اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970403301938984

اهمیت بیمه عمر و سرمایه‌گذاری

با بیمه برای یک عمر سرمایه‌گذاری کنید

کد: 13970403301938984

https://goo.gl/tmvgKd

، تهران , (اخبار رسمی): در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، سود تضمینی به صورت روزشمار به شخص تعلق خواهد گرفت و بعد از پایان دوره بیمه‌نامه (که به دلخواه شخص می‌تواند بین 5 تا 30 سال باشد) کل مبلغ پس انداز شده به همراه سود آن به متقاضی پرداخت می‌شود.

بیمه عمر و سرمایه گذاری/ با بیمه برای یک عمر سرمایه گذاری کنید
با بیمه برای یک عمر سرمایه‌گذاری کنید

برای سپرده‌گذاری در بانک باید سرمایه قابل توجه و کلانی را در ابتدای سرمایه‌گذاری داشته باشید در صورتی که این سرمایه در بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری،می‌تواند با جمع‌آوری پس انداز‌های کوچک انجام شود

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری یکی از بیمه‌هایی است که ممکن است بارها در مورد آن شنیده باشید، اما؛ شاید از اهمیت یا مزایای آن اطلاعی نداشته باشید. پیشنهاد می‌شود این متن را تا انتها بخوانید تا با ذهن روشن‌تری بیمه عمر بخرید.

در بیمه‌های عمر پوشش‌های مختلفی برای سن و شرایط مختلف افراد ارائه می‌شود. که متقاضیان می‌توانند با توجه به سن، شغل و وضعیت سلامتی خود آن‌ها را انتخاب کنند.

بیمه عمر و سرمایه گذاری از ترکیب دو بخش پوشش‌های بیمه‌ای و خدمات سرمایه‌گذاری تشکیل شده است. که به این دو بخش پرداخته خواهد شد:

پوشش‌های بیمه‌ای در بیمه عمر و سرمایه گذاری:

در این قسمت ، ابتدا شخص، مبلغی را تعیین می‌کند که این مبلغ در صورت فوت او به هر علت، مثل فوت طبیعی، فوت بر اثر بیماری، حادثه، زلزله، تصادف رانندگی و ... به بازماندگان پرداخت می‌شود.

در صورت فوت، این مبلغ در سریع‌ترین زمان و بدون نیاز به تبعیت از قانون انحصار وراثت و مالیات بر ارث و ... پرداخت می‌شود. این مبلغ در اصطلاح "سرمایه فوت" نامیده می‌شود. ( این سرمایه تا سقف 100 میلیون تومان قابل ارائه است )

اگر فوت بیمه‌شده بر اثر مرگ طبیعی باشد، مبلغی بین ۵ تا ۴۰ برابر حق‌بیمه پرداختی سالانه به‌اضافه‌ی سرمایه اصلی به بازماندگان پرداخت می‌شود.

همچنین انتخاب بازماندگان، با هر سن و نسبت خانوادگی، در اختیار بیمه‌گذار است.

پوشش‌های اضافه‌ای هم در بیمه عمر وجود دارد که می‌توانید در صورت تمایل آن را به بیمه‌نامه خود اضافه کنید. مثل: پوشش فوت بر اثر حادثه، پوشش امراض خاص، پوشش نقص عضو و...

خدمات سرمایه‌گذاری در بیمه عمر و سرمایه گذاری:

در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، سود تضمینی، به صورت روزشمار به شخص تعلق می‌گیرد و بعد از پایان دوره بیمه‌نامه (که به دلخواه شخص می‌تواند بین 5 تا 30 سال باشد) کل مبلغ پس‌انداز شده به همراه سود آن به متقاضی پرداخت می‌شود.

همچنین در این بیمه امکان دریافت وام بدون ضامن و بدون وثیقه نیز وجود دارد.

تفاوت بیمه عمر و سرمایه گذاری با سپرده گذاری در بانک:

ممکن است این سؤال پیش بیاید که به جای خرید این بیمه آیا بهتر نیست در بانک، سرمایه‌گذاری کنیم.

تفاوت‌هایی بین بیمه عمر و سرمایه‌گذاری و سپرده‌گذاری در بانک وجود دارد. اول اینکه برای سپرده‌گذاری در بانک باید سرمایه قابل توجه و کلانی را در ابتدای سرمایه‌گذاری داشته باشید. در صورتی که این سرمایه در بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، می‌تواند با جمع آوری پس انداز‌های کوچک شکل بگیرد و همچنین سود تضمینی و بهره مرکب هم به آن تعلق می‌گیرد.

تفاوت دوم این است که بعد از پرداخت اولین قسط ، شخص متقاضی تحت پوشش‌های این بیمه قرار می‌گیرید.

اگر تصمیم به خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری دارید، مطمئنا با این تردید روبه‌رو می‌شوید که کدام شرکت، بیمه عمر بهتری را ارائه می‌کند؟ بیمه عمر را باید با چه پوشش‌ها و قیمتی خریداری کنید؟ 

برای همه سؤال‌ها پاسخی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری را از چه کسی بخریم؟

شرکت‌های بیمه مختلف و فراوانی در کشور ما وجود دارند که بیمه عمر را با شرایط و قیمت‌های مختلف به شما ارائه می‌دهند.

اولین راهی که برای خرید بیمه عمر و سرمایه‌گذاری وجود دارد، مراجعه حضوری به شرکت‌های بیمه، پرسیدن قیمت‌ها و شرایط آن و در نهایت انتخاب یکی از شرکت‌ها است، اما این روش، راهی زمان‌بر و خسته کننده است. به همین دلیل راه دوم پیشنهاد می‌شود.

راحت‌ترین، سریع‌ترین و هوشمندانه‌ترین روش، خرید آنلاین بیمه است که شرکت «ازکی» این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده است.

شرکت «ازکی» یک گروه استارت آپی است که که با کنار هم قرار دادن شرکت‌های مختلف بیمه، این امکان را به کاربران می‌دهد تا به راحتی با بیمه‌های مختلف آشنا بشوند، شرکت‌های بیمه را از نظر مبلغ و کیفیت مقایسه کنند، براساس بودجه، نیاز و با کمک مشاوره‌های رایگان «ازکی» یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنند.

با «ازکی» می‌توان همه بیمه‌ها مثل بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی، بیمه شخص ثالث و ... را آنلاین، سریع و راحت خرید . برای این کار کافی است به وب سایت «ازکی» با آدرس azki.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ازکی

«ازکی» سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه است. شما با استفاده از وب سایت ازکی به آدرس azki.com می توانید انواع بیمه را از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که قبل از خرید بیمه، امکان مقایسه قیمت ها و شرایط بیمه های مختلف به سادگی در ازکی امکان پذیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]