اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970503306870005

خدمات رسانه‌ای ویژه اخبار رسمی برای شرکت‌های حاضر در الکامپ ۹۷

کد: 13970503306870005

https://goo.gl/WNG3F4

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی در راستای اطلاع‌رسانی و خبرسازی دستاوردهای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ 97، خدمات ویژه‌ای را برای شرکت‌کنندگان حاضر در این نمایشگاه در نظر گرفته است. این خدمات شامل تهیه و انتشار خبر در مجموعه‌ای از رسانه‌های مختلف کشور است.

خدمات رسانه‌ای ویژه اخبار رسمی برای شرکت‌های حاضر در الکامپ ۹۷
خدمات رسانه‌ای ویژه اخبار رسمی برای شرکت‌های حاضر در الکامپ ۹۷

الکامـپ، خبرسـازترین رویـداد صنعـت IT کشـور اسـت. این رویداد امسال در تاریخ 6 الی 9 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

اخبار رسمی در راستای اطلاع‌رسانی، پوشش خبری و خبرسازی برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ، خدمات ویژه‌ای را در نمایشگاه الکامپ 97 برای شرکت‌کنندگان حاضر در نمایشگاه در نظر گرفته است.

در این راستا، اخبار رسمی از تمامی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ 1397 دعوت می‌کند به غرفه اخبار رسمی مراجعه کنند و از خدمات اخبار رسمی به مناسبت نمایشگاه الکامپ بهره ببرند.

خدمات اخبار رسمی در این نمایشگاه شامل تهیه فیلم 3 دقیقه‌ای از کسب‌وکارها و انتشار آن در آپارات، تهیه محتوای خبری از فیلم تهیه شده و انتشار رایگان آن در اخبار رسمی، انتشار آنلاین محتوای خبری و فیلم ضبط شده در شبکه‌های اجتماعی (لینکدین، توئیتر و ...) اخبار رسمی و تهیه گزارش تصویری از غرفه‌ها است. شایان ذکر است این خدمات که ارزشی معادل دو میلیون و پانصد هزار تومان است، به صورت رایگان به شرکت‌های حاضر ارائه می‌شود.

علاوه بر خدمات فوق‌الذکر، کسب‌وکارهایی که به دنبال خبرسازی بیشتر در رسانه‌ها و ایجاد موج خبری از فعالیت‌های خود هستند می‌توانند از کمپین‌های رسانه‌ای پیشرفته اخبار رسمی ویژه الکامپ97 برای انتشار محتواهای خود در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر داخلی و بین‌المللی نیز استفاده کنند. 

علاقه‌مندان برای استفاده و رزرو این خدمات در طی روزهای نمایشگاه می‌توانند به سایت اخبار رسمی به آدرس akhbarrasmi.com مراجعه کنند و زمان مناسب خود را برای تهیه خبر، گزارش رزرو کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]