اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307717151

حضور نرم‌افزار حسابداری قیاس پلاس در بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ

استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه قیاس در نمایشگاه الکامپ 97

کد: 13970507307717151

https://goo.gl/EeJD89

، تهران , (اخبار رسمی): قیاس در نمایشگاه الکامپ 2018 حضور پر رنگ خواهد داشت. در این نمایشگاه بین‌المللی از محصولات جدید این شرکت رونمایی می‌شود.

استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه قیاس در نمایشگاه الکامپ 97
استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه قیاس در نمایشگاه الکامپ 97

ارایه محصول بازرگانی قیاس پلاس تحت وب قیمت این محصول 9،900،000 هزار تومان است، ولی به سبب رویداد نمایشگاه برای ثبت نام و خرید فقط در طول دوره نمایشگاه با قیمت 4،900،000  تومان عرضه می‌شود.

  • رونمایی از نسخه چند زبانه نسخه وب قیاس و چند ارزی نسخه وب و ویندوز قیاس
  • رونمایی از طرح Erman – باشگاه شرکای تجاری قیاس  
  • رو نمایی از دو محصول  جدید CRM یا مارکتینگ و اموال و دارایی ثابت در سبد محصولات قیاس پلاس

شایان ذکر است که فقط برای خرید در دوره نمایشگاه 40 درصد تخفیف برای کلیه محصولات (خرید فقط در محل نمایشگاه) در نظر گرفته شده است. همچنین برای شرکت‌های حسابداری تسهیلات ویژه در طول نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این تخفیف‌ها می‌توانند از تاریخ 6 مرداد الی 9 مرداد به سالن میلاد در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ97 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری قیاس

گروه نرم افزاری قیاس با بیـش از 20 سال حضور در بــازار نرم افزارهای مالی و صنعتی کشور، توانسته است نرم افزارهای خود را در تمامی بستر های موجود وب ، ویندوز و موبایل با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز، به بازار ارائه دهد. نرم افزار حسابداری تحت‌ وب یکی از محصولاتی می باشد که ‌برای اولین بار در ایران، کلی فعالیت‌های مالی را با بهترین کیفیت و عملکرد همراه با سرعتی بی نظیر در بستر وب و بصورت آنلاین پیاده‌سازی می کند. در عین حال نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و همچنین نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را از طریق کافه بازار دریافت بفرمایید. نرم افزار حسابداری بازرگانی، حسابداری تولیدی، حسابداری فروشگاهی ، حسابداری پیمانکاری ، حسابداری خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی، خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد از دیگر محصولاتی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]