اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980505388999434

ارتقای سطح درخواست و پرداخت از طریق شماره موبایل با جیبی‌مو

کد: 13980505388999434

http://bit.ly/2SGX0JX

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه جیبی‌مو با هدف معرفی خود و ارتباط با سایر کسب و کارها در نمایشگاه الکامپ 98 حضور داشت

ارتقای سطح درخواست و پرداخت از طریق شماره موبایل با جیبی‌مو
ارتقای سطح درخواست و پرداخت از طریق شماره موبایل با جیبی‌مو

مجموعه جیبی‌مو از اوایل سال 1396 و با هدف ایجاد یک کیف پول الکترونیک جهت انجام تبادلات مالی فرد به فرد و خرید از کسب‌وکارها، بر پایه شبکه اجتماعی (توییتر پرداخت) شروع به فعالیت کرده است. در واقع این کیف پول یک حساب واسط است و حساب‌های بانکی شخصی در آن تعریف می‌شود و شماره موبایل را به جای شماره کارت، تبدیل به شناسه‌ای یکتا جهت نقل و انتقال پول می‌کند.

در این حالت افراد از داشتن موبایل‌بانک‌ها و اینترنت‌بانک‌های مختلف بی نیاز خواهند شد. علاوه بر خدمات مالی، جیبی‌مو تراکنش‌ها را شناسه‌دار کرده و فضای تبادل نظر راجع به داستان شکل‌گیری تراکنش و اتفاق‌های پس از آن را فراهم کرده است. همچنین بخش عمومی برنامه فضایی برای آشنایی با کسب‌ و کارهای جدیدی است که امکان پرداخت هزینه از طریق کیف پول جیبی‌مو را پشتیبانی می‌کنند.

حضور جیبی‌مو در نمایشگاه الکامپ با هدف آشنایی هرچه بیشتر کسب‌ وکارها و افراد با آن و معرفی محصول جدید به آنها بوده است تا بتوانند دریافت و پرداخت وجوه خود را بهتر از پیش مدیریت کنند. همچنین همکاری با سایر کسب‌ وکارهایی که جیبی‌مو بتواند با آنها هم‌افزایی داشته باشد نیز از دیگر اهداف شرکت در نمایشگاه الکامپ است.

این مجموعه در راهکار 360 درجه پرداخت پروسه اخذ درگاه پرداخت اینترنتی را برای کسب و کارها بسیار آسان کرده‌ و در کنار آن خدمات مالی دیگر از جمله پرداخت با QR Code و پرداخت مستقیم از طریق شماره شبا را به کسب و کارها ارائه داده است.

پیام حسامی تدوین چارچوب پرداخت یاری توسط بانک مرکزی و حرکت استارت‌آپ‌ها در مسیر اصلاح نظام کارمزدی را مهمترین اتفاقات این صنعت در سال گذشته عنوان کرد.

وی همچنین در مورد محصولات و خدمات اصلی این مجموعه و اینکه برای چه صنعت و یا قشری از جامعه لازم است سخن گفت و اعلام کرد که محصولات اصلی جیبی‌مو در دو  گروه زیر قرار دارند:

1- اپلیکیشن موبایل جیبی‌مو که جامعه مشتریان اصلی این محصول شامل دانشجویان، جوانان و افرادی است که می‌خواهند همگام با پیشرفت تکنولوژی، تراکنش‌های مالی خود را در هر زمان، هر مکان و با هر کسی به راحتی انجام دهند.

خدمات این محصول عبارتند از:

  • امکان ارسال لینک پرداخت (صدور قبض) برای دریافت پول از دیگران و اطلاع فوری از نتیجه‌ی پرداخت (پرداخت توسط دریافت کننده لینک، بدون نیاز به نصب برنامه) امکان مشاهده لیست درخواست‌ها و عدم فراموشی طلب‌ها پرداخت پول بدون کارمزد فقط از طریق شماره موبایل جا‌بجایی پول بین حساب‌های بانکی بدون نیاز به نصب موبایل‌بانک‌های مختلف امکان نقد کردن بن کارت‌ها نمایش مشخصات پرداخت کننده (رفع مشکل عدم اطلاع از هویت پرداخت‌کننده درکارت به کارت) امکان دریافت و پرداخت وجه تا سقف روزانه 10 میلیون تومان. شارژ حساب و انتقال موجودی به بانک محدودیتی ندارد. امنیت بالا با استفاده از رمز ایموجی استفاده از موجودی کیف پول برای خرید شارژ سیم‌کارت، پرداخت قبوض و همچنین پرداخت به کسب‌وکارها

2- راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت که خدمات مالی را در قالب پرداخت یاری به کسب و کارها ارائه می‌دهد. خدمات این محصول عبارتند از:

  • کسب‌ وکارهای کوچکی که قادر به دریافت E-namad نیستند، می‌توانند در سریع‌ترین زمان، درگاه پرداخت واسط جیبی‌مو را دریافت کنند. پلتفرم‌هایی که هم دریافت پول از مشتری و هم پرداخت پول به تامین‌کنندگان کالا یا خدمات خود دارند، می‌توانند از قابلیت تسهیم اتوماتیک جیبی‌مو استفاده کنند. بسیاری از اپلیکشن‌ها و بازی‌ها برای جذب مشتری نیاز به پرداخت جایزه به کابرانشان دارند. جیبی‌مو به صورت API امکان واریز نقدی جایزه به حساب بانکی کاربرانش را ارائه می‌دهد. کسب‌وکارهای آفلاین مانند کافه‌ها، می‌توانند با چاپ QR code پذیرنده جیبی‌مو شوند و کاربرانشان با اسکن کد، قادر به پرداخت به آنها خواهند بود. کسب‌ وکارهای تلگرامی و اینستاگرامی می‌توانند لینک پرداخت شخصی دریافت کنند و برای فروش محصولات از آن استفاده کنند. هر کسب‌ وکار دیگری هم  که از راهکار ۳۶۰ درجه جیبی‌مو استفاده کند، قادر خواهد بود که تراکنش‌هایش را در توئیتر پرداختی جیبی‌مو منتشر کند و توسط هزاران کاربر موبایل اپلیکشن جیبی‌مو دیده شود.

پیام حسامی مدیر محصول جیبی‌مو اعلام کرد که راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت به صورت یک پنل تحت وب، در اختیار کسب‌ وکار‌ها قرار می‌گیرد تا پس از احراز هویت، تمام جریان ورودی و خروجی پول خود را بدون محدودیت مدیریت کنند. این راهکار قادر است تا زیر ساخت مالی را در اختیار کسب‌ وکارها قرار دهد، به گونه‌ای که تمام نیازهای دریافت، پرداخت، تسهیم و ... پول در کسب‌وکار را پوشش دهد و آن‌ها را از فرایندهای طاقت فرسای ارتباط با بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بی‌نیاز می‌کند و کمک می‌کند که بر روی کسب‌ وکار تمرکز کنند. اما وجه تمایز اصلی این راهکار، اتصال آن به شبکه‌ اجتماعی جیبی‌مو و امکان استفاده از یک رسانه همیشگی و رایگان است که در اختیار کسب‌ وکارها قرار می‌گیرد.

به گفته مدیر محصول جیبی‌مو بزرگترین موفقیت و دستاوردهای این مجموعه تا نمایشگاه امسال به شرح زیر بوده است:

  • کسب رتبه سوم در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بانک مرکزی کسب رتبه دوم رویداد ملی‌شوبانک ملی کسب مقام سوم در اولین رویداد رفاتک بانک رفاه

جذب پذیرندگان و ارائه راهکارهای متنوع پرداخت برای کسب و کارها نیز از برنامه‌های توسعه و رشد جیبی‌مو برای نمایشگاه آینده است.

جیبی‌مو در دوره قبل نمایشگاه الکامپ در سالن 38 حضور داشت و هدف آن ایجاد تعامل با بانک‎‌ها و فعالان صنعت پرداخت و بانکداری الکترونیک بوده است. در این دوره همچنین چند کمپین موفق برای جذب کاربران کیف پول الکترونیک جیبی‌مو انجام شده است.

حضور در بین استارت‌آپ‌ها و معرفی راهکار 360 درجه پرداخت به آنها جهت معرفی درگاه پرداخت واسط جیبی‌مو و همچنین رفع کلیه نیازهای دریافت و پرداخت پول شرکت‌ها از جمله برنامه‌های جیبی‌مو برای نمایشگاه الکامپ 98 بوده است.

به گفته مدیرعامل جیبی‌مو این مجموعه توانسته است بخش پرداخت را یک سطح ارتقا دهد و اکنون افراد می‌توانند به‌راحتی و بدون در نظر گرفتن اینکه فردی که قرار است به حساب او پول را واریز کنند، در جیبی‌مو عضو باشد، از طریق شماره موبایل مبلغ موردنظر را به او واریز کند. در این راهکار فرد مقابل یک پیامک حاوی لینک دریافت می‌کند، بعد از باز کردن لینک صرفاً کافی است شماره حساب یا شبای خود را وارد کند و پول بلافاصله به حساب او منتقل شود. این موردی است که در ایران نمونه ندارد و این سبک از پرداخت اولین‌بار است که اتفاق افتاده است؛ ارتقای سطح درخواست و پرداخت از طریق شماره موبایل.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جیبی مو به آدرس jibimo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جیبی مو

ارائه درگاه پرداخت و راه‌کارهای مالی به کسب وکارها کیف پول الکترونیک جهت انتقال وجه و خرید از کسب و کارها بدون کارمزد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]