اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970409302898984

اهمیت بیمه مسئولیت و بیمه مهندسی

بیمه مسئولیت و بیمه مهندسی، بیمه‌هایی ضروری برای مشاغل مختلف

کد: 13970409302898984

https://goo.gl/x8iPT7

، تهران , (اخبار رسمی): در بیمه مسئولیت، زیان‌های مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث که ناشی از اشتباه غیرعمدی بیمه‌گذار است، جبران می‌شود. این بیمه انواع مختلفی دارد مثل: بیمه‌ مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه مسئولیت تولیدکنندگان کالا در قبال استفاده‌کنندگان، بیمه‌ مسئولیت حرفه‌ای و بیمه‌ مسئولیت عمومی.

بیمه مسئولیت و بیمه مهندسی، بیمه‌هایی ضروری برای مشاغل مختلف
بیمه مسئولیت و بیمه مهندسی

راحت‌ترین، سریع‌ترین و هوشمندانه‌ترین روش برای خرید بیمه مسئولیت و بیمه مهندسی، خرید آنلاین بیمه است که این امکان از طریق سایت ازکی به آدرس azki.com فراهم شده است

به گزارش سایت ازکی (azki.com)، با توجه به صنعتی شدن جوامع و افزایش کسب‌وکارهای تولیدی و ساخت‌وسازها در بخش‌های مختلف، یکی از موضوعات مهمی که مطرح می‌شود، بیمه و جایگاه آن در مشاغل مختلف است. از جمله بیمه‌های مهندسی، بیمه‌های مسئولیت و انواع آن.

به طور کلی بیمه در چهار بخش تعریف شده است. شامل: بیمه‌های اموال، بیمه‌های اشخاص و زندگی، بیمه‌های مسئولیت و بیمه اعتبار و تضمین.

بیمه‌های مهندسی که مربوط به مباحث مالی هستند جزو بیمه‌های اموال هستند و بیمه‌هایی که ناشی از مسئولیت افراد در قبال فعالیت‌هایی که به صورت روزمره انجام می‌دهند و باید مسئولیت فعالیت‌های خود را بپذیرند هم، در بخش بیمه‌های مسئولیت تعریف شده است. 

در بیمه مسئولیت زیان‌های مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث که ناشی از اشتباه غیرعمدی بیمه‌گذار است، جبران می‌شود. این بیمه انواع مختلفی دارد مثل: بیمه‌ مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه مسئولیت تولیدکنندگان کالا در قبال استفاده‌کنندگان، بیمه‌ مسئولیت حرفه‌ای و بیمه‌ مسئولیت عمومی. 

هر کدام از این بیمه‌ها شامل زیر مجموعه‌هایی هم می‌شوند. به عنوان مثال بیمه مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان ساختمانی و پروژه‌های عمرانی جزو بیمه‌ مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان است و بیمه‌هایی مثل بیمه‌ مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان و بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسان طراح، محاسب و ناظر ساختمان جزو بیمه‌ مسئولیت حرفه‌ای محسوب می‌شود.

تفاوت بیمه مسئولیت مهندسان و بیمه مهندسی:

در بیمه مسئولیت مهندسان که یکی از انواع بیمه مسئولیت است، خسارت آسیب‌های جانی یا مالی که به علت خطا، اشتباه، غفلت، یا قصور غیرعمدی مهندسان طراح، محاسب، و ناظر ساختمان در قبال مالکان، اشخاص ثالث و کارکنان اجرایی پروژه‌های ساختمان‌سازی رخ می‌دهد، تحت پوشش قرار می‌گیرد.

اما بیمه مهندسی بخش ساخت و بهره‌برداری طرح‌ها‌ی عمرانی، زیربنایی و پروژه‌های مهندسی مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد و شامل بیمه‌نامه‌های مختلف مثل بیمه تمام خطر پیمانکاران، بیمه تمام خطر نصب، بیمه تمام خطر ماشین‌آلات و تجهیزات پیمانکاری، بیمه شکست ماشین‌آلات و ... می‌شود.

اگر شما تصمیم به خرید بیمه مهندسی یا بیمه مسئولیت دارید، مطمئناٌ با این تردید روبه‌رو می شوید که کدام شرکت، بیمه بهتر و کامل‌تری را ارائه می‌کند؟ این بیمه در کدام شرکت ارزان‌تر است؟ چه مواردی و تا چه مبلغی تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرد؟ و... 

برای همه سؤال‌های شما پاسخی وجود دارد که در ادامه خواهیم گفت.

بیمه مسئولیت و مهندسی را از کی بخریم؟

شرکت‌های بیمه مختلف و فراوانی در کشور ما وجود دارند که بیمه مسئولیت و بیمه مهندسی را با شرایط و قیمت‌های مختلف به شما ارائه می‌دهند.

اولین راهی که برای خرید بیمه مسئولیت و مهندسی وجود دارد، مراجعه حضوری به شرکت‌های بیمه، پرسیدن قیمت‌ها و شرایط آن و در نهایت انتخاب یکی از شرکت‌ها است. اما این روش، راهی زمان‌بر و خسته کننده است. به همین دلیل ما به شما راه دوم را پیشنهاد می‌کنیم.
راحت‌ترین، سریع‌ترین و هوشمندانه‌ترین روش، خرید آنلاین بیمه است که شرکت «ازکی» این امکان را فراهم کرده است.

شرکت «ازکیـ» یک گروه استارت‌آپی است که که با کنار هم قرار دادن شرکت‌های مختلف بیمه، این امکان را به کاربران می‌دهد تا به راحتی با بیمه‌های مختلف آشنا بشوند، شرکت های بیمه را از نظر مبلغ و کیفیت مقایسه کنند، براساس بودجه و نیازشان و با کمک مشاوره‌های رایگان «ازکیـ» یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید.

با «ازکیـ» شما می‌توانید همه بیمه‌ها مثل بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی، بیمه درمان، بیمه آتش‌سوزی، بیمه شخص ثالث، بیمه عمر و ... را آنلاین، سریع و راحت بخرید. برای این کار کافی است به وب‌سایت «ازکیـ» با آدرس azki.com مراجعه کنید.

منبع: سایت مقایسه و خرید آنلاین بیمه «ازکـی» (www.azki.com)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ازکی

«ازکی» سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه است. شما با استفاده از وب سایت ازکی به آدرس azki.com می توانید انواع بیمه را از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که قبل از خرید بیمه، امکان مقایسه قیمت ها و شرایط بیمه های مختلف به سادگی در ازکی امکان پذیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه