اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970505307270005

توسط سامانه اخبار رسمی انجام می‌شود:

ارائه خدمات پوشش خبری داخلی و جهانی برای شرکت‌های حاضر در الکامپ امسال

کد: 13970505307270005

https://goo.gl/6hDPrT

، تهران , (اخبار رسمی): به همت اخبار رسمی، اولین سامانه خبری، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شرکت‌ها، شرکت‌های مطرح داخلی شرکت‌کننده در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ امسال می‌توانند دستاوردها، خدمات و محصولات خود را در سطح داخلی و بین‌المللی در خبرگزاری‌ها، وبسایت‌ها و روزنامه‌ها به صورت گسترده اطلاع‌رسانی کنند.

پوشش داخلی و بین‌المللی اخبار کسب‌وکارهای حاضر در نمایشگاه الکامپ
ارائه خدمات پوشش خبری داخلی و جهانی برای شرکت‌های حاضر در الکامپ امسال

این خدمات رسانه‌ای که برای اولین بار در این سطح در ایران ارائه می‌شود به شرکت‌های حاضر در الکامپ این امکان را می‌دهد تا بتوانند اخبار، موفقیت‌ها، دستاوردها و به‌روزرسانی‌های خود را به شکل انبوه و وسیع در خبرگزاری‌های مطرح داخلی و خارجی منتشر کنند و با پربازدید کردن آنها، باعث برجسته‌سازی خدمات و فعالیت‌های بخش خصوصی در سطح رسانه‌های کشور شوند.

در این طرح که از روز شنبه ششم مرداد ماه 97، روز اول نمایشگاه الکامپ آغاز می‌شود و تا دو هفته بعد از نمایشگاه الکامپ ادامه دارد، تهیه محتوای ویدئویی، خبری و گزارش توسط اخبار رسمی رایگان است و اجرای کمپین‌های رسانه‌ای با هدف ایجاد موج خبری برای برندها، با 30درصد تخفیف ارائه می‌‌شود.
در این طرح، اخبار رسمی یه شرکت‌ها کمک می‌کند محتوای جذاب رسانه‌ای خود را در رسانه‌های برتر داخلی همچون تابناک، خبرآنلاین، فارس و رسانه‌های تخصصی این صنعت همچون  دیجیاتو، زومیت، جی‌اس‌ام، کلیک و ده‌ها رسانه برتر دیگر، منتشرکنند.

شرکت‌های حاضر همچنین می‌توانند با استفاده از کمپین بین‌المللی اخبار رسمی، حضور و دستاوردهای خود را از این رویداد در رسانه‌های بین‌المللی نیز رسانه‌ای کنند. کسب‌وکارها با کمک این بسته می‌توانند در 150 رسانه بین‌المللی همچون در Journal Business، Marketwatch  و Yahoo بدرخشند.

اخبار رسمی اکنون به بیش از 400 رسانه داخلی و 4 هزار رسانه بین‌المللی دسترسی دارد و توزیع محتوای با ارزش در رسانه‌ها را به صورت سریع و ساده اجرا می‌کند.  این سامانه با کمک ویترین‌های خبری و توزیع و ارسال اخبار به خبرنگاران، به پربازدید کردن اخبار و محتواها کمک می‌کند و در نهایت با جمع آوری آمار و تحلیل‌های اخبار به تحلیل کمپین‌های خبری برای واحدهای روابط‌عمومی کمک شایانی می‌کند. اکنون بیش از 4 هزار و سیصد شرکت مختلف از امکانات این سامانه استفاده می‌کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این خدمات در حین و یا بعد از نمایشگاه به مدت دو هفته، می‌توانند به سایت اخبار رسمی به آدرس akhbarrasmi.com مراجعه کنند و یا با شماره 22886635-021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]