اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970601312818271

آغاز فراخوان پذیرش در ششمین دور‌ه‌ی کشف شتابدهنده فردوسی

مارکوپولو، تاجری در صنعت محتوا

کد: 13970601312818271

https://goo.gl/24drh3

، مشهد , (اخبار رسمی): ششمین دوره کشف شتابدهنده فردوسی از ابتدای مهر ماه آغاز خواهد شد. استارت‌آپ‌های پذیرفته شده در این دوره، مدل کسب و کار خود را به کمک شتابدهنده اعتبارسنجی می‌کنند، به تست بازار می‌پردازند، تیم خود را تکمیل می‌کنند و برنامۀ عملیاتی کارآمدی را برای چهار ماه آیندۀ خود تدوین می‌کنند.

مارکوپولو، تاجری در صنعت محتوا
آغاز فراخوان ششمین دوره کشف شتابدهنده کسب و کار فردوسی

در ششمین دوره کشف، اولویت با استارتاپ‌هایی خواهد بود که در حوزه گردشگری یا محتوا فعالیت کنند

دوره کشف شتابدهنده فردوسی فرصتی است تا استارتاپ‌های پذیرفته شده، مسیر رسیدن به سرمایه‌گذار را آغاز کنند. در این دوره، استارت‌آپ‌ها مدل کسب و کار خود را به کمک شتابدهنده اعتبارسنجی می‌کنند، به تست بازار می‌پردازند، تیم خود را تکمیل می‌کنند، برنامۀ عملیاتی کارآمدی را برای چهار ماه آیندۀ خود تدوین می‌کنند و در انتها به جذب سرمایه‌گذارانی خطرپذیر نائل می‌آیند.

فرآیند پذیرش در این دوره با تکمیل فرم پذیرش از طریق سایت شتابدهنده فردوسی آغاز می‌شود. استارتاپ‌هایی که موفق به ساخت MVP (نمونۀ اولیه) محصول یا خدمت خود شده باشند، می‌توانند درخواست خود را حضور در این دوره ثبت کنند. تیم ارزیابی شتابدهنده فردوسی طی فرآیندی، از بنیان‌گذاران استارتاپ مصاحبه و آزمون به عمل می‌آورند که در صورت موفقیت در جلسۀ نهایی، جواز ورود به دورۀ کشف را به دست خواهند آورد. شتابدهنده فردوسی برای پذیرش استارتاپ‌ها در دوره کشف ۴ ملاک دارد:

• تیم اولیه داشته باشد (حداقل دو نفر)؛

• محصول اولیه داشته باشد (صرفاً ایده نباشد)؛

• بازار انتخابی آنها ظرفیت جذابی داشته باشد (ایده تکراری نباشد)؛

• هر کدام از اعضای تیم هفته‌ای ۲۰ ساعت در مکان شتابدهنده حاضر شوند و روی استارت‌آپ خود کار کنند.

در ششمین دورۀ کشف، اولویت با استارتاپ‌هایی خواهد بود که در حوزۀ گردشگری یا محتوا فعالیت کنند. با توجه به ظرفیت‌ها و اهداف شتابدهنده، استارتاپ‌های فعال در این حوزه فرصت تجربۀ رشد چشم‌گیر و جذب سرمایه‌گذار را در سریع‌ترین حالت ممکن خواهند داشت.

پنجمین دورۀ کشف شتابدهنده فردوسی در حال برگزاری است و اختتامیۀ آن دهم شهریور ماه خواهد بود.

متقاضیان این دوره می‌توانند تا بیستم شهریور ماه از طریق سایت شتابدهنده فردوسی به تکمیل فرم پذیرش خود بپردازند. ششمین دورۀ کشف از ابتدای مهر ماه آغاز شده و تا انتهای آبان ماه ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که دورۀ کشف رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای را برای استارت‌آپ‌های پذیرفته شده نخواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده کسب و کار فردوسی

شتابدهنده فردوسی با ارائه خدمات حمایتی، حضور مجرب ترین مربیان و منتورهای کسب و کار شرق کشور، بهره گیری از شبکه گسترده سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت وسیع رسانه ای خود، از ایجاد و توسعه‌ی استارتاپ‌های جدید بدست کارآفرینان در حوزه فناوری‌های نرم و آموزشی پشتیبانی می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ