اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970914331789269

خدمات وسیع استادکار را جدی بگیرید

کد: 13970914331789269

https://goo.gl/U42xM4

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی پای میهمان به خانه باز می‌شود، مرتب و شیک بودن وسایل منزل به ویژه پرده‌ها اهمیت دیگری پیدا می‌کند و حتی رنگ پرده‌ها و مدل دوخت آن‌ها و تمیزدوزی باعث می‌شود هر روز انگیزه بگیرید و حس بهتری به خانه‌ی خود داشته باشید.

خدمات وسیع استادکار را جدی بگیرید
خدمات وسیع استادکار را جدی بگیرید
خدمات وسیع استادکار را جدی بگیرید
خدمات وسیع استادکار را جدی بگیرید
خدمات وسیع استادکار را جدی بگیرید
خدمات وسیع استادکار را جدی بگیرید

البته این مسائل برای خانم‌های خانه‌دار و بچه‌ها که بیش‌تر روز را در منزل سپری می‌کنند، بسیار قابل‌درک‌تر است. 

جدا از طراحی، دوخت، نصب و حتی تعمیر پرده، ممکن است برای شما هم پیش بیاید که مبلمان یا سرویس خواب­تان به تعمیر نیاز داشته باشد و یا در یک میهمانی خانوادگی مبلمان منزل‌تان حسابی کثیف شود و بچه‌های میهمانان دست‌های شکلاتی و روغنی خود را به مبلمان خانه‌ مالیده باشند؛ در این صورت احتمالاً هزار راه را امتحان می‌کنید و وقتی نتیجه نگرفتید فکر می‌کنید باید هزینه‌ی گزافی برای تعویض مبلمان بپردازید، در حالیکه اگر شستشوی مبلمان را به افراد استادکار بسپارید، مبلمان خود را حتی بهتر از روز اول تحویل خواهید گرفت. 

سؤال اینجاست که چگونه باید چنین افرادی را یافت؟ آیا می‌توان به هر کس که مدعی تخصص در این زمینه است اعتماد کرد و کار را به او سپرد؟

همراه با استادکار غیرممکن‌ها را ممکن کنید

اگر مبلمان منزل شکسته و یا قادر به پاک کردن لکه‌های آن نیستید، اگر سرویس خواب­‌تان نیاز به تعمیر دارد، اگر پرده‌های منزل‌تان کهنه ‌شده و نیاز به طراحی و دوخت پرده و همچنین نصب پرده دارید یا حتی پرده منزل‌تان پاره شدن و نیاز به تعمیر دارد؛ سریعاً به استادکار مراجعه کنید چون کلید حل مشکل‌تان نزد این مجموعه است. 

سپردن کارها به استادکار آن‌قدر راحت است که حتی ممکن است باورتان نشود اما همین مجموعه با کارایی آسان خود بسیاری از مشکلات پیچیده‌ی کدبانوها را حل می‌کند و در وقت و انرژی آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند. این مجموعه از طریق سایت و اپلیکیشن به عنوان پل ارتباطی مشتریان و افراد متخصص عمل می‌کند و در عین معرفی آسان این افراد، هزینه­‌های کار را به‌ صورت شفاف اعلام می‌کند و حتماً شما هم مثل خیلی از مشتریان مجموعه از هزینه­‌های اعلام شده برای دریافت خدمات تعجب خواهید کرد اما با یک‌بار استفاده، مشتری دائم این مجموعه می‌شوید. 

استادکار با هدف فراهم کردن آرامش برای کدبانوها، خدمات منزل همچون تعمیر مبلمان و سرویس خواب، شستشوی مبلمان و حتی طراحی و دوخت پرده، نصب و تعمیر پرده را نیز در میان هزاران خدمت دیگر ارائه می‌کند و مجموعه‌ای از بهترین افراد در این زمینه را از طریق آزمون‌های فنی جذب کرده است. از لحاظ امنیتی نیز استادکار تنها افرادی را جذب می‌کند که دارای گواهی عدم سو پیشینه باشند بنابراین از این‌ جهت نیز مرجع امنی برای کدبانوهای منزل با هزاران مشغله و کار است. 

در واقع بانوهای خانه‌دار به ‌جای اینکه وقت خود را صرف انجام این امور کنند باید برای همسر و فرزندان صرف کنند و ساعاتی از روز را به خود اختصاص دهند از این رو اعتماد به استادکار به‌عنوان پل ارتباطی مشتریان و افراد متخصص کار بسیار به‌صرفه و عقلانی است. 

کدبانوها حتی این امکان را دارند که از طریق مجموعه‌ی استادکار به‌صورت شبانه‌روزی خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند و بدون هیچ دغدغه‌ی خاطری؛ خانه‌ای بی‌نقص، پر از مهر و امن برای اعضای خانواده مهیا کنند. اگر شما بانوی یک منزل هستید حتماً استادکار را به خاطر بسپارید چرا که در موقعیت‌های حساس این مجموعه قادر است کمک‌های شایان و خارق‌العاده‌ای به شما بکند. کافی است از طریق سایت و یا اپلیکیشن استادکار وارد دنیای وسیع این مجموعه شده و در قسمت خدمات منزل و یا نظافت، نسبت به انتخاب خدمات درخواستی خود همچون تعمیر مبلمان و سرویس خواب، شستشوی مبلمان و حتی طراحی، دوخت، نصب و تعمیر پرده را انتخاب کرده و علاوه بر تعجب از قیمت‌های دریافت خدمات، مبهوت سرعت عمل این مجموعه شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استادکار

هوا گرم‌ شده است؟ مهمان دارید و هنوز خانه‌تان آماده نیست؟ لباس‌ها بی اتو تلنبار شده‌اند؟ همهٔ این‌ها به کنار، احتیاج به آرامش دارید؟ ما متوجه نیاز‌هایتان شده‌ایم. پلی ساخته‌ایم میان شما و سرویس‌کارانی خوش‌نام تا بتوانید با انتخابی آگاهانه، خدمت مورد نظرتان را به سادگی و با قیمتی به‌صرفه، دریافت کنید. دامنهٔ خدمات ما، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر زندگی‌تان لذت ببرید.

اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]