اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970520310748803

در دومین جلسه شورای هماهنگی منطقه 1 سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور مطرح شد:

جامعه کنونی دچار فقر فرهنگ مهارتی است و باید در جهت رفع آن تلاش کرد

کد: 13970520310748803

https://goo.gl/pcX63v

، ساری , (اخبار رسمی): دومین جلسه شورای هماهنگی منطقه 1 سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صبح امروز با حضور مدیران کل و معاونان ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، گیلان، گلستان و سمنان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران برگزار شد.

جامعه کنونی دچار فقر فرهنگ مهارتی است و باید در جهت رفع آن تلاش نمود
جامعه کنونی دچار فقر فرهنگ مهارتی است و باید در جهت رفع آن تلاش کرد

باید آموزش‌های مهارتی را در سبد خانوار قرار دهیم؛ طوری که آحاد جامعه به درک لازم برای ضرورت کسب آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان یک نیاز اساسی برسند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران؛ درویشی مدیرکل با اشاره به دستورکار جلسه مبنی بر بررسی راهکارهای بکارگیری مربیان حق‌التدریس غیر رسمی جهت تکمیل ظرفیت آموزشی مراکز، بررسی راهکارهای اجرایی شدن تفاهم نامه‌های آموزشی وجلب مشارکت ذینفعان، اظهار داشت: این جلسه با هدف تعامل و همکاری بیشتر بین ادارات کل در راستای کارآمد کردن برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز بازار کار منطقه، توسعه تعاملات منطقه‌ای با دانشگاه‌­ها، بنگاه‌های اقتصادی، توزیع عادلانه ظرفیت‌های آموزشی و سازمانی و سرانجام ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت‌آموزی برگزار شد.

وی افزود: متاسفانه جامعه دچار فقر فرهنگ مهارتی است و باید سعی کنیم با به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود در استان‌ها جهت رفع این مشکل تلاش کنیم.

وی به ضرورت ارائه روش‌ها و راهکارهایی برای ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تأکید کرد و افزود: باید آموزش‌های مهارتی را در سبد خانوار قرار دهیم؛ طوری که آحاد جامعه به درک لازم برای ضرورت کسب آموزش های فنی و حرفه‌ای به عنوان یک نیاز اساسی برسند.

در این جلسه به چالش‌های موجود در حوزه مربیان آموزشی و اجرای تفاهم نامه‌های منعقد شده بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و سایر دستگاه‌ها پرداخته شد و مدیران استان‌ها برای رفع این مشکلات راهکارهایی را در قالب پیشنهاداتی به سازمان ارائه دادند.

شایان ذکر است ، قبل از شروع این جلسه؛ آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی مدیران و معاونین منطقه ۱ نیز برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش