اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970411303058803

اشتراک و تجمیع افکار در جهت افزایش توان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

کد: 13970411303058803

https://goo.gl/YDnXX3

، ساری , (اخبار رسمی): اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در سطح کشور و در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای، پیشرو و کم‌نظیر است.

اشتراک و تجمیع افکار در جهت افزایش توان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
اشتراک و تجمیع افکار در جهت افزایش توان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

روسای مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای با تحلیل اقدامات صورت گرفته سال گذشته به بیان تجربیات موفق پرداختند و پیشنهادها، ایده‌های خلاق و طرح‌های تحولی را جهت بهبود و گسترش آموزش‌های مهارتی در جامعه ارایه کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، سید حسین درویشی سرپرست این اداره با اعلام خبر فوق بیان داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با وجود پتانسیل‌هایی همچون مربیان توانمند، کارشناسان قدرتمند و سایر امکانات و تجهیزات کارگاهی می‌تواند در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان بیش از پیش اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اولین جلسه شورای اداری گفت: این جلسه با رویکردی جدید منطبق با سیاست‌های ریاست سازمان مبنی بر استفاده از اشتراک و تجمیع افکار در جهت هم افزایی برگزار می‌شود و روسای مراکز به ارایه تجربیات موفق، ایده‌های نوآورانه و طرح‌های تحولی خواهند پرداخت.

درویشی ادامه داد: متاسفانه کشور دچار معضل فقر فرهنگ مهارتی است و برای حل این مشکل باید آسیب‌های حال حاضر جامعه را موشکافانه مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و چاره‌اندیشی صورت گیرد و با نگاه تحول‌آفرین و خلاق نسبت به اصلاح و حل این معضل اقدام کرد.

شایان ذکر است در این جلسه هر یک از روسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با تحلیل اقدامات صورت گرفته سال گذشته به بیان تجربیات موفق خود پرداختند و پیشنهادها، ایده‌های خلاق و طرح‌های تحولی را جهت بهبود و گسترش آموزش‌های مهارتی در جامعه ارایه کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش