اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970911331039269

با استادکار، آسوده مدیریت کنید

کد: 13970911331039269

https://goo.gl/7Cu7wR

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با کمک تکنولوژی می‌توان کلیه کارهای کوچک اما پربازده را به افراد استادکار سپرد و خود را از کلافگی و نارضایتی کارکنان و همسایه‌ها خلاص کرد.

با استادکار، آسوده مدیریت کنید
با استادکار، آسوده مدیریت کنید
با استادکار، آسوده مدیریت کنید
با استادکار، آسوده مدیریت کنید
با استادکار، آسوده مدیریت کنید
با استادکار، آسوده مدیریت کنید

اگر چه مشغله‌های کار و زندگی امروزه بیش از حد زیاد شده اما هنوز انسان‌هایی هستند که در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین نتیجه‌ی ممکن کارهای خود را مدیریت می‌کنند و در چشم برهم زدنی کارهای خدمات‌محور همچون سرویس‌های نصب و تعمیر کولرگازی، اسپیلت، فن‌کوئل، هواساز و چیلر خود را به سرانجام می‌رسانند و حتی در طول روز با وجود مشغله‌های فراوان برای خود و خانواده زمان بیش‌تری دارند اما کم‌تر کسی می‌داند راز و رمز موفقیت این افراد در چیست؟ پاسخ این سؤال را در این مطلب بررسی می‌کنیم.

از شر کارهای کوچک خلاص شوید

شاید شما هم دلتان بخواهد مثل مدیر ساختمان روبرویی کار خود را به نحو احسن انجام دهید و یا به ‌خوبی برخی صاحبان مشاغل کنترل امورات شغل خود را به دست بگیرید اما نمی‌دانید که این کارها را باید چگونه و چطور انجام دهید. اغلب ما در شرایط مدیریتی دچار کلافگی می‌شویم و حجم بالای کارها، خاطرمان را آزرده می‌کند و حتی زمانی که موفقیت کسی را می‌بینیم اولین قدم برای‌مان پاک کردن صورت‌مسئله است اما واقعیت این است که این راهکارها هیچ‌کدام سودی ندارد و دست‌ آخر خودمان می‌مانیم و کارهایی که روی ‌هم انباشته‌ شده اما توان انجام آن را نداریم. یکی از مهم‌ترین واقعیت‌هایی که بشر امروز باید آن را بپذیرد، این است که با یک‌دست نمی‌توان چندین هندوانه را برداشت.

حالا تصور کنید که حجم کار کمی وسیع‌تر باشد و شما از مدیران و اعضای هیأت مدیره‌ی برج‌های مسکونی و اداری و تجاری باشید که در این صورت‌، مسئله‌ی صرفه‌جویی در هزینه‌ها و سهولت دسترسی به خدمات حرف اول را می‌زند. با کمی بررسی مشخص می‌شود که چاره‌ی کار سپردن کارهای کوچک که زمان و هزینه‌ی زیادی را می‌بلعند به افراد استادکار است. مثلاً آخری باری که برای سرویس‌های نصب و تعمیر کولرگازی ، اسپیلت ، فن‌کوئل ، هواساز و چیلر وقت گذاشتید را به خاطر دارید؟ حتماً شما هم از آن دسته افرادی هستید که یک عصر یا روز تعطیل خود را به این کار اختصاص داده‌اید و ساعت‌ها برای یافتن افراد مورد اعتماد برای انجام این کارها صرف کرده‌اید و دست ‌آخر با اتلاف زمان، انرژی و هزینه روبرو بوده‌اید، چرا که کارها آن‌گونه که انتظار داشتید، پیش نرفته است.

استادکار­­ها را از استادکار بخواهید

نقطه تمایز موفقیت‌های بزرگ در این ترفند ساده است که کارهای کوچک اما پر بازده را به افراد استادکار بسپارید زیرا ضعف در سرویس‌های نصب و تعمیر کولرگازی، سرویس اسپیلت، سرویس فن‌کوئل، تعمیر و نگهداری هواساز و چیلر کلافگی خودتان و نارضایتی کارکنان و همسایه‌ها را به همراه دارد اما اگر این‌ کارهای به ظاهر کم‌اهمیت با دقت و توسط استادکار­ها انجام شود، هم صرفه‌جویی در زمان انجام شده و بار بزرگی از دوستان برداشته‌اید و هم با هزینه مناسب کار را انجام داده‌اید و از طرفی خاطرتان آسوده است که به دستگاه‌ها آسیبی وارد نشده و حالا حالاها می‌توانید روی کارکرد این دستگاه‌ها حساب کنید.

چرا باید به استادکار اعتماد کنیم؟

پلتفرم استادکار که از دو طریق سایت و اپلیکیشن قابل استفاده است؛ دارای نمادها و مجوزهای قانونی مختلفی از جمله «ای نماد» یا نمـاد اعتمـاد الکتـرونیـکی کسب‌ و کارهای اینترنتی و مجوز از انجمن صنفی کسب‌ و کار اینترنتی است که  این مجوزها از منظر قانونی و فنی مهر تأییدی بر کیفیت کار استادکار است.

بنابراین مدیران اعم از مدیر ساختمان‌­ها و صاحبان مشاغل می‌توانند با خیال آسوده برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی خود برای انجام خدمات گوناگون همچون سرویس سرمایش و گرمایش کولرهای گازی، سرویس اسپیلت، نصب و سرویس کولرگازی و سرویس و نگهداری هواساز و چیلر و ده­‌ها کار دیگر از خدمات متنوع و شبانه روی این مجموعه بهره ببرند.

اپلیکیشن و وب‌سایت استادکار این امکان را فراهم آورده تا در اسرع وقت با دسته‌بندی‌هایی که انجام ‌شده به خدمات خود دسترسی پیدا کنید و حیطه‌ی کاری این مجموعه به‌ قدری وسیع است که برای هر کاری سراغ آن بروید؛ دست‌خالی برنخواهید گشت. از طرف دیگر شفافیت هزینه­ها و قیمت‌های مناسب این مجموعه با توجه به‌ سادگی کار با آن و سهولت دسترسی به آن از دیگر مزایای این پلتفرم است. پس همین الان وارد سایت استادکار و یا اپلیکیشن آن شده و با خیال راحت کارهای خود را به کاردانان بسپارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استادکار

هوا گرم‌ شده است؟ مهمان دارید و هنوز خانه‌تان آماده نیست؟ لباس‌ها بی اتو تلنبار شده‌اند؟ همهٔ این‌ها به کنار، احتیاج به آرامش دارید؟ ما متوجه نیاز‌هایتان شده‌ایم. پلی ساخته‌ایم میان شما و سرویس‌کارانی خوش‌نام تا بتوانید با انتخابی آگاهانه، خدمت مورد نظرتان را به سادگی و با قیمتی به‌صرفه، دریافت کنید. دامنهٔ خدمات ما، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر زندگی‌تان لذت ببرید.

اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]