اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508307909269

استادکار؛ اپلیکیشن آنلاین ارائه خدمات در نمایشگاه الکامپ 97

کد: 13970508307909269

https://goo.gl/rfFJKA

، تهران , (اخبار رسمی): استادکار؛ اپلیکیشن آنلاین ارائه خدمات که توانسته با به کارگیری نیروی متخصص در دوره فعالیت خود به هزاران مشتری، خدمات ارائه کرده، یکی از شناخته شده‌ترین استارتاپ‌های این حوزه است. این استارتاپ حضور قوی و فعالی در الکامپ97 دارد و روزانه میزبان هزاران بازدیدکننده در زمینه‌های مختلف است.

استادکار؛ اپلیکیشن آنلاین ارائه خدمات در نمایشگاه الکامپ 97
استادکار؛ اپلیکیشن آنلاین ارائه خدمات در نمایشگاه الکامپ 97
استادکار؛ اپلیکیشن آنلاین ارائه خدمات در نمایشگاه الکامپ 97
استادکار؛ اپلیکیشن آنلاین ارائه خدمات در نمایشگاه الکامپ 97

محسن حاتمی؛ مدیرعامل استادکار در معرفی این کسب و کار اینترنتی گفت: استادکار یک بازار آنلاین خدمات است که مشتریان می‌توانند با انتخاب متخصصین خوشنام و حرفه‌ای از خدمات و سرویس‌هایی که آنها ارائه می‌کنند، استفاده کرده و تجربه لذت بخشی از این خدمات را داشته باشند. استادکار به نوعی می‌توان گفت مجموعه‌ای از خدمات دهندگانی است که جزو بهترین‌های حوزه فعالیت خود هستند و بسیاری از مشکلات مردم در زمینه‌های خدماتی را مرتفع می‌کنند.

وی در مورد حوزه‌های فعالیت و همچنین استان‌های تحت پوشش استادکار گفت: ما در استادکار توانسته‌ایم تابحال چیزی در حدود 200 سرویس و موضوع مختلف را پوشش دهیم و مشتریان امکان سفارش آنها را دارند ولی تمرکز کاری ما بر روی 5 شاخه اصلی است که عملا استادکار با این 5 حوزه فعالیت اصلی شناخته می‌شود. شاخه‌های تاسیسات، خودرو، دکوراسیون و خدمات منزل و شست و شو اصلی‌ترین و بزرگترین مجموعه‌های کاری ما در سمت خدمات دهندگان و مشتریان است.

حاتمی در ادامه و در پاسخ به سوالی پیرامون مزیت و ویژگی‌های متمایز استادکار نسبت به سایر رقبا گفت: اصولا تعریفی که از تجارت در کسب و کار وجود دارد، رقیبی در حوزه کاری ما وجود ندارد و همگی فعالان در این حوزه خدماتی، صرفا همکارانی هستند که همگی در کنار هم و برای اهداف مشترک فعالیت می‌کنند. واقعیت بازار این است که این تجارت در حال حاضر به صورت آفلاین انجام می‌گیرد و همگی ما در حال تلاشیم تا با حضور در الکامپ و رویدادهای مشابه بتوانیم فرهنگ خدمات گیری به صورت آنلاین را در جامعه نهادینه کنیم و به همین دلیل رقابتی در این بازار وجود ندارد.

مدیرعامل استادکار با اشاره به ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن، به نکات مثبت و جذاب آن اشاره کرد و گفت: ما اصولا سرویس دهنده نیستیم و نقش معرفی کننده سرویس دهنده را بازی می‌کنیم، ما خدمات دهنده‌ها را ارزیابی و بررسی می‌کنیم و معیارهای مختلف گزینشی را در نظر می‌گیریم و به شدت در این بحث سختگیرانه عمل می‌کنیم، ما به آموزش‌های مداوم روی سرویس دهنده‌ها معتقدیم و دوست داریم که روی شعار خود پایبند باشیم و برای آن تلاش می‌کنیم.

گفتنی است که برای دسترسی به استادکار می‌توانید به تمامی اپ استورهای اندروید و آی‌او‌اس مراجعه کنید و همچنین با مراجعه به وب‌سایت رسمی استادکار به نشانی www.ostadkar.pro تمامی جزئیات مربوط به خدمات، پذیرش سرویس دهنده‌ها و همچنین دانلود اپلیکیشن در دسترس شما خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استادکار

هوا گرم‌ شده است؟ مهمان دارید و هنوز خانه‌تان آماده نیست؟ لباس‌ها بی اتو تلنبار شده‌اند؟ همهٔ این‌ها به کنار، احتیاج به آرامش دارید؟ ما متوجه نیاز‌هایتان شده‌ایم. پلی ساخته‌ایم میان شما و سرویس‌کارانی خوش‌نام تا بتوانید با انتخابی آگاهانه، خدمت مورد نظرتان را به سادگی و با قیمتی به‌صرفه، دریافت کنید. دامنهٔ خدمات ما، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر زندگی‌تان لذت ببرید.

اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]