اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510309098803

احمدی لاشکی، نماینده مجلس و نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

تشکیل سازمانی مستقل برای آموزش های فنی و حرفه‌ای؛ سازمان مهارت

کد: 13970510309098803

https://goo.gl/zFyBk4

، ساری , (اخبار رسمی): مراسم تودیع بهداد کیالاشکی با حضور قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، امیر جمشیدی معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران و جمعی از مسئولان و روسای ستادی، تعدادی از روسای مراکز و همکاران مرکز برگزار شد.

تشکیل سازمانی مستقل برای آموزش های فنی و حرفه ای؛ سازمان مهارت
تشکیل سازمانی مستقل برای آموزش های فنی و حرفه‌ای؛ سازمان مهارت

قانون‌گذاران باید آموزش فنی و حرفه‌ای را به مجموعه منسجم سازمان مهارتی تبدیل کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، در این مراسم قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس ضمن تبریک هفته ملی مهارت به پرسنل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: بحث آموزش فنی و حرفه‌ای موضوع مهمی در کشور است که ما قانون‌گذاران باید مجموعه منسجم و یک سازمان جدید تحت عنوان سازمان مهارتی در کشور را تشکیل دهیم.

وی تصریح کرد: مجلس به دنبال این است تا با ساماندهی، سازمانی مستقل برای آموزش فنی و حرفه‌ای تشکیل شود و تمامی آموزش‌ها در دستگاه‌های اجرایی در یک سازمان به صورت منسجم ارایه شود.

در ادامه جمشیدی معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران ضمن تبریک هفته ملی مهارت به همکاران اظهار داشت: اکنون در کشور جبهه مهارت وجود دارد و ما در این جبهه قدم می‌گذاریم. جبهه‌ای که به معنای واقعی جبهه است و مخاطبان ما تمام صنایع، صنوف، مناطق پرخطر، ندامتگاه‌ها، مراکز ثابت ما و روستاهای صعب‌العبور و غیرقابل دسترسی است. همه این‌ها نیاز به آموزش‌های مهارتی، توانمندی شغلی و توانایی کار برای مملکت اسلامی را دارند.

او در ادامه گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید سفارش محور باشد؛ بدین صورت انقلابی در این عرصه بوجود می‌آید. باید توجه داشت سفارش و تقاضای نیروی ماهر از بازار کار، ارگان‌ها و دستگاه‌های متقاضی دریافت کرد و آموزش مهارتی براساس سفارش و خواست آنها انجام شود، آموزش فنی و حرفه‌ای براساس سفارش آنها نیروی مهارتی تربیت و تحویل دهد.

همچنین در پایان با اهدای هدیه و لوح سپاس از همکار بازنشسته بهداد کیالاشکی، معاون سابق مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نوشهر، تقدیر به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش