اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970431306388167

علامت تجاری قرآن‌پویان با طبقه بندی تعلیمات مذهبی در مرکزمالکیت معنوی کشورثبت شد

ثبت برند «قرآن‌پویان» در سازمان ثبت اسناد و املاک

کد: 13970431306388167

https://goo.gl/NiKFMx

، تهران , (اخبار رسمی): پویایی و خلاقیت در فکر، عمل، نواندیشی و آزاد اندیشی در منابع و میراث سنتی مذهبی با محور قراردادن قران از شاخص‌های اصلی قران‌پویان است که در طراحی آرم آن مدنظر بوده است. رسالت قرآن پویان، عمومی‌سازی فهم و عمل به قرآن است.

ثبت برند قرآن‌پویان در سازمان ثبت اسناد رسمی کشور
گواهی نامه ثبت علامت قران پویان

فرهنگ: قرآن‌پویان از انتشار مطالب و یادداشت‌های کلیه قرآن‌دوستان و قرآن‌پژوهانی که دغدغه گسترش مفاهیم قرآنی به ویژه اصول والای اخلاقی در شرایط فعلی جامعه را دارند، استقبال می‌کند

برند «قرآن پویان» طی گواهی شماره 301593 اداره ثبت علائم تجاری سازمان ثبت اسناد کشور با مالکیت سیدکاظم فرهنگ ثبت شد.

سیدکاظم فرهنگ، مدیر قرآن‌پویان در خصوص ثبت رسمی برند گفت: با توجه به توسعه و تنوع فعالیت‌ها و خدمات قرآن پویان در تولید محتوای قرآنی برای سایت و کانال و نیز برگزاری دوره‌های اموزشی و تالیف و انتشار کتاب، که همگی در راستای رسالت اصلی قرآن پویان یعنی عمومی‌سازی فهم و عمل به قرآن است، اواخر سال 96 پس از نخستین حضور نمایشگاهی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، به پیشنهاد برخی از دوستان و اعضای گروه، تصمیم به ثبت رسمی برند گرفته شد. 

لذا از یکی از طراحان کشور درخواست شد یک آرم زیبا که معرف اهداف و شاخص‌های فکری رفتاری قرآن پویان از جمله پویایی و خلاقیت در فکر و عمل و نواندیشی و آزاد اندیشی در منابع و میراث سنتی مذهبی با محور قراردادن قران باشد طراحی کنند.

خوشبختانه شهرستانی، طراح این لوگو، طرح اولیه بسیار خوبی را ارایه کردند که باهمفکری اعضای گروه با اندکی اصلاحات نهایی شد و در قالب اظهارنامه ثبت علامت، تسلیم مرکز مالکیت معنوی وابسته به سازمان ثبت اسناد رسمی شد.

با طی کردن مراحل اداری و درج آگهی‌های مربوطه در روزنامه رسمی، نهایتا در تاریخ 30 تیر 1397 گواهی‌نامه ثبت علامت به شماره 301593 دریافت شد.

فرهنگ در ادامه عمده‌ترین فعالیت‌های قرآن‌پویان در یک‌سال گذشته، را به شرح زیر برشمرد:

- برگزاری موفق چندین دوره آموزشی روش مطالعه و فهم بهتر قرآن

- تالیف و انتشار کتاب «مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قرآن»

- تولید و عرضه اپلیکیشن تنزیل، تنها برنامه اندرویدی حاوی درس سوره‌ها، عصاره فرازها که به ترتیب نزول سوره‌ها فهرست شده است

- حضور فعال در بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه قرآن 

- ایجاد کانال قران‌پویان در پیام رسان‌های ایتا و گپ (quranpuyan@)علاوه بر تلگرام

- ارسال محتواهای مختلف در کانال‌ها مطابق برنامه زمانی روزانه که با توجه نیازهای مخاطبان تهیه شده است.

فرهنگ هم چنین از استقبال قرآن‌پویان از انتشار مطالب و یادداشت‌های کلیه قرآن‌دوستان و قرآن‌پژوهانی که دغدغه گسترش مفاهیم قرآنی به ویژه اصول والای اخلاقی در شرایط فعلی جامعه را دارند، خبر داد.

علاقه‌مندان جهت مطالعه توضیحات بیشتر و اطلاع از فعالیت‌های قرآن پویان، به تالار گفتگوهای قرآن‌پویان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش