اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970522311128984

خرید ساده و سریع بیمه تکمیلی

خرید آنلاین بیمه تکمیلی از تمام شرکت‌های بیمه

کد: 13970522311128984

https://goo.gl/AR9vWT

، تهران , (اخبار رسمی): ازکی، سامانه‌ی آنلاین مقایسه و خرید بیمه است که انواع بیمه تکمیلی را از تمامی شرکت‌های معتبر بیمه، به صورت آنلاین، سریع و راحت ارائه می‌دهد.

خرید آنلاین بیمه تکمیلی از تمام شرکت های بیمه
خرید بیمه تکمیلی

در ازکی بیمه تکمیلی گروهی از شرکت‌های ایران، آسیا، دانا، البرز، پارسیان، ملت، سامان و .... و بیمه تکمیلی انفرادی از شرکت‌های سامان و آسماری ارائه می‌شود

بیمه تکمیلی خدماتی ر ا که در بیمه‌های پایه (مثل بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و ...) تحت پوشش قرار نمی‌گیرد را پشتیبانی می‌کند. شرکت‌های بیمه مختلفی با شرایط و خدمات مختلف در کشور ما فعالیت می‌کنند. بیمه درمان تکمیلی نیز یکی از بیمه‌هایی است که توسط بیشتر شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود.

تفاوت عمده‌ای که بیمه تکمیلی شرکت‌های بیمه با هم دارند در مورد سقف پوشش‌ها و همچنین مراکز درمانی طرف قرارداد است.

چگونه بیمه درمان تکمیلی را آنلاین بخریم؟

شرکت ازکی سامانه آنلاین مقایسه و خرید بیمه است که انواع بیمه‌ها را از تمامی شرکت‌های معتبر بیمه، به صورت آنلاین، سریع و راحت ارائه می‌دهد. یکی از بیمه‌های ارائه شده در ازکی بیمه درمان تکمیلی است.

افراد می‌توانند انواع بیمه درمان تکمیلی شامل بیمه تکمیلی گروهی و بیمه تکمیلی انفرادی را از ازکی خریداری کنند.

در ازکی بیمه تکمیلی گروهی از شرکت‌های ایران، آسیا، دانا، البرز، پارسیان، ملت، سامان و .... و بیمه تکمیلی انفرادی از شرکت‌های سامان و آسماری ارائه می‌شود.

خرید بیمه تکمیلی از ازکی:

افراد می‌توانند برای خرید بیمه تکمیلی به سایت ازکی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن  54864 تماس بگیرند. مشاوران ازکی برای مشاوره تخصصی در زمینه بیمه تکمیلی در خدمت تمامی متقاضیان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ازکی

«ازکی» سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه است. شما با استفاده از وب سایت ازکی به آدرس azki.com می توانید انواع بیمه را از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که قبل از خرید بیمه، امکان مقایسه قیمت ها و شرایط بیمه های مختلف به سادگی در ازکی امکان پذیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]