اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970607313788271

اختتامیه پنجمین دوره کشف شتابدهنده فردوسی

کد: 13970607313788271

https://goo.gl/KK6SCC

، مشهد , (اخبار رسمی): اختتامیه پنجمین دوره کشف روز شنبه دهم شهریور در مکان شتابدهنده فردوسی برگزار خواهد شد. در این دوره که از ۹ تیر ماه آغاز شده بود، استارت‌آپ‌های پانترافیت، آرنا ریپیر، تریپ ادونچرز، یونیکوین و آی‌نبض حضور داشتند.

از کسب‌وکارت دفاع کن!
پایان پنجمین دورۀ پر فراز و نشیب کشف در شتابدهنده کسب و کار فردوسی

اکنون قرار است در روز اختتامیه، این استارت‌آپ‌ها مدل کسب‌‌وکاری را ارائه کنند که در دوره کشف، فرصت تست، بازبینی و اصلاح آن را داشتند

اختتامیه پنجمین دوره کشف روز شنبه دهم شهریور در مکان شتابدهنده فردوسی برگزار خواهد شد.

در این دوره که از ۹ تیر ماه آغاز شده بود، استارت‌آپ‌های پانترافیت، آرنا ریپیر، تریپ ادونچرز، یونیکوین و آی‌نبض حضور داشتند و اکنون قرار است در روز اختتامیه، این استارت‌آپ‌ها مدل کسب‌‌وکاری را ارائه کنند که در دوره کشف، فرصت تست، بازبینی و اصلاح آن را داشتند.

در دوره کشف، شتابدهنده به استارت‌آپ‌های پذیرفته شده کمک می‌کند تا بازار خود را به درستی بشناسند، رقبای خود را بررسی کنند، با چالش‌های کسب‌وکار خود روبرو شوند و فرآیند فروش محصول،ارائه خدمت خود را طراحی کنند. حاصل تمام این تلاش‌ها، برنامه عملیاتی چهار ماهه‌ای خواهد بود که براساس تجربیات دو ماهه دوره کشف خود تدوین می‌کند.

استارت‌آپ‌هایی که بتوانند به دوره شتاب راه یابند، از اعتبار ۲۵ میلیون تومانی شتابدهنده فردوسی برای اجرایی کردن برنامه عملیاتی خود کمک خواهند گرفت. بعد از فرصت ۴ ماهه دوره شتاب، روز برآینددر انتظار استارت‌آپ‌ها خواهد بود؛ جایی که در برابر شبکه سرمایه‌گذاران شتابدهنده فردوسی به ارائه کسب‌وکار خود خواهند پرداخت و شانس خود را برای جذب سرمایه امتحان خواهند کرد.

ششمین دوره کشف از ابتدای مهر ماه آغاز خواهد شد. در این دوره، اولویت با استارت‌آپ‌هایی خواهد بود که در حوزه گردشگری یا محتوا فعالیت کنند. استارت‌آپ‌های متقاضی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شتابدهنده فردوسی و تکمیل فرم پذیرش، فرصت خود برای تبدیل شدن به کسب‌وکاری موفق را به دست آورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده کسب و کار فردوسی

شتابدهنده فردوسی با ارائه خدمات حمایتی، حضور مجرب ترین مربیان و منتورهای کسب و کار شرق کشور، بهره گیری از شبکه گسترده سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت وسیع رسانه ای خود، از ایجاد و توسعه‌ی استارتاپ‌های جدید بدست کارآفرینان در حوزه فناوری‌های نرم و آموزشی پشتیبانی می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ