اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970329301128309

طراحی سایت ویژه پزشکان

کد: 13970329301128309

https://goo.gl/Pr2f3G

، مشهد , (اخبار رسمی): با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت در ایران، بسیاری از مشاغل تصمیم به راه‌اندازی وب‌سایت گرفته‌اند.

طراحی سایت ویژه پزشکان | وب سایت پزشک | دکتر محمد عقیلی
طراحی سایت ویژه پزشکان

پزشکان نیز می‌توانند برای خود، کلینیک یا بیمارستانی که در آن فعالیت دارند، وب‌سایت راه‌اندازی کنند. از این طریق می‌توانند خدمات خود را به صورت اینترنتی در اختیار عموم مردم قرار دهند. این کار علاوه بر تبلیغات و مشتری مداری، اتوماسیون اداری را نیز منظم‌تر می‌کند.

امروزه وب سایت اختصاصی و مستقل برای پزشکان معتبرترین و شایسته‌ترین نوع حضور پزشک در فضای مجازی است. در واقع وب‌سایت یک پزشک مانند یک مطب مجازی است که پزشک می‌تواند توسط آن با بیماران در ارتباط باشد و یا اطلاعاتی را در قالب مقاله، تصویر، ویدئو و مطلب برای اطلاع عموم قرار دهد و ارتباط موثرتر و نزدیک‌تری با بیماران داشته باشد.
معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب‌های خود، ثبت اخبار پزشکی و … مهمترین مسائلی هستند که پزشکان می‌توانند با طراحی سایت مختص حرفه‌ی پزشکی از آن بهره‌مند شوند.

طراحی سایت ویژه پزشکان توسط دلتاگروپ این اطمینان را به پزشک می‌دهد که وب سایتی قدرتمند، ساده و زیبا در اختیار خواهد داشت.

طراحی سایت پزشکی در دلتاگروپ با نیاز سنجی از پزشکان و مشتریانشان و براساس آخرین استانداردهای طراحی سایت جهان صورت می‌گیرد. طراحی قالب‌های واکنش‌گرا و سازگار با سئو تنها بخشی از ویژگی‌های سایت دلتاگروپ است. 

علاقه‌مندان و پزشکان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند جهت طراحی سایت، اپلیکیشن، سئو و بهینه سازی سایت با دلتاگروپ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]