا حتی خیابان هستند، می‌توانند نزدیکترین تاکسی‌هایی که آماده هستند را روی برنامه‌ی خود مشاهده کرده و مناسب‌ترین قیمت پیشنهادی را انتخاب و آن را رزرو کنند. این برنامه‌ی کاربردی باعث صرفه‌جویی اقتصادی می‌شود.

در اپلیکیشن تاکسی‌یاب علاوه بر آگاهی از  کیفیت و نوع خودرو و اطلاعات راننده می‌توان هزینه تاکسی را اینترنتی پرداخت کرد که هزینه به مسافر و راننده اعلام می‌شود و همچنین می‌توان خودروهای هم‌مسیر را مشاهده کرد.

این نرم افزار در کاهش حجم ترافیک موثر بوده و دسترسی به تاکسی را راحت‌تر می‌کند. کارن تاکسی از جمله سایت‌هایی است که می‌تواند نیاز در رفت‌وآمدهای روزانه برطرف کند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت خدمات دلتاگروپ  در زمینه طراحی اپلیکیشن‌های آنلاین، طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی سایت با شماره 02128427623 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]