اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970405302266450

سند اتوماتیک در نرم افزارهای مالی دیدگاه عملکرد واحدهای مالی را تسهیل می‌کند

سند اتوماتیک، مزیت سیستم مالی حسابداری دیدگاه

کد: 13970405302266450

https://goo.gl/kamUtK

، تهران , (اخبار رسمی): ابزار صدور سند اتوماتیکT مزیت نرم افزارهای مالی حسابداری دیدگاه است که براساس ساختار یکپارچه این مجموعه نرم‌افزاری عملکرد واحدهای مالی و اداری سازمان‌ها را به شکل چشم‌گیری تسهیل می‌کند و عامل مالی سازمان را از اپراتور به ناظر سیستم مالی و حسابداری تبدیل می‌کند.

سند اتوماتیک مزیت سیستم مالی حسابداری دیدگاه
صدور سند اتوماتیک در نرم افزارهای مالی حسابداری دیدگاه

صدور سند اتوماتیک در نرم‌افزارهای مالی حسابداری دیدگاه، عملکرد واحدهای مالی و اداری سازمان‌ها را به شکل چشم‌گیری تسهیل می‌کند

سیستم مالی و حسابداری دیدگاه در تلاش است که متناسب با نوع کسب وکار هر سازمان، راهکار مناسب با آنرا ارائه کند. چارگون برای هر چهار حالت سازمان متمرکز دولتی، سازمان دولتی غیر متمرکز، سازمان متمرکز غیر دولتی و نیز سازمان غیرمتمرکز غیردولتی راهکار مالی و حسابداری ارائه کرده است.

سیستم مالی و حسابداری دیدگاه در مسیر توسعه خود، فرای مکانیزاسیون فرآیندهای مالی و ارائه فیچرها و ابزارهای برای مکانیزه‌کردن فرآیندهای مالی و حسابداری به هوشمندسازی سیستم مالی می‌اندیشد. 

سیستم حسابداری و مالی، آیینه تمام نمایی است از آنچه در یک سازمان روی می‌دهد و کاربر سیستم مالی در یک سیستم هوشمند نباید تک‌تک اسناد خود را به صورت دستی در سیستم حسابداری ثبت کند، بلکه از سیستم‌های مرجع باید ثبت اسناد انجام شود و کاربر صرفا کار کنترل و به مفهوم واقعی خودش کارشناسی و نظارت مالی را انجام دهد.

یکی از مزیت‌های نرم افزارهای مالی حسابداری دیدگاه ارتقای نقش عامل مالی با سند اتوماتیک سیستم مالی حسابداری است که براساس ساختار یکپارچه این مجموعه نرم‌افزاری، عملکرد واحدهای مالی و اداری سازمان‌ها را به شکل چشم‌گیری تسهیل می‌کند و عامل مالی سازمان را از اپراتور به ناظر سیستم مالی و حسابداری تبدیل می‌کند.

اسناد حسابداری حاصل رویدادها و فعالیت‌هایی هستند که در سیستم‌های دیگر رخ می‌دهند و عموما بیش از ۸۰ درصد اسناد حسابداری یک مجموعه مرتبط با اسناد دریافت و پرداخت است. رویدادهای دریافت و پرداختی که در یک سازمان دولتی در نرم‌افزار بودجه و اعتبارات ثبت می‌شوند و در سازمان‌های غیردولتی نرم‌افزار خزانه داری برای ثبت رویدادهای دریافت و پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]