اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308197151

همراه با قیاس در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

روز اول و دوم در الکامپ 97 همراه با قیاس

کد: 13970508308197151

https://goo.gl/7ix526

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه الکامپ در حال سپری کردن روزهای خود است و این در حالی است که استقبال و حضور بازدیدکنندگان همچنان پرشور است.

روز اول و دوم در الکامپ 97 همراه با قیاس
روز اول و دوم در الکامپ 97 همراه با قیاس

گروه نرم افزاری قیاس توانست در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، از نرم افزار حسابداری تحت وب خود رونمایی کند. با نرم‌افزار حسابداری تحت وب می‌توان در هر مکان و زمانی بر روی مراودات مالی کنترل داشت و از راه دور بدون هیچ محدودیتی کسب و کار خود را مدیریت کرد. از قابلیت‌هایی که در الکامپ 2018 رونمایی شد قابلیت چند ارزی و چند زبانه شدن نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس است. با این قابلیت‌ها به راحتی می‌توان خارج از ایران با نرم افزار حسابداری کار کرد و گردش مالی ارزی داشت.

از دیگر محصولات قیاس که در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ عرضه شد، صندوق فروشگاهی و بارکدخوان است که نرم افزار اندرویدی بر روی آن نصب شده و کاربر به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند، به راحتی فاکتور خرید و فروش صادر کند و فروشگاه خود را رونق ببخشد.

در نمایشگاه الکامپ امسال، گروه نرم افزاری قیاس برای تمامی محصولات 40% تخفیف در نظر گرفته است. همچنین نرم افزار حسابداری تحت وب شامل تخفیف 50%  خواهد بود و با قیمت 4400.000 به مشتریان عرضه می‌شود. این یک فرصت استثنایی و تکرار نشدنی خواهد بود. 

شایان ذکر است که در زمان نمایشگاه الکامپ برای مشتریان امکان دموی رایگان فراهم شده است.

از دیگر رونمایی‌هایی که در نمایشگاه الکامپ امسال در غرفه قیاس رخ داده است؛ راه اندازی سامانه آرمان است. سامانه آرمان محیطی است تجاری جهت مدیریت و ثبت تعاملات مابین شرکای تجاری که هدف آن مدیریت تامین کل نیاز مشتری و شفاف‌سازی روابط تجاری بین آنها است. برای مثال نماینده ما که در سامانه ارمان نیز فعالیت می‌کند می‌تواند به 6 روش از ارمان کسب درآمد کند:

1- دریافت 10% از مبلغ خالص قرارداد پشتیبانی خریدهای معرفی شده توسط شما

2- معرفی ﺧﺮﯾﺪ ﻧﺮم اﻓﺰار: پرداخت %20 تا %30 از مبلغ خرید و 5% تخفیف برای خریدهای معرفی شده از طرف شما

3- ارایه انواع خدمات به اعضای ارمان: پرداخت %80 از وجه دریافتی

4- معرفی نصب نرم افزارهای رایگان قیاس (موبایل): 3 تا 5 هزار تومان

5- عضویت اولیه در ارمان، 2 و 3 هزار تومان و معرفی عضو جدید در ارمان: 2 تا 4 هزار تومان.

6- اخذ گواهینامه دوره های آموزش مجازی از سایت gheyas.com/lms

غرفه گروه نرم افزاری قیاس پذیرای بازدیدکنندگان بسیاری است .در روز اول نمایشگاه وزیر ارتباطات و چندی از هنرمندان از نمایشگاه دیدن کردند و در روز دوم نمایشگاه، صدا و سیما از غرفه قیاس فیلم‌برداری کرد. برگزاری این نمایشگاه تا نهم مرداد ماه ادامه خواهد یافت.

علاقه‌مندان می‌توانند به غرفه قیاس در سالن میلاد مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری قیاس

گروه نرم افزاری قیاس با بیـش از 20 سال حضور در بــازار نرم افزارهای مالی و صنعتی کشور، توانسته است نرم افزارهای خود را در تمامی بستر های موجود وب ، ویندوز و موبایل با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز، به بازار ارائه دهد. نرم افزار حسابداری تحت‌ وب یکی از محصولاتی می باشد که ‌برای اولین بار در ایران، کلی فعالیت‌های مالی را با بهترین کیفیت و عملکرد همراه با سرعتی بی نظیر در بستر وب و بصورت آنلاین پیاده‌سازی می کند. در عین حال نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و همچنین نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را از طریق کافه بازار دریافت بفرمایید. نرم افزار حسابداری بازرگانی، حسابداری تولیدی، حسابداری فروشگاهی ، حسابداری پیمانکاری ، حسابداری خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی، خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد از دیگر محصولاتی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]