اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307618803

استاندارمازندران دربازدیدازنمایشگاه مهارت آموزی آموزش فنی وحرفه ای مازندران گفت:

راه برون رفت از بیکاری، خود اشتغالی و کارآفرینی از طریق توسعه مهارت است

کد: 13970507307618803

https://goo.gl/K5wH4V

، ساری , (اخبار رسمی): در آخرین روز از برپایی نمایشگاه مهارت آموزی که به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای از 2 مرداد لغایت 5 مرداد در بوستان ملل ساری برپا شده بود، محمد اسلامی استاندار مازندران و هیات همراه بازدید کردند.

راه برون رفت از بیکاری، خود اشتغالی و کارآفرینی از طریق توسعه مهارت است
راه برون رفت از بیکاری، خود اشتغالی و کارآفرینی از طریق توسعه مهارت است

 مازندران و سرزمین ایران مملو از استعداد های مهارتی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، اسلامی پس از بازدید 2 ساعته از نمایشگاه گفت: آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه مهارت می تواند در اشتغال و کار آفرینی نقش موثری داشته باشد. این غرفه ها در نمایشگاه مهارت آموزی نشان دهنده مشارکت بخش خصوصی (مردم) در آموزش های فنی و حرفه ای است و نشان می دهد به غیر از مراکز دولتی مراکز خصوصی آموزشگاه های آزاد هم در این امر مشارکت فعال دارند.

وی ادامه داد: از کسانی که جویای کار بوده و صاحب مهارت خاصی نیستند دعوت می شود از آموزش های رایگان سازمان آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شوند. این افراد با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سراسر استان از آموزش های مهارتی لازم برخوردار شده تا پس از کسب مهارت ودریافت گواهینامه با معرفی اداره آموزش فنی و حرفه ای به بانک ها از تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال خود و اطرافیان استفاده نمایند.

استاندار مازندران افزود: راه برون رفت از بیکاری که یکی از دغدغه های اساسی حال حاضر مردم است؛ خود اشتغالی و کارآفرینی از طریق توسعه مهارت است . مردم و جوانان بهره لازم را از این آموزش ها ببرند و و این نگرانی را از خانه هایشان دور کنند.

اسلامی در تشریح لزوم وجود نمایشگاه دایمی برای عرضه محصولات مهارت آموختگان و کارآفرینان استان اظهار داشت: وجود نمایشگاه دایمی نیاز به اراده جدی دارد که این اراده در استان وجود دارد و امید است در شهرستان ها با همت شهردای ها و مراکز گوناگون متقاضیانی که تقاضای نقش آفرینی هستند شکل گیرد تا پاسخ گوی نیازها باشد و مردم استان شاهد رونق این نمایشگاه ها باشند.

وی درباره موفقیت تیم مهارت مازندران در هیجدهمین دوره این مسابقات نیز، ضمن تبریک به نخبگان مهارت، خانواده و مربیان آنان بیان داشت: این اتفاق مهم نشان دهنده این است که مازندران وسرزمین ایران مملو از استعداد هایی است که باید قدردان آنها بود و زمینه را برای رشد و شکوفایی شان همواره آماده نماییم، مدال آوری نخبگان مهارتی استان مازندران در مسابقات ملی مهارت نمونه ی کوچکی از این استعدادها و ثروت بی انتهای خداوندی می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش