اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970913331509269

یک تیر و دو نشان با «استادکار»

کد: 13970913331509269

https://goo.gl/cijdwX

، تهران , (اخبار رسمی): کارهای تعمیر و سرویس پکیج، آبگرمکن، شوفاژ و رادیاتور تمامی ندارد؛ تازه اگر بخواهیم نصب بخاری گازی را از قلم بیاندازیم. همه‌ی ما خاطرات بدی از دست‌ها و صورت سیاه و کثیف شده با قیافه‌ای خسته و ماتم‌زده که حاصل موفقیت یا عدم موفقیت در تعمیر و سرویس لوازم منزل است؛ داریم.

یک تیر و دو نشان با «استادکار»
یک تیر و دو نشان با «استادکار»
یک تیر و دو نشان با «استادکار»
یک تیر و دو نشان با «استادکار»

از این رو در این مقاله نگاهی به یک راهکار ساده برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌اندازیم تا به قول قدیمی‌ها با یک تیر، دو نشان زده باشیم.

اولویت زندگی خود را مشخص کنید

تعمیر و سرویس پکیج، آبگرمکن، شوفاژ و رادیاتور شاید کار چندان سختی نباشد و در نگاه اول از عهده‌اش بربیاید اما تجربه نشان می‌دهد این کارها از آن جمله کارهایی است که وقتی مهارت کافی در آن نداشته باشید مثل باتلاق وقت، انرژی و حتی پول شما را می‌بلعد. اگر هم خیلی شانس بیاورید و کار نسبتاً خوب پیش برود، به ‌سرعت متوجه وقت تلف‌شده‌ی خود می‌شوید؛ زمانی که از کار، همسر و حتی فرزند خود گذشته‌اید. مهم است که اولویت‌های زندگی خود را مشخص کرده و برای رسیدن به اهداف خود وقت بگذارید و از طرفی دنیای مدرن امروز جایی برای وقت تلف کردن ندارد بنابراین همه در تلاش هستیم که با صرف هزینه‌های معقول و مقرون به صرفه از شر کارها و فعالیت‌هایی که می‌توانیم، خلاص شویم. مثلاً چه کسی بدش می‌آید در ازای پرداخت پول مشخصی برای دریافت خدماتی همچون تعمیر و سرویس و یا نصب بخاری گازی، آخر هفته را بدون دغدغه و نگرانی اینکه کارها چطور انجام می‌شود؛ در کنار خانواده‌اش سپری کند؟

جوینده یابنده است

چنانچه بخواهیم برای انجام کارها از خدمات دیگران بهره ببریم در وهله‌ی نخست باید افراد امین و مورد اعتمادی را بیابیم که کار تعمیر و سرویس لوازم منزل را با دقت و حوصله انجام دهند و به اصلاح فوت کوزه‌گری را بلد باشند و از طرف دیگر هزینه‌های دریافتی این افراد مشخص و مقرون به صرفه باشد و در وهله‌ی بعدی مسائلی همچون دسترسی راحت به آن فرد و موارد این­چنینی مطرح می‌شود.

در پس ذهن هر کدام از ما خاطره‌ای از یک سرویس‌کار بد که باعث خرابی لوله‌ها، نشت گاز و یا برق شده وجود دارد و همین امر باعث می‌شود تا نسبت به سپردن کارهای خود به تعمیرکاران خودداری کنیم اما نیازی به ترس نیست! چراکه دیگر دوره‌ی معرفی‌های چشم بسته و جستجوهای اینترنتی گذشته است و در عصر تکنولوژی این کار سخت و دشوار از دوش شما برداشته شده و مجموعه‌ی استادکار در نهایت مسئولیت‌پذیری و با هدف خدمت به عنوان پل ارتباطی دریافت و ارائه‌کنندگان خدمات، یک پلتفرم بی‌نظیر برای دریافت خدمات ایجاد کرده است که تعمیر و سرویس پکیج، آبگرمکن، شوفاژ و رادیاتور و نصب بخاری گازی بخشی از آن است. با این پلتفرم که هم اکنون در قالب سایت و اپلیکیشن در اختیار شما است؛ می‌توانید در اسرع وقت و بدون هیچ دغدغه‌ای به افراد استادکار و متخصص دست پیدا کنید که در ازای خدمات تخصصی خود هزینه مناسبی دریافت می‌کنند.

اما چرا استادکار؟

آنچه موجب متمایز شدن استادکار است، گردآوری افراد متخصص با کم‌ترین هزینه‌ی ممکن است. از سوی دیگر سهولت دسترسی به استادکار و قابل اعتماد بودن ارائه‌دهندگان خدمات از دیگر مزایای کار با این مجموعه است. همچنین با توجه به اینکه استادکار هیچ هزینه‌ای برای ارائه‌دهندگان خدمات دریافت نمی‌کند؛ موجب شده که استفاده از خدمات این مجموعه به صرفه باشد. از دیگر مواردی که توجه مشتریان و دریافت‌کنندگان خدمات را در پلتفرم استادکار به خود جلب می‌نماید؛ شفافیت قیمت ارائه‌ی خدمات از لحظه‌ی نخست درخواست است.

با دریافت خدمات از استادکار نه تنها می‌توانید تعمیر و سرویس پکیج، تعمیر آبگرمکن، شوفاژ و رادیاتور و نصب بخاری گازی را با خیالی آسوده و کم‌ترین هزینه و بهترین نتیجه‌ی ممکن به انجام برسانید، بلکه با هزاران خدمت دیگر این مجموعه شامل خدمات آموزشی، دکوراسیون و ساختمان، شستشو و نظافت و خدمات پزشکی نیز آشنا می‌شوید و قطعاً شیفته‌ی سرعت عمل و سهولت کار و خدمات شبانه‌روزی آن خواهید شد.

همین حالا با از طریق سایت استادکار خدمات مورد نظرتان را سفارش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استادکار

هوا گرم‌ شده است؟ مهمان دارید و هنوز خانه‌تان آماده نیست؟ لباس‌ها بی اتو تلنبار شده‌اند؟ همهٔ این‌ها به کنار، احتیاج به آرامش دارید؟ ما متوجه نیاز‌هایتان شده‌ایم. پلی ساخته‌ایم میان شما و سرویس‌کارانی خوش‌نام تا بتوانید با انتخابی آگاهانه، خدمت مورد نظرتان را به سادگی و با قیمتی به‌صرفه، دریافت کنید. دامنهٔ خدمات ما، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر زندگی‌تان لذت ببرید.

اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]