اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970413303458679

ثبت برند تولید عرقیات گیاهی

کد: 13970413303458679

https://goo.gl/Nseddq

، (اخبار رسمی): ثبت آی تی، در روند ثبت برند تولید عرقیات گیاهی علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه را همراهی می‌کند. از این رو پیشنهاد می‌شود در مرحله اول نسبت به ثبت برند تولید عرقیات گیاهی اقدام کرده و برند عرقیات گیاهی خود را به ثبت برسانند.

ثبت برند تولید عرقیات گیاهی
ثبت برند تولید عرقیات گیاهی

افراد بسیاری هستند که در گوشه‌وکنار ایران، نسبت به تولید عرقیات گیاهی زحمت می‌کشند اما در این بین آنهایی از فروش بهتر و بیشتری در این زمینه برخوردارند که قبل از شروع هر کاری به ثبت برند تولید عرقیات گیاهی می‌پردازند تا با این کار دست سودجویانی که محصولات آنها را ارزان خریده و در بازار با بالاترین قیمت می‌فروشند ببندند.

تولید عرقیات گیاهی از دیرباز در دستور کار ایرانی‌ها بوده و بزرگانی چون ابوعلی سینا و ابوریحان بیرونی که از بزرگان این فن بوده‌اند را نیز داشته‌ایم.

تا به اکنون این صنعت دست به دست و نسل به نسل ادامه یافته است تا به دنیای کنونی رسیده و از دو دهه قبل تغییرات در آماده‌سازی این محصولات به وجود آمد و صنعتگران خوش‌ذوق با تولید دستگاه‌هایی که مدرن‌تر بودند این صنعت را تکانی رو به جلو دادند و سرعت تولید عرقیات گیاهی را بالاتر بردند.

امروزه بسیار راحت‌تر از انچه که فکر می‌کنیم این محصولات در اختیار ما به صورت انبوه قرار می‌گیرند و بسیار هم دقیق و به صورت علمی اندازه‌گیری می‌شوند و پس از آن وارد بازار کسب‌وکار می‌شوند.

نکته قابل توجه اذعان به بعضی دیگر از خدمات است که شامل ثبت موسسه و تدوین طرح توجیهی و اخذ کارت بازرگانی و مجوز حلال و ایران کد و اخذ جواز تاسیس صنایع و انجام امور مالیاتی و انواع تغییرات و … است.

مراحل ثبت برند عرقیات گیاهی:

جهت ثبت برند عرقیات گیاهی دو راه پیش رو است که می‌توانید از هر کدام از این روش‌ها که مایل باشید اقدام به ثبت برند تجاری عرقیات گیاهی کنید:
۱- اقدام به ثبت علامت تجاری عرقیات گیاهی توسط متقاضی
۲- اقدام به ثبت علامت تجاری عرقیات گیاهی توسط موسسه حقوقی

مدارک ثبت برند عرقیات گیاهی

شخص حقیقی:

۱) کپی شناسنامه شخص متقاضی
۲) کپی کارت ملی شخص متقاضی
۳) کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
۴) کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری، پروانه‌ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
۵) نمونه علامت تجاری در کادر ۱۰ در ۱۰

شخص حقوقی:

۱) کپی شناسنامه مدیر عامل شرکت
۲) کپی کارت ملی مدیر عامل شرکت
۳) کپی روزنامه‌ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
۴) کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه‌ی بهره برداری، پروانه‌ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
۵) کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
۶) یک نمونه از علامت مورد تقاضا در کادر ۱۰ در ۱۰

امور ثبتی کاری حساس و نیازمند دانش تجربی است و بارها پیش آمده که افراد یا شرکت‌هایی به علت اشتباهات جرئی در فرایند ثبت مدت زمان زیادی را بدون کسب نتیجه مطلوب تلف کرده‌اند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ثبت آی تی تماس به شماره‌  7623 2842 021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت آی تی | SabtIT

ثبت برند تجاری تخصص ماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]