اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970428305858803

نمایشگاه بزرگ مهارت آموزی در ساری

کد: 13970428305858803

https://goo.gl/DLihwo

، ساری , (اخبار رسمی): از تاریخ دوم لغایت پنجم مرداد ماه سال جاری نمایشگاه بزرگی در بوستان ملل شهر ساری به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و کارآفرینی برگزار می‌شود.

نمایشگاه بزرگ مهارت آموزی در ساری
نمایشگاه بزرگ مهارت آموزی در ساری

نمایشگاه بزرگ مهارت‌آموزی با بیش از 80 غرفه در محل بوستان ملل ساری در تاریخ دوم لغایت پنجم مرداد برگزار می‌شود و همشهریان می‌توانند از ساعت 19 الی 23 از نمایشگاه فوق بازدید به عمل آورند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، سید حسین درویشی سرپرست این اداره کل گفت: نمایشگاه بزرگ مهارت‌آموزی با بیش از 80 غرفه در محل بوستان ملل ساری در تاریخ دوم لغایت پنجم مرداد برگزار می‌شود و همشهریان می‌توانند از ساعت 19 الی 23 از نمایشگاه فوق بازدید به عمل آورند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی ارایه دستاوردها و توانمندی‌های آموزش فنی‌وحرفه‌ای مازندران، ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و کارآفرینی و معرفی مشاغل و حرفه‌ها تشکیل خواهد شد.

درویشی افزود: از آنجایی که آموزشگاه‌های آزاد فنی‌و حرفهای به عنوان یکی از بازوان اصلی و توانمند این سازمان هستند، سعی شده از وجود آنها بهره جسته و بیش از 40 غرفه به آموزشگاه‌های آزاد استان اختصاص یابد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در بخش دیگری از مشارکت مراکز دولتی، واحدهای صنعتی، مهارت آموختگان برتر کارآفرین و مهارت آموختگان برتر المپیادهای ملی مهارت خبر داد و اظهار داشت: در نمایشگاه بزرگ مهارت آموزی امسال بیش از 100 رشته مهارتی به مردم شناسانده خواهد شد تا افراد جویای کار و متقاضیان بتوانند از رشته‌های موجود استفاده لازم را ببرند.

لازم به ذکر است در طی این مدت برنامه‌های جنبی شامل اجرای برنامه‌های متنوع از جمله مسابقه‌های مهارتی و سایر برنامه‌های با نشاط ارایه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]