اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980902422899434

استارت‌آپ جیبی‌مو در جشنواره فین‌تک ایران به عنوان تیم سوم برگزیده شد

کد: 13980902422899434

http://bit.ly/2QLnWJC

، تهران , (اخبار رسمی): جیبی‌مو با ارائه دو راهکار کیف پول الکترونیک برای افراد و راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت برای کسب‌وکارها در جشنواره فین‌تک ایران شرکت کرد و موفق به کسب مقام سوم در بین استارتاپ‌های حاضر در این جشنواره در نمایشگاه تراکنش ایران شد.

استارت‌آپ جیبی‌مو در جشنواره فین‌تک ایران به عنوان تیم سوم برگزیده شد
استارت‌آپ جیبی‌مو در جشنواره فین‌تک ایران به عنوان تیم سوم برگزیده شد

جیبی‌مو با ارائه دو راهکار کیف پول الکترونیک برای افراد و راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت برای کسب‌وکارها در جشنواره فین‌تک ایران شرکت کرد و موفق به کسب مقام سوم در بین استارت‌اپ‌های نمایشگاه تراکنش ایران شد

جیبی‌مو موفق به کسب مقام سوم در بین استارتاپ‌های حاضر در جشنواره فین‌تک ایران در نمایشگاه تراکنش ایران شد.

پنجمین دوره‌ نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019 از صبح روز ۲۸ آبان در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک گفت‌وگو آغاز به کار کرد و به مدت ۳ روز تا ۳۰ آبان ماه ادامه داشت. نمایشگاه تراکنش ایران که به‌همت مرکز فابا برگزار می‌شود، آخرین فناوری‌ها و مسائل موجود در حوزه‌ی بانک‌داری را بررسی می‌کند. این نمایشگاه محلی برای حضور فعالان حوزه‌ی مالی و بانکی با حضور مدیران ارشد بانک‌ها است.

یکی از پر مخاطب‌ترین بخش‌های نمایشگاه، بخش استارتاپی بود با حضور استارت‌آپ‌های فعال در حوزه فین‌تک و شهر هوشمند که در سالن پردیس حضور داشتند برگزار شد. از بین این استارت‌آپ‌ها پس از چند مرحله داوری ۶ تیم از هر کدام از حوزه‌های فین‌تک و شهر هوشمند دعوت به ارائه نهایی محصول به صورت حضوری شدند. در نهایت تیم جیبی‌مو به عنوان رتبه سوم در بین استارت‌های فین‌تک برگزیده شد.

جیبی‌مو با ارائه دو راهکار کیف پول الکترونیک برای افراد و راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت برای کسب‌وکارها در جشنواره استارت‌آپی شرکت کرد.

در کیف پول جیبی‌مو کاربر می‌تواند در بستری امن کیف پول خود را شارژ کند، انتقال وجه بدون کارمزد انجام دهد، خرید شارژ و پرداخت قبوض را انجام دهد و از همه مهم‌تر با تجربه‌ای بسیار عالی از کسب‌وکارهای طرف قرارداد جیبی‌مو با همان موجودی کیف پول خرید کند و دیدگاه خود را در شبکه اجتماعی در مورد پرداخت‌ها با دوستان خود به اشتراک بگذارد و در یک شبکه اجتماعی تجارب دوستان خود را ببیند.

همچنین مدیران سازمان‌ها و کسب‌وکار می‌توانند با استفاده از راهکار 360 درجه پرداخت جیبی‌مو از خدماتی همچون درگاه پرداخت واسط، پرداخت مستقیم به شماره شبا و تسهیم اتوماتیک استفاده کنند و ابزارهای متنوعی را برای پذیرش و پرداخت پول در کسب‌وکارشان داشته باشند. از همه مهمتر در شبکه اجتماعی جیبی‌مو با کاربران خود در ارتباط باشند و ارتباط با مشتری خود را بهبود بخشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جیبی مو

ارائه درگاه پرداخت و راه‌کارهای مالی به کسب وکارها کیف پول الکترونیک جهت انتقال وجه و خرید از کسب و کارها بدون کارمزد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]