اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980409380929434

راهکار 360درجه پرداخت جیبی‌مو بر بستر شبکه اجتماعی دریچه جدیدی به دنیای پرداخت

جیبی مو در اولین رویداد رفاتک درمیان استارتاپ‌ها مقام سوم را کسب کرد

کد: 13980409380929434

http://bit.ly/2xvmH6B

، تهران , (اخبار رسمی): جیبی مو در نخستین رویداد رفاتک پیچ که همزمان با نمایشگاه اینوتکس برگزار شد، توانست رتبه سوم را در میان استارتاپ‌های فین تک کسب کند. جیبی مو با راهکار 360 درجه پرداخت بر بستر شبکه اجتماعی خود یک قدم بیرون گود پرداخت یاری و پرداخت بانی گذاشته است و خود را به توییتر پرداخت تبدیل کرده است.

جیبی مو در اولین رویداد رفاتک درمیان استارتاپ ها مقام سوم را کسب کرد
کسب مقام سوم در اولین رویداد رفاتک توسط جیبی مو

جیبی‌مو با راهکار 360 درجه پرداخت بر بستر شبکه اجتماعی خود یک قدم بیرون گود راهکارهای پرداختِ پرداخت یاری و پرداخت بانی گذاشته است و خود را به توییتر پرداخت تبدیل کرده است

جیبی مو با ارائه راهکارهای مختلف پرداخت به کاربران و صاحبان کسب و کار و ایجاد شبکه اجتماعی بین کاربران و صاحبان کسب و کار در همان بستر توانسته است پاسخی برای مسائلی مانند هزینه‌های انتقال وجه، مشکلات  سیستم تسهیم، هزینه‌بر بودن مدیریت ارتباط با مشتری، زمان‌بر بودن پرداخت‌ها و محدودیت  سقف انتقال میان درگاه‌های پرداخت باشد.

در جیبی مو کاربر می‌تواند در بستری امن کیف پول خود را شارژ کند، انتقال وجه بدون کارمزد انجام دهد، خرید شارژ و پرداخت قبوض را انجام دهد و از همه مهمتر دیدگاه خود را در شبکه اجتماعی در مورد پرداخت‌ها با دوستان خود به اشتراک بگذارد و در یک شبکه اجتماعی تجارب دوستان خود را ببیند.

همچنین مدیران کسب و کار می‌توانند با استفاده از راهکار 360 درجه پرداخت جیبی مو از خدماتی همچون درگاه پرداخت واسط، پرداخت مستقیم بدون واسطه و دیگر خدمات پرداخت استفاده کنند و از همه مهمتر در شبکه اجتماعی جیبی مو با کاربران خود در ارتباط باشند و مدیرت ارتباط با مشتری خود را بهبود بخشند.   

بانک رفاه در راستای حمایت از ایده‌های خلاق در زمینه فین تک و سلامت از نوآوران و صاحبان ایده در این حوزه دعوت کرد تا ایده‌های خود را به مخاطبان معرفی کنند.

بانک رفاه محور  انتقادات در زمینه اشغال را مرتبط با ضعف در مهارت آموزی می‌داند، جایی که بیشترین نیروی کار را به کشور تزریق می‌‌کند. همچنین بحران اشتغال یکی از اساسی‌ترین بحران‌های جوامع در قرن بیست و یکم است که راه‌کارهای آن در اکثر مواقع موقتی بوده و نتوانسته‌اند مشکل را پایه‌ای حل کنند و پاسخگوی نیاز جمعیت بالای فارغ التحصیلان باشند.   
در پاسخ به  مسئله کمبود ظرفیت کافی در اشتغال زایی دولتی شاید اولین گزینه هدایت نیروی کار به بخش خصوصی باشد اما کمبود منابع و نامناسب بودن موقعیت نشان دهنده ضعف  این گزینه پیشنهادی است.

استارتاپ‌ها راهکاری هستند که در کنار ایجاد فضای جدیدی برای فناوری و نوآوری  بستر بکر و توانمندی را برای به دست‌گیری نبض اشتغال در دنیا ایجاد کرده‌اند. از همین رو حمایت از استارتاپ‌ها بسیار حائز اهمیت است چرا که با صرف منابع اندک نه تنها باعث اشتغال‌زایی و جذب نیروی متخصص می‌شوند بلله دریچه جدیدی از رفاه اجتماعی، خدمات و فناوری را رو به کشور باز می‌کنند.

بانک رفاه در جهت حمایت از استارتاپ‌ها رویداد رفاتک پیج را برای نخستین بار برگزار کرد. بدون شک چنین فعالیتی زمینه‌ساز حمایت‌های دیگر سازمان‌ها از موضوع اشتغال‌زایی، نوآوری و فناوری باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جیبی مو

ارائه درگاه پرداخت و راه‌کارهای مالی به کسب وکارها کیف پول الکترونیک جهت انتقال وجه و خرید از کسب و کارها بدون کارمزد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]