اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990824474777151

نرم افزار حسابداری چیست؟

کد: 13990824474777151

https://bit.ly/32OVITp

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها اگر سری به دانشگاه‌های سراسر کشور بزنید، درمی‌یابید شمار زیادی از دانشجویان در حال تحصیل در رشته حسابداری می‌باشند. و اکثریت آن‌ها بر این عقیده‌اند که می‌توانند از طریق این رشته، درآمد قابل توجهی را به جیب بزنند. اما مسئله‌ای که همواره به آن اشاره می‌شود؛

نرم افزار حسابداری
نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری قیاس با بیـش از 20 سال حضور در بازار نرم افزارهای مالی و صنعتی توانسته است نرم افزارهای خود را در تمامی بستر های موجود وب، ویندوز و موبایل با استفاده از تکنولوژی به‌ بازار ارائه دهد.

نرم افزار حسابداری

این روزها اگر سری به دانشگاه‌های سراسر کشور بزنید، درمی‌یابید شمار زیادی از دانشجویان در حال تحصیل در رشته حسابداری می‌باشند. و اکثریت آن‌ها بر این عقیده‌اند که می‌توانند از طریق این رشته، درآمد قابل توجهی را به جیب بزنند. اما مسئله‌ای که همواره به آن اشاره می‌شود؛ اگر شما نتوانید در رشته تحصیلی خود متخصص شوید؛ نتوانید نکات کاربردی و مهم آن را بیاموزید، قطعا نمی‌توانید کسب‌درآمد کنید. از جمله راه‌هایی که برای رسیدن به درآمد برای محصلان این رشته وجود دارد، فراگیری نرم‌افزار حسابداری است. امروزه نرم‌افزارهای متفاوتی با توجه به نیاز افراد به دنیا معرفی شده است اما تاکنون فکر کرده‌اید که کدام یک از افزارها برای شما مفید است؟ آیا نسبت به مزایا و معایبی که این نرم‌افزارها با خود به همراه دارند آگاهید؟ در ادامه این مقاله در نظر داریم توضیحاتی در این راستا ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با حسابداری

قبل از اینکه به سراغ نرم‌افزار حسابداری برویم، بیایید کمی با شغل حسابداری آشنا شوید. حتما با مفهوم سیستم آشنایی دارید، از حسابداری هم به عنوان یک سیستم یاد می‌شود. سیستمی که فرآیند جمع‌آوری، طبقه‌بندی، ثبت، خلاصه‌کردن اطلاعات و تهیه گزارش‌های مالی و صورت‌های حساب‌داری در شکل‌ها و مدل‌های خاص را برعهده دارد. معمولا افرادی که در سازمان‌ها مشغول به فعالیت هستند، یا مدیران یک سازمان یا هر کسب‌وکار دیگری که محصول یا خدماتی را در معرض فروش می‌گذارند به سراغ حسابداری می‌روند زیرا به اطلاعاتی که از آن بدست می‌آید احتیاج دارند. به همین دلیل است که به افرادی که تحصیلات دانشگاهی ندارند دفتردار گفته می‌شود نه حسابدار.

نرم‌افزار حسابداری را بشناسید

نرم‌افزار حسابداری این وظیفه را برعهده دارد تا نیاز شما را در حوزه تولید کالا و خدمات، برطرف نماید. همچنین باید این توانایی را داشته باشد که به طور کاملا بهینه و هوشمندانه دخل و خرج سازمان یا شرکت شما را کنترل و مدیریت نماید. مسئله اینجاست که امروزه نرم‌افزاری در حسابداری وجود ندارد که بتوانید تمامی فعالیت‌های یک کسب‌وکار را پوشش دهد. از همین‌رو هر کسب‌وکار فعال باید با توجه به نیازسنجی موثری که انجام داده و با توجه به اهداف و رفتار سازمانی تدوین شده به سراغ نرم‌افزاری متناسب با فرآیندهای مالی درون و برون سازمان برود.

برای انتخاب نرم‌افزار حسابداری باید حد و اندازه سازمان خود و شرکتی که در آن مشغول به فعالیت هستید را درنظر داشته باشید. زیرا در برخی موارد نیاز پیدا خواهید کرد که نرم‌افزار مالی اختصاصی خود را طراحی کنید. البته باید این مسئله را متذکر شویم که انتخاب نادرست نرم افزار حسابداری می تواند هزینه‌ها را به مقدار زیادی افزایش دهد و حتی منجر به اختلال در فعالیت مالی سازمان یا شرکت شود. درواقع به واسطه متغیر بودن استانداردهای حسابداری و فرم‌ها و شیوه‌نامه‌های حسابرسی و مالیاتی و ارزش افزوده و… برای انتخاب یک نرم افزار مناسب همواره با مشکل روبرو هستید. اینجاست که حضور یک مشاور تخصصی در کنار شما می‌تواند شما را به یک سیستم هوشمند مدیریت مالی برساند.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با حسابداری و البته نرم‌افزار حسابداری و ویژگی‌هایی که یک نرم‌افزار شرکتی یا سازمانی باید داشته باشد، توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. امیدواریم که این محتوا بتواند نیاز شما را برآورده سازد. هرچند که کارشناسان ما می‌توانند به هرگونه ابهامی که در این راستا در ذهن شما وجود دارد پاسخ دهند. تنها کافیست به بخش تماس باما مراجعه نمائید.

منبع:وبلاگ قیاس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری قیاس

گروه نرم افزاری قیاس با بیـش از 20 سال حضور در بــازار نرم افزارهای مالی و صنعتی کشور، توانسته است نرم افزارهای خود را در تمامی بستر های موجود وب ، ویندوز و موبایل با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز، به بازار ارائه دهد. نرم افزار حسابداری تحت‌ وب یکی از محصولاتی می باشد که ‌برای اولین بار در ایران، کلی فعالیت‌های مالی را با بهترین کیفیت و عملکرد همراه با سرعتی بی نظیر در بستر وب و بصورت آنلاین پیاده‌سازی می کند. در عین حال نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و همچنین نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را از طریق کافه بازار دریافت بفرمایید. نرم افزار حسابداری بازرگانی، حسابداری تولیدی، حسابداری فروشگاهی ، حسابداری پیمانکاری ، حسابداری خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی، خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد از دیگر محصولاتی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار