اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970514309749481

معجون اینستاگرام رسید

رونمایی از مَستِرفالو با هدف ارائه خدمات جذب هدفمند مخاطب در اینستاگرام

کد: 13970514309749481

https://goo.gl/Mxte6T

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارائه خدمات جذب هدفمند مخاطب در اینستاگرام و مدیریت صفحات اینستاگرام کسب‌وکارها، از سایت مَستِرفالو به آدرس masterfollow.ir در 31 اردیبهشت 1397 رونمایی شد.

رونمایی از مَستِرفالو با هدف ارائه خدمات جذب هدفمند مخاطب در اینستاگرام
رونمایی از مَستِرفالو با هدف ارائه خدمات جذب هدفمند مخاطب در اینستاگرام

این سامانه یک اپراتور اینستاگرام متشکل از سرورها و تکنولوژی های مختلف است که می تواند با کمترین هزینه به جای ادمین صفحه، اقدام به فعالیت در اینستاگرام کند!

به گزارش مَستِرفالو، سایت masterfollow.ir که یک سایت مدیریت هدفمند شبکه‌های اجتماعی علی‌الخصوص اینستاگرام است با ارائه سرویس‌ها و خدماتی جدید در این حوزه، قصد دارد با ارائه خدمات جذب هدفمند مخاطب در اینستاگرام و و مدیریت صفحات اینستاگرام کسب‌و‌کارها را تسهیل کند.

حمیدرضا رحیمی، مدیر فروش و ارتباط با مشتری مَستِرفالو در زمینه‌ی ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «سامانه مدیریت هدفمند شبکه‌های اجتماعی، یک سامانه تبلیغاتی هوشمند است که با استفاده از حساب کاربری اشخاص در اینستگرام به تبلیغات و شناسایی مخاطبان هدفمند و جذب فالور واقعی و فعال در اینستاگرام می‌پردازد. این سامانه با امکان هدفگیری مخاطبان بر اساس موضوع، مکان، زمان، جنسیت، سرعت عملیات، صفحات، کامنت و لایک تجربه‌ای حرفه‌ای از مدیریت شبکه اجتماعی خود، به کاربر می‌‌دهد.»

به طور مثال، کاربران می‌‌توانند یک یا چند تگ، اکانت، منطقه‌ی جغرافیایی و حتی خانم یا آقا‌بودن، فالورهای خود را مشخص کنند. اگر کاربران بخواهند محصول، خدمات یا تصاویر خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند، به مخاطب بیشتری احتیاج خواهند داشت.

به عنوان مثال هرگاه کاربران شخصی را در اینستاگرام فالوو یا لایک کنند، صفحه مذکور توسط آن شخص دیده و مخاطب به اختیار خود، صفحه‌ی کسب و کار مذکور را فالو و لایک و در نتیجه شناسایی خواهد کرد. بدین ترتیب صاحب کسب و کار با فعالیت در اینستاگرام به جذب مخاطب هدفمند می‌پردازد.

وی در زمینه‌ی امکانات و خدمات این وبسایت و تمایز آن افزود: « وجه تمایز سیستم مستر فالو با دیگر سیستم‌های موجود در اینترنت به شرح زیر هست:

- استفاده از یک الگوریتم هوش مصنوعی و توانایی دور زدن سیستم امنیتی اینستا به طوری که توان تشخیص ربات توسط اینستا سلب شده است.

-نمودارها و اطلاعات جامع فعالیت‌ها و بازدهی صفحات اینستاگرام

-سیستم مالی بسیار کامل و منعطف به طوری که امکان تعریف انواع مدل همکاری ها وجود دارد.

-سیستم نمایش خطا از طرف اینستا که این قابلیت توسط apiهای اینستا وجود نداشته و سیستم ما بر اساس الگوریتم عملکرد خودش این مورد رو شناسایی می‌کند.

-یک الگوریتم تعیین سرعت فعالیت هوشمند برای ربات نوشته شده که بر اساس خطاهای دریافتی از اینستا و ... سرعت فعالیت ربات بر روی پیج مدیریت می‌شود. و امکان بلاک‌شدن پیج به صفر می رسد.

- ده‌ها مزیت و امکانات کوچک دیگر  که در هسته‌ی سیستم کدنویسی شده‌است ولی کاربران با آن برخوردی ندارند.

لازم به ذکر است که مَستِرفالو، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه‌ی پکیج‌هایی با امکانات نامحدود کرده‌است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت مَستِرفالو به آدرس masterfollow.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسترفالو

ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]