اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990824474767151

معرفی انواع نرم افزارهای حسابداری قیاس برای اصناف و کسب و کار

کد: 13990824474767151

https://bit.ly/3f5a86A

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله تصمیم گرفتیم که انواع نرم افزارهای حسابداری قیاس را برا‌ی‌‌تان مختصر و منظم توضیح دهیم تا بهتر و ساده تر بتوانید گزینه موردنیاز خودتان را انتخاب و پیدا کنید. بسته به اینکه کسب و کار شما یک شرکت و یا یک فروشگاه باشد

معرفی انواع نرم افزارهای حسابداری قیاس برای اصناف و کسب و کار
نرم افزار حسابداری قیاس

نرم افزار حسابداری بازرگانی، حسابداری تولیدی، حسابداری فروشگاهی ، حسابداری پیمانکاری ، حسابداری خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی، خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد از دیگر محصولات قیاس می باشد.

نرم افزار حسابداری برای اصناف و کسب و کار

در این مقاله تصمیم گرفتیم که انواع نرم افزارهای حسابداری قیاس را برا‌ی‌تان مختصر و منظم توضیح دهیم تا بهتر و ساده تر بتوانید گزینه موردنیاز خودتان را انتخاب و پیدا کنید. بسته به اینکه کسب و کار شما یک شرکت و یا یک فروشگاه باشد گروه نرم افزاری حسابداری قیاس برایتان یک نرم افزار ویزه و مختص ان طراحی نموده که شامل اصناف مختلف ان حوزه می شود و امکان سفارشی سازی و توسعه و بسط مطابق نیازهایتان همراه با در نظرگرفتن عملکردهای متقابل دارد. به عنون مثال انواع نرم افزارهای حسابداری شرکتی شامل مواردی چون بازرگانی و تولیدی و خدماتی و مالی و جامع می باشد که با توجه به کار شرکت شما امکان سفارشی سازی بیشتر نیز وجود دارد. در این مطلب میخواهیم از زوایای مختلف انواع نرم افزارهای حسابداری قیاس را بررسی و دسته بندی نماییم.

الف- انواع نرم افزارهای حسابداری قیاس بر اساس کسب و کار و اصناف

به طور کلی میتوان نرم افزارهای حسابداری قیاس را به دو دسته کلی شرکتی و فروشگاهی تقسیم و دسته بندی نمود. از انجایی که هر کسب و کاری (بالای ۹۰% کسب و کارها) می تواند زیر مجموعه یکی از این دو دسته کلی باشد بنابراین به احتمال زیاد پاسخگوی اغلب کسب و کارها و مشاغل از جمله شغل و تجارت شما خواهد بود. هر کدام از این دسته بندی ها شامل زیر دسته هایی است که شما را در انتخاب سریعتر و بهتر هدایت و راهنمایی می نماید.

نرم افزار حسابداری شرکتی قیاس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی قیاس

در ادامه به بررسی جزئیات هر کدام خواهیم پرداخت

 نرم افزارهای حسابداری شرکتی قیاس

از انجایی که شرکت ها در حوزه متفاوتی فعالیت می نمایند و نوع درآمدها و هزینه های متفاوتی نیز دارند که بر اساس ورودی ها و خروجی های متفاوتی تعیین می شود بنابراین امکان طراحی و ساخت و تولید یک نرم افزار کاملا پاسخگو ۱۰۰% مطابق نیاز همه شرکت ها و یکپارچه برای تمام شرکت ها به گونه ای که تمام نیازهای همه شرکت ها را برطرف نماید تقریبا کاری بدور از عقل و منطق است (به این دلیل نمیگوییم غیرممکن است چون تقریبا در دنیای نرم افزار چیز غیرممکن وجود ندارد و بسته نرم افزار حسابداری جامع قیاس یک نمونه کلی از این قضیه است). هیچ شرکت نرم افزار نه تنها در ایران بلکه در هیچ جای دنیا تقریبا انجام چنین کاری را نه عاقلانه میداند و نه هوشمندانه تلقی میکند. بنابراین ما در نرم افزاری قیاس نیز سعی نمودیم که دسته بندی کلی از حوزه فعالیت شرکت ها را تعیین نماییم و بر مبنای ان خدمات نرم افزارهای حسابداری شرکتی را ارائه کنیم. البته لازم به ذکر است که بسته نرم افزار حسابداری جامع قیاس برای تمام شرکت ها مناسب است اما بدون شک نیازهای جزئی شما در این بسته نرم افزاری تعریف نشده است و لازم است که سفارشی شود. این یکی از دلایلی است که برای گفته بالا نیز صدق میکند. ۱- نرم افزار حسابداری بازرگانی ۲- نرم افزار حسابداری خدماتی ۳- نرم افزار حسابداری تولیدی ۴- نرم افزار حسابداری جامع ۵- بسته نرم افزار مالی میتوان گفت اغلب شرکت ها در یکی از حوزه های فوق فعالیت می نمایند.

۲- انواع نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی قیاس

برای فروشگاه ها داستان کمی متفاوت از شرکت ها است. یکی از دلایل این است که تقریبا تمام فروشگاه ها یک نقطه و مرکز تمرکز به نام خرید و فروش و عرضه و تقاضا دارند. تقریبا میتوان گفت که روال کلی کار همه فروشگاه ها از سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها گرفته تا فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بوتیک و لوازم خانگی و … یکی بوده و مبنای کار همه تقریبا یکسان است. یکی دیگر از اصنافی که در حوزه خرید و فروش فعالیت می کند و طیف وسیعی از مشاغل جامعه را نیز به خود اختصاص داده است حوزه املاک است که ما آن را در زمینه فروشگاهی و خرید و فروش قرار میدهیم. ۱- نرم افزار فروشگاهی قیاس شاپ قیاس ۲- نرم افزار حسابداری و فایلینگ املاک قیاس هر کدام از نرم افزارهای فوق امکان سفارشی سازی با جزئیات بیشتر متناسب با کسب و کارتان را دارد.

ب- انواع نرم افزارهای حسابداری بر مبنای هزینه

نرم افزارهای قیاس را میتوان به دوسته پولی و رایگان تقسیم بندی نمود. نرم افزارهایی که در بالا در قسمت شرکتی و فروشگاهی معرفی نمودیم دارای نسخه های دمو (آزمایشی و تست) رایگان هستند اما به طور کلی برای استفاده از همه خدمات بصورت دائمی لازم است که مبلغی را پرداخت کنید و در واقع غیر رایگان می باشند. دسته دوم نرم افزارهای حسابداری رایگان قیاس هستند که برای استفاده کاملا رایگان می باشند. نرم افزار حسابداری رایگان قیاس

اپلیکیشن حسابداری شخصی قیاس

اپلیکیشن فاکتور فروشگاهی قیاس

نرم افزارهای رایگان قیاس را می توانید از طریق سایت و یا کافه بازار دانلود کنید

پ- انواع نرم افزارهای قیاس بر اساس پلتفرم قابل استفاده

گاهی ممکن است که هدف شما از استفاده از انواع مختلف نرم افزارهای حسابداری بر بستر ویندوز باشد و گاهی ممکن است نیاز به بستر تحت وب و شبکه و یا حتی برای گوشی موبایل با پلتفرم اندروید بخواهید در اینصورت یک نرم افزار خوب باید بتواند همه این نیازها را برآورده نماید. خوشبختانه تمام نرم افزارهای قیاس دارای پلتفرم های مختلف می باشند که همه این پلتفرم ها به صورت کاملا یکپارچه و هماهنگ با هم کار میکنند و این یکی از بزرگترین شاخص ها و برتری های نرم افزارهای قیاس در مقایسه با سایر رقبا و نرم افزارهای موجود در بازار است.

نرم افزارهای تحت ویندوز و کامپیوتر قیاس

نرم افزارهای حسابداری تحت وب قیاس

نرم افزارهای حسابداری کلود و ابری قیاس

نرم افزارهای حسابداری تحت اندروید قیاس

ویژگی شاخص همه موارد فوق یکپارچگی و هماهنگی و همگام سازی آنها است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

به طور کلی تجارت و کسب و کار شما هر چیزی که باشد و در هر اندازه و بسطی که فعالیت میکنید گروه نرم افزاری قیاس برای شما بهترین راه حل ها را خواهد داشت . تجربه بیش از ۲ دهه فعالیت در این زمینه و همچنین مشتریان بیشمار بزرگ و کوچک ما خود گویای این مطلب است که نیاز به توضیح بیشتر ندارد. همچنین پشتیبانی قوی تیم کارشناس پشتیبانی قیاس همیشه توانسته است بهترین راهکارها را در اختیار مشتریان خود بگذارد که رضایت بالای مشتریان صحت این موضوع را تعیین می نماید.

منبع:وبلاگ قیاس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری قیاس

گروه نرم افزاری قیاس با بیـش از 20 سال حضور در بــازار نرم افزارهای مالی و صنعتی کشور، توانسته است نرم افزارهای خود را در تمامی بستر های موجود وب ، ویندوز و موبایل با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز، به بازار ارائه دهد. نرم افزار حسابداری تحت‌ وب یکی از محصولاتی می باشد که ‌برای اولین بار در ایران، کلی فعالیت‌های مالی را با بهترین کیفیت و عملکرد همراه با سرعتی بی نظیر در بستر وب و بصورت آنلاین پیاده‌سازی می کند. در عین حال نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و همچنین نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را از طریق کافه بازار دریافت بفرمایید. نرم افزار حسابداری بازرگانی، حسابداری تولیدی، حسابداری فروشگاهی ، حسابداری پیمانکاری ، حسابداری خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی، خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد از دیگر محصولاتی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]