اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510309126066

گفت و گو با پیام حسامی مدیر مسئول شرکت جیبی مو

کد: 13970510309126066

https://goo.gl/La8GFj

، تهران , (اخبار رسمی): جیبی‌مو سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای دریافت و پرداخت‌ پول است. در ادامه متن گفت‌وگوی انجام شده با پیام حسامی مدیرمحصول این شرکت را می‌خوانید.

گفت و گو با پیام حسامی مدیر مسئول شرکت جیبی مو
گفت و گو با پیام حسامی مدیر مسئول شرکت جیبی مو

پیام حسامی، مدیر محصول جیبی‌مو درباره خدمات این شرکت گفت: حدود یک سال قبل کار را آغاز کردیم و یک کیف پول الکترونیکی را یر پایه موفق‌ترین تجربه‌هایی که در کشور‌های آمریکایی و اروپا بوده ‌است، در ایران بومی سازی کردیم، حدود 6 ماه قبل اپلیکیشن را آماده ورود به بازار کردیم و تا به امروز موفق به جذب بیش از40 هزار کاربر شده‌ایم، اپلیکیشن جیبی‌مو یک کیف‌پول الکترونیکی بر پایه شبکه اجتماعی است و یک لایه بالاتر از خدمات بانکی، امکان پرداخت و درخواست پول از طریق شماره موبایل را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: کار دیگری که می‌توان در «جیبی‌مو» انجان داد، اتصال کیف پول به حساب‌های بانکی با تعریف آن‌ها در برنامه است. پس از دریافت پول (دنگ، طلب، فروش و ...) در هر لحظه که تمایل داشتید به موجودی کیف پول خود دسترسی داشته باشید و به هر کدام از حساب‌های بانکی که تعریف کرده‌اید، انتقال دهید، برای شارژ کیف پول هم از درگاه پرداخت اینترنتی و درگاه‌های شاپرکی که امنیت بالایی دارند استفاده می‌شود و از تمام کارت‌های بانکی پشتیبانی می‌کند. ما مساله امنیت را در این اپلیکیشن بسیار جدی می‌دانیم و به همین منظور هم برای ورود به برنامه، ایموجی پسورد داریم این پسورد 5 شکلک دارد که پشت هر کدام کدی وجود دارد ترکیب 5 عدد از این کدها، یک رمز غیرقابل شکستن بسیار امنی را تولید می‌کند و موجب امنیت برنامه شده است.

حسامی در رابطه با مزیت جیبی‌مو گفت: اگر بخواهیم از کسی درخواست پول کنیم، نیازی نیست که شخص مقابل اپلیکیشن را داشته باشد، با زدن شماره موبایل، لینکی برای آن شخص ارسال می‌شود و با پذیرش می‌تواند آن وارد درگاه بانکی شوند. عملا افرادی که جیبی‌مو را نصب می‌کنند، از یک درگاه پرداخت بانکی با سقف محدود بهره‌مند می‌شوند.

جیبی‌مو اولین شبکه اجتماعی مالی در کشور است که می‌تواند تراکنش‌ها را در یک بخش عمومی منتشر کند که این بخش می‌تواند برای کسب و کارها مثمر ثمر واقع می‌شود و تمام افراد می‌توانند تراکنش‌های عمومی را ببینند و راجع به آن حرف بزنند.

مدیر محصول جیبی‌مو درباره جلب اعتماد مردم به این اپلیکشن نیز گفت: ما مجوز شبکه‌های اجتماعی و فعالیت در سازمان نظام صنفی را داریم و همچنین گواهینامه‌ی امنیت برای نرم‌افزار را اخذ کرده‌ایم. برای ارائه درگاه واسط به کسب و کارها نیز بانک مرکزی کمتر از یک سال است که مستندی را تحت عنوان«چارچوب پرداخت‌یار» تهیه و منتشر کرده است. ما برای ارائه خدمات مالی به کسب و کارها طبق این چارچوب عمل کرده‌ایم.

وی در رابطه با اقداماتی که برای جلوگیری از پولشویی انجام داده‌اند هم بیان کرد: علاوه بر نظارت‌هایی که از سوی بانک و PSP روی تراکنش‌ها وجود دارد، با استناد به سیستم مدیریت تقلب داخلی جیبی‌مو، می‌توانیم از تراکنش‌های مشکوک به پول‌شویی جلوگیری به عمل آوریم.

او در انتها راه‌های ارتباطی با جیبی‌مو را توضیح داد و گفت: جیبی‌مو به آدرس Jibimo.com در دو نسخه اپلیکیشن در اندروید و آی او اس ارائه می‌شود که از سیب‌اپ و کافه بازار قابل دانلود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جیبی مو

ارائه درگاه پرداخت و راه‌کارهای مالی به کسب وکارها کیف پول الکترونیک جهت انتقال وجه و خرید از کسب و کارها بدون کارمزد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]