اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980812418599434

جیبی‌مو پرداخت یار رسمی شاپرک شد

کد: 13980812418599434

http://bit.ly/34rpsUS

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ جیبی‌مو، پرداخت یار شد. این شرکت، خدمات زیر ساختی مالی و از قبیل درگاه پرداخت واسط، تسهیم وجوه و پرداخت بین بانکی مستقیم را تحت عنوان «راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت» با تمرکز ویژه بر پلتفرم‌ها عرضه می‌کند. همچنین شبکه اجتماعی جیبی‌مو بستری برای رونق گرفتن و دیده شدن کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

جیبی‌مو پرداخت یار رسمی شاپرک شد
جیبی‌مو پرداخت یار رسمی شاپرک شد

جیبی‌مو تمرکز ویژه‌ای روی کسب‌وکارهای پلتفرمی دارد و خدمات متناسب با نیاز آن‌ها در چارچوب پرداخت یاری و هزینه مقرون‌به‌صرفه بسته به اندازه کسب‌وکارشان ارائه می‌دهد

استارتاپ جیبی‌مو تنها پس از ۲ سال فعالیت در حوزه درگاه پرداخت اینترنتی و خدمات پرداخت الکترونیکی، قرارداد پرداخت یار را با شاپرک امضا کرده و در لیست شرکت‌های پرداخت یار رسمی شاپرک قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی جیبی‌مو، این شرکت تمرکز ویژه‌ای روی پلتفرم‌ها دارد. پلتفرم‌ها، غالبا کسب‌وکارهایی تلقی می‌شوند که موجب تعاملات ارزش‌آفرین میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کالا یا خدمت می‌شوند و بازار دو سویه دارند به همین دلیل، خدمات متناسب با نیاز آن‌ها در چارچوب پرداخت یاری توسعه و عرضه شده است. این خدمات شامل:

  • درگاه پرداخت واسط با قابلیت پذیرش کیف پول الکترونیکی
  • دریافت وجوه از مشتری و تسهیم آن با تامین‌کنندگان کالا یا خدمات
  • پرداخت جوایز و پرداخت مستقیم وجه به حساب بانکی (شماره شبا) مشتریان
  • گزارش‌گیری پویا
  • هزینه متناسب با اندازه کسب‌وکارها
  • امنیت بالا و قابلیت اعتماد
  • امکان تعامل نزدیک با مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید به واسطه شبکه اجتماعی جیبی‌مو
  • که تحت عنوان «راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت» در اختیار این کسب‌وکارها قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است، با گسترده شدن فضای کسب‌وکار و نیاز این حوزه به بستر امن پرداخت، نهاد جدیدی برای تسهیل پرداخت‌های الکترونیک به نام پرداخت یار از سوی بانک مرکزی تعریف شده است که با انعقاد قرار داد با شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت، امکان استفاده از ابزارهای پذیرش و اتصال به شبکه الکترونیکی پرداخت (شاپرک) به صورت غیر مستقیم برای این نهاد میسر می‌شود. در نتیجه پرداخت یار در چارچوب سند تدوینی از سوی بانک مرکزی و بر اساس قرارداد منعقده با شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) و شاپرک، می‌تواند پرداخت‌های بدون کارت از جمله پرداخت‌های درون برنامه‌ای مبتنی بر زیرساخت‌های همراه از طریق درگاه پرداخت واسط را برای پذیرندگان خود انجام داده و سپس به شبکه شاپرک ارسال کند.

طبق ضوابط بانک مرکزى جمهورى اسلامى ایران شرکت‌هاى داراى مجوز پرداخت یار می‌توانند در فضاى موبایل و اینترنت که نیاز به جسم کارت براى پرداخت نیست سرویس‌هاى مالی متنوع و داراى ارزش افزوده براى مشتریان ارائه دهند.

گفتنی است این نوع از نظارت حاکمیت بر روی کسب و کارها و بخش خصوصی مدلی است که در دنیا، به ویژه در حوزه کسب و کارهای نوآور و استارتاپ‌ها، رایج است اما به دلیل آنکه در کشور ما تاکنون اغلب فعالیت‌ها در قالب مجوز شناخته شده‌اند، ما نیز از واژه «مجوز» به عنوان اجازه و بدل از چهارچوب استفاده کردیم تا مفهوم اصلی تحت نظارت بودن کسب و کار راحت تر به مخاطب منتقل شود.

فهرست شرکت‌های پرداخت یار مجاز به انجام فعالیت را می‌توان بر روی سایت شاپرک مشاهده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جیبی مو

ارائه درگاه پرداخت و راه‌کارهای مالی به کسب وکارها کیف پول الکترونیک جهت انتقال وجه و خرید از کسب و کارها بدون کارمزد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار