اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971022339608271

مشاوره رایگان استارتاپ‌های شرق کشور

یکی برای همه؛ همه برای یکی

کد: 13971022339608271

https://goo.gl/4J3DVw

، مشهد , (اخبار رسمی): شتاب دهنده فردوسی در راستای مسئولیت اجتماعی خود در برابر اکوسیستم کارآفرینی، طرحی را با نام «یکی برای همه؛ همه برای یکی» کلید زده است. در این طرح، استارتاپ‌هایی که تحت حمایت این شتاب‌دهنده نیستند، اما نیاز به مشاوره دارند می‌توانند جلسه‌ مشاوره‌ای را رایگان با مدیران شتابدهی داشته باشند.

یکی برای همه؛ همه برای یکی
«همه برای یکی و یکی برای همه؛ با اتحاد، پابرجا می‌مانیم و با تفرقه، شکست خواهیم خورد.»

نرخ موفقیت فراگیر کسب‌وکارهای اینترنتی در ایران به‌طور میانگین تنها %۰٫۹ است؛ یعنی از هر ۱۰۰۰ استارتاپ فقط ۹ استارتاپ موفق می‌شوند! وحشتناک‌تر این که این عدد در استان خراسان‌رضوی به ۶/۸ می‌رسد

راه‌اندازی استارتاپ مسیری است جذاب، اما پر از چالش

به گزارش مرکز پایش تجارت الکترونیکی ایران (ECM)، نرخ موفقیت فراگیر کسب و کارهای اینترنتی در ایران به طور میانگین تنها %۰٫۹ است؛ به عبارت دیگر، از هر ۱۰۰۰ استارتاپ فقط ۹ استارتاپ موفق می‌شوند! وحشتناک‌تر این که این عدد در استان خراسان رضوی به ۶/۸ می‌رسد!

شتاب دهنده فردوسی هر روز با درخواست مشاوره افراد یا تیم‌هایی مواجه است که با هدف خلق دنیایی بهتر، ایده نابی را تدارک دیده‌اند، استارتاپی را راه انداخته‌اند، اما جایی لابلای مسیر زمین‌گیر شده، از ادامه بازمانده‌اند و اکنون تمام تلاش خود را معطوف به حل مشکل کرده‌اند، اما راه‌حلی نمی‌یابند.

رسالت شتاب دهنده فردوسی تسهیل و تسریع موفقیت استارتاپ‌ها است؛ از همین رو، در راستای مسئولیت اجتماعی خود در برابر اکوسیستم کارآفرینی، طرحی را با نام «یکی برای همه؛ همه برای یکی» کلید زده‌ است. در این طرح، استارتاپ‌هایی که تحت حمایت شتاب دهنده فردوسی نیستند، اما نیاز به مشاوره دارند هم می‌توانند جلسه‌ مشاوره‌ای را به صورت رایگان با مدیران شتابدهی این شتاب دهنده داشته باشند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت شتاب دهنده فردوسی، کمپین «یکی برای همه؛ همه برای یکی» را انتخاب کرده و درخواست مشاوره خود را در یکی از زمینه‌های زیر ثبت کنند:

اعتبارسنجی ایده

تیم‌سازی

توسعه محصول

نحوه ورود به بازار

جذب سرمایه‌گذار

شایان ذکر است که نام این کمپین برگرفته از کتاب «سه تفنگدار» اثر الکساندر دوما است. عبارت انگلیسی کامل آن این است: «.All for one and one for all, united we stand divided we fall» و معادل فارسی آن «همه برای یکی و یکی برای همه؛ با اتحاد، پابرجا می‌مانیم و با تفرقه، شکست خواهیم خورد.» است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده کسب و کار فردوسی

شتابدهنده فردوسی با ارائه خدمات حمایتی، حضور مجرب ترین مربیان و منتورهای کسب و کار شرق کشور، بهره گیری از شبکه گسترده سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت وسیع رسانه ای خود، از ایجاد و توسعه‌ی استارتاپ‌های جدید بدست کارآفرینان در حوزه فناوری‌های نرم و آموزشی پشتیبانی می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ