اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970829329089269

ایزوگام و عایق‌کاری را به استادکار بسپارید

کد: 13970829329089269

https://goo.gl/8Yt65H

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ترین مسائلی که همه‌ ما در خانه و محل کار با آن مواجه هستیم موضوع آب دادن سقف و دیوارها است که همیشه اعصاب خردی‌های خاص خود را دارد اما اگر همین سرویس ایزوگام، قیرگونی و عایق‌کاری توسط افراد استادکار انجام شود و نکات مهم در نگهداری این خدمات رعایت شود؛ می‌توان از بروز این مشکل جلوگیری کرد.

ایزوگام و عایق‌کاری را به استادکار بسپارید
ایزوگام و عایق‌کاری را به استادکار بسپارید
ایزوگام و عایق‌کاری را به استادکار بسپارید
ایزوگام و عایق‌کاری را به استادکار بسپارید
ایزوگام و عایق‌کاری را به استادکار بسپارید
ایزوگام و عایق‌کاری را به استادکار بسپارید

مسأله اینجا است که مثلاً اگر خسته از کار به خانه رسیدید و با خانه‌ای مملو از آب و سقف چکه کرده روبرو شدید؛ بعد از مشت و لگدهایی که حواله‌ی شانس می‌شود چه باید کرد؟

فوت کوزه‌گری با استادکار

خدمات ایزوگام، قیرگونی و عایق‌کاری منزل و ساختمان همیشه برای مدیران ساختمان­‌ها و سرپرستان خانوار از دغدغه‌های اصلی است چون نقص و خرابی این خدمات، علاوه بر هزینه‌ی تعمیر، هزینه‌های جانبی دیگری همچون بنایی، نقاشی و حتی قالیشویی و شستشوی فرش را به خانواده‌ها تحمیل می‌کند؛ بنابراین بهتر است این کار یک مرتبه به افراد استادکار سپرده شود. اما سؤال اینجا است که این افراد استادکار را چگونه پیدا کنیم و چه ضمانتی برای اجرای خدمات آنان وجود دارد؟

در پیدا کردن این افراد آنچه در وهله‌ی اول اهمیت دارد، تخصص ارائه‌کنندگان خدمات است و پس از آن مواردی همچون سهولت دسترسی به این افراد و سرعت عمل آن‌ها در انجام کار است. هزینه‌های مناسب و قیمت‌های شفاف نیز از دیگر فاکتورهای مهم برای دریافت‌کنندگان خدمات است. خلاصه اینکه پیدا کردن فردی استادکار با چنین ویژگی‌هایی چندان هم کار سهلی نیست.

کم پیش نیامده که در پیدا کردن افراد، دست به دامان دوست و آشنا و فامیل شویم و بعد با اینکه از کار فرد معرفی شده راضی نیستیم اما خجالت می‌کشیم حتی به معرف بگوییم که این فرد را به کس دیگری معرفی نکند. اعتماد کردن این روزها جز سخت‌ترین کارها شده و اغلب هم بعد اعتماد کردن، پشیمان می شویم.

استادکار مجموعه‌ای حرفه‌ای و قابل اعتماد

پیش از آنکه دیوارهای خانه نم داده و متوجه خرابی ایزوگام، قیرگونی و عایق‌کاری سقف، سرویس‌های بهداشتی و حمام شوید و از کسی شماره‌ی تعمیرکار را بخواهید و دنبال یک آشنا بگردید که با هزینه‌ی مناسب و قیمت‌دهی شفاف خدمات سرویس را ارائه کند؛ بهتر است اطلاعاتی از افراد استادکار داشته باشید. اصلاً یک دفترچه‌ی تلفن به این کار اختصاص دهید اما نه! این کار هم زمان‌بر است و هم منطقی نیست که مدت‌ها وقت را برای چیزی که شاید یک روز به کار بیاید یا نیاد تلف کنید.

چاره‌ی کار در پیدا کردن یک مجموعه‌ی حرفه‌ای است که ارائه‌ی خدمات را تسهیل می‌کند و پوشش عالی در مورد ارائه‌ی خدمات در حوزه‌های مختلف داشته باشد. پلتفرم استادکار با ایجاد سایت و اپلیکیشن، زمینه‌ی آسایش خاطر همه‌ی مصرف‌کنندگان را فراهم کرده است.

در این مجموعه شما می‌توانید خدمات گوناگون منزل و ساختمان را به راحتی مدیریت کرده و مشکلات خود را با صرف کمترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین هزینه به انجام برسانید. حتی برای سرویس ایزوگام، قیرگونی و عایق‌کاری سقف، حمام و سرویس بهداشتی نیز می‌توانید کار را به استادکاران این مجموعه بسپارید.

اطلاعات ارائه‌دهندگان خدمات در این مجموعه گردآوری شده و شما می‌توانید با ثبت تقاضای خود در سامانه‌ی شرکت با خیالی آسوده به بقیه‌ی کارها رسیدگی کنید. مجموعه‌ی استادکار پل ارتباطی مشتریان و ارائه‌دهندگان خدمات است که به صورت شبانه‌روزی خدمات را ارائه می‌کند.

اپلیکیشن و وب‌سایت استادکار علاوه بر ایزوگام سقف‌ها، خیال سرپرستان خانواده و مدیران ساختمان را از عایق‌کاری و قیرگونی سرویس‌های بهداشتی و حمام و همچنین عایق‌کاری دیوارهای داخلی راحت کرده و می‌توانید به ساده‌ترین شیوه‌ی ممکن و بدون اتلاف وقت افراد حرفه‌ای و متخصص را برای حل مشکل فرابخوانید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استادکار

هوا گرم‌ شده است؟ مهمان دارید و هنوز خانه‌تان آماده نیست؟ لباس‌ها بی اتو تلنبار شده‌اند؟ همهٔ این‌ها به کنار، احتیاج به آرامش دارید؟ ما متوجه نیاز‌هایتان شده‌ایم. پلی ساخته‌ایم میان شما و سرویس‌کارانی خوش‌نام تا بتوانید با انتخابی آگاهانه، خدمت مورد نظرتان را به سادگی و با قیمتی به‌صرفه، دریافت کنید. دامنهٔ خدمات ما، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر زندگی‌تان لذت ببرید.

اطلاعات تماس
  • 021۸۸۵*****
[نمایش اطلاعات]