اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971201349218271

اینشورتک فقط فروش و صدور بیمه‌نامه آنلاین نیست!

اینشورتک: شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های فناوری‌های بیمه‌ای

کد: 13971201349218271

https://goo.gl/CPDPUA

، مشهد , (اخبار رسمی): حوزه بیمه تاکنون شاهد تحولات بسیاری بوده است. یکی از عواملی که این تحولات را نمایان‌تر کرده است، شرکت‌های اینشورتکی است؛ شرکت‌هایی که با استفاده از فناوری، راهکارهایی را جهت ارائه خدمات بیمه‌ای پیشنهاد می‌دهند.

اینشورتک: شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های فناوری‌های بیمه‌ای
اینشورتک فقط فروش و صدور بیمه‌نامه آنلاین نیست!

تلاش برای ارائه راهکاری در حوزه بیمه، پای محمدحسن و استارتاپ پیگام را به اینشورتک کشاند؛ تا جایی که هم‌اکنون پیگام در حال پیاده سازی راهی نو در بخش بیمه‌های سلامت با همراهی بیمه سامان است

در کارگاه اینشورتک: شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های فناوری‌های بیمه‌ای سعی شده است با چالش‌های راهکارهای سنتی بیمه آشنا شد و در ادامه، فرصت‌های حضور در این حوزه را شناسایی کرد.

این کارگاه مناسب چه افرادی است؟

  • علاقه‌مندان به حوزه فناوری
  • علاقه‌مندان به حوزه بیمه
  • علاقه‌مندان به حوزه توسعه کسب و کار در بخش بیمه
  • فعالان استارتاپی حوزه بیمه
  • فعالان فناوری‌های مالی (فینتک)

در این کارگاه به چه مباحثی پرداخته می‌شود؟

  1. چالش‌ها و فرصت‌های شرکت‌های بیمه‌ای
  2. بررسی راهکارهای نوین در حوزه بیمه
  3. آشنایی با حوزه فعالیت استارتاپ‌های صنعت بیمه
  4. بررسی و آشنایی با فعالیت استارتاپ‌های جهانی در حوزه بیمه

ارائه کننده این کارگاه، محمدحسن محمدی یکی از هم بنیان‌گذاران استارتاپ پیگام، استارتاپ برگزیده اینوتکس پیچ ۲۰۱۸، و انجمن بلاک‌چین مشهد است. پیگام که سال بسیار پرباری را پشت سر گذاشته، در حوزه سلامت و فینتک فعالیت دارد. تلاش برای ارائه راهکاری در حوزه بیمه، پای محمدحسن و استارتاپش را به اینشورتک کشاند؛ تا جایی که هم‌اکنون پیگام در حال پیاده سازی راهی نو در بخش بیمه‌های سلامت با همراهی بیمه سامان است.

علاوه بر این، به دلیل خیز پیگام به سمت فناوری بلاک‌چین، محمدحسن به همراه چند تن از فعالان و علاقه‌مندان این حوزه، انجمن بلاکچین مشهد را با هدف فرهنگ‌سازی، آموزش و توسعه پروژه‌های بلاکچینی تأسیس کردند.

این کارگاه روز سه شنبه 7 اسفند ماه در شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه رویداد، در این کارگاه ثبت‌نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده کسب و کار فردوسی

شتابدهنده فردوسی با ارائه خدمات حمایتی، حضور مجرب ترین مربیان و منتورهای کسب و کار شرق کشور، بهره گیری از شبکه گسترده سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت وسیع رسانه ای خود، از ایجاد و توسعه‌ی استارتاپ‌های جدید بدست کارآفرینان در حوزه فناوری‌های نرم و آموزشی پشتیبانی می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]