اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970905329929269

حرفه‌ای‌ها با استادکار، کار می‌کنند؛ شما چطور؟

کد: 13970905329929269

https://goo.gl/WzC1AB

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی کارهای‌تان زمین مانده یعنی آنقدر سرتان شلوغ است که دیگر از پس آنها بر نمی‌آیید و لازم است که به افراد متخصص برای انجام کارها اعتماد کنید. کار سختی نیست تنها کافی است همه‌ی جوانب را در نظر گرفته و خیلی خوب تحقیق کنید.

حرفه‌ای‌ها با استادکار، کار می‌کنند؛ شما چطور؟
حرفه‌ای‌ها با استادکار، کار می‌کنند؛ شما چطور؟
حرفه‌ای‌ها با استادکار، کار می‌کنند؛ شما چطور؟
حرفه‌ای‌ها با استادکار، کار می‌کنند؛ شما چطور؟
حرفه‌ای‌ها با استادکار، کار می‌کنند؛ شما چطور؟
حرفه‌ای‌ها با استادکار، کار می‌کنند؛ شما چطور؟

همین‌طور باید از متخصص بودن آن فرد هم اطمینان کسب کنید. راستی چون این فرد احتمالاً به حریم امن خانه و کاشانه‌ی شما وارد می‌شود، بنابراین ضروری است که از عدم سو پیشینه وی نیز اطلاعات کاملی گردآوری کنید.

برای گذراندن تمام این مراحل برای دریافت هر خدمتی مدت زمان زیادی وقت لازم دارید و این خودش یعنی قوز بالای قوز! پس باید دنبال راه چاره‌ی دیگری باشید؛ راهی مطمئن که تمام این کارها را برای شما انجام دهد. اگر برایتان سؤال است که این راه ممکن را پیدا کنید، پس با این نوشتار همراه شوید.

آیا مجازی بودن به معنای غیرقابل اعتماد بودن است؟

خیلی‌ها فکر می‌کنند که همه‌ی چیزهایی که در دنیای مجازی اتفاق می‌افتد، غیرقابل ‌اعتماد است؛ از اخبار گرفته تا خریدهای اینترنتی و... . البته تقصیری هم ندارند چون سوء استفاده‌های افراد سودجو در فضای مجازی روزبه‌روز منجر به کاهش اعتماد و سرمایه‌ی اجتماعی در میان مردم می‌شود اما واقعیت این است که نظارت بر اتفاقات دنیای مجازی نیز انجام می‌شود و حتی گواهی‌ها و نشان‌هایی برای قابل ‌اعتماد بودن کسب‌وکارها وجود دارد که یکی از این نشان‌ها، «ای نماد» یا نماد اعتبار الکترونیکی کسب‌وکارهای اینترنتی است. استادکار یکی از 13 هزار و 264 عضو دارای این نماد در استان تهران است اما جزو معدود پلتفرم‌هایی است که به رفع نیازهای خدماتی شهروندان با مزایای قابل توجه می‌پردازد.

استادکار قابل اعتماد است؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که همواره به دنبال مجموعه‌ای قابل اعتماد با افراد متخصص برای محول کردن کارها و خدمات می‌گشتید، باید بدانید که با استادکار شما دیگر نگرانی در انتخاب افراد متخصص نخواهید داشت و لازم نیست وقتتان را برای یافتن این افراد صرف کنید زیرا این مجموعه در گزینش افراد متخصص نهایت دقت را دارد و آن‌ها را از نظر مهارت و توانایی در انجام کار محک می‌زند و در کنار روند اختصاصی و آزمون فنی و تخصصی، در انتخاب افراد استادکار از افراد متقاضی گواهی عدم سو پیشینه نیز دریافت می‌کند تا خیال مشتریان خود را از هر جهتی راحت کند.

همچنین افراد متقاضی برای ثبت‌نام به عنوان متخصص در این پلتفرم، لازم است مراحل فنی تعیین شده از سوی مجموعه را نیز پشت سر بگذارند و در صورت نیاز آموزش‌های لازم را نیز پیش از شروع به کار در مجموعه دریافت می‌کنند. از طرف دیگر استادکار پس از انتخاب افراد متخصص و معرفی آن‌ها به مشتریان خود نیز از زمان ثبت خدمات مورد تقاضا تا زمان اتمام کار همراه شما خواهد بود و حتی پیگیری‌های لازم برای کسب رضایت خاطر شما را نیز انجام می‌دهد.

استفاده از استادکار آسان است؟

سهولت ثبت سفارش و تسریع در انجام کارها از آرزوهایی است که همه از دیرباز برای دریافت خدمات داشته‌اند اما امروز توقع یافتن افراد متخصص که زمانی رؤیایی بیش نبود، در نهایت آرامش و اطمینان توسط مجموعه‌ی استادکار فراهم شده است. این افراد مهارت‌های انجام کارها را در بهترین کیفیت و کم‌ترین زمان ممکن دارند و آسایش خاطری وصف‌ناپذیر برایتان مهیا خواهند کرد. این مجموعه حتی به نیازهای اورژانسی شما نیز فکر کرده و به صورت شبانه‌روزی به ارائه‌ی خدمات می‌پردازد بنابراین در مواردی که وقت و بی‌وقت نیاز به خدمات آموزشی، ساختمانی، نظافتی، بهداشتی و... داشتید، می‌توانید روی استادکار به عنوان اولین و آخرین گزینه‌ی قابل‌اعتماد و متخصص حساب کنید.

کافی است بدون معطلی به سراغ استادکار رفته و از امنیت این مجموعه همراه با سادگی و سهولت کار با آن بهره ببرید و کارهای امروزتان را به خاطر نداشتن وقت به فردا نیندازید. با مراجعه به استادکار علاوه بر سهولت کار با این پلتفرم و قابلیت دسترسی آن از گستره، سرعت و نحوه‌ی دریافت خدمات نیز شگفت‌زده خواهید شد.

خدمات استادکار چیست؟

استادکار یکی از اپلیکیشن‌های خوب برای سفارش خدمات آنلاین از جمله خدمات نظافت محل کار  و منزل، خدمات تاسیسات، تعمیرات، لوله‌کشی آب و فاضلاب، خدمات تعمیر خودرو، کارواش در محل و تمامی خدمات مورد نیاز برای یک زندگی آسوده است.

تقریبا می‌توان صفر تا صد هر نوع خدماتی را از آن سفارش داد. به گفته مدیران این اپلیکیشن کیفیت و شفافیت دو نکته‌ای است که همیشه مورد توجه همکاران و متخصصان این اپلیکیشن است. پیدا کردن یک متخصص توانا که بتواند تمام نیازها را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد کار آسانی نیست. اما استادکار توانسته با همکاری متخصصان خوش‌نام، سفارش خدمات منزل را به یک کار آسان و ساده تبدیل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استادکار

هوا گرم‌ شده است؟ مهمان دارید و هنوز خانه‌تان آماده نیست؟ لباس‌ها بی اتو تلنبار شده‌اند؟ همهٔ این‌ها به کنار، احتیاج به آرامش دارید؟ ما متوجه نیاز‌هایتان شده‌ایم. پلی ساخته‌ایم میان شما و سرویس‌کارانی خوش‌نام تا بتوانید با انتخابی آگاهانه، خدمت مورد نظرتان را به سادگی و با قیمتی به‌صرفه، دریافت کنید. دامنهٔ خدمات ما، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر زندگی‌تان لذت ببرید.

اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]