اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971201349248271

با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شتاب‌دهنده فردوسی

حمایت از بازی‌سازان شرق کشور، شتاب می‌گیرد!

کد: 13971201349248271

https://goo.gl/eUH61N

، مشهد , (اخبار رسمی): با امضای تفاهم‌نامه، اشخاص حقوقی یا حقیقی که بازی‌ساز بوده و توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور معرفی شوند، قادر خواهند بود تا از خدمات شتاب‌دهنده فردوسی، به عنوان یکی از همکاران حمایتی در نظام همگرای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بهره‌مند شوند.

حمایت از بازی‌سازان شرق کشور، شتاب می‌گیرد!
خدمات شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی به بازی‌سازان شرق کشور

ساختار حمایتی همگرا در سال 1396 متولد شد تا حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های مختلف صنعت بازی را همگرا کند. همگرا هر آنچه بازی‌سازان برای رشد احتیاج دارند را در اختیارشان قرار می‌دهد

ساخت بازی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای آموزش و پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به ازدیاد بازی‌های خارجی و گرایش کودکان به سمت آنها، خلأ طراحی و تولید بازی‌های بومی ‌و متناسب با فرهنگ ایرانی بسیار زیاد است؛ لذا لازم است با حمایت از استعدادهای موجود در کشور و ایده‌های خلاقانه، امکان ورود آنها به عرصه‌ی بازی‌سازی فراهم شود. جهت رشد و توسعه بازی‌سازی و حمایت از فعالان مستعد داخلی می‌بایست مسیر پیشرفت توسط متخصصین و دست اندرکاران این حوزه باز شود.

یکی از اهداف شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی به عنوان اولین شتاب‌دهنده دانش‌بنیان شرق کشور نیز شتابدهی استارتاپ‌ها در حوزه بازی‌ و ‌سرگرمی‌‌است. از همین رو، در راستای حمایت از بازی‌سازان بازی‌های رایانه‌ای و کمک به رشد و شکوفایی صنعت بازی‌های رایانه‌ای کشور، تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی منعقد گردید. با امضای این تفاهم‌نامه، اشخاص حقوقی یا حقیقی که بازی‌ساز بوده و توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور معرفی گردند، قادر خواهند بود تا از خدمات شتاب‌دهنده فردوسی، به عنوان یکی از همکاران حمایتی در نظام همگرای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بهره‌مند شوند.

نظام همگرا

ساختار حمایتی همگرا در سال 1396 متولد شد تا حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های مختلف صنعت بازی را همگرا کند. همگرا با تجربه‌ای طولانی، بازی‌سازان را در مسیر موفقیت همراهی کرده و آنچه را برای رشد احتیاج دارند، در اختیارشان قرار می‌دهد. هدف اصلی، همگرا کردن حمایت‌هایی است که در بنیاد ملی بازی‎‌های رایانه‌ای به بازی‌سازان ارائه می‌کنیم تا با متنوع‌ترین خدمات، صنعت بازی ایران را توانمند کنیم. شفاف‌سازی حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ارتقاء تعالی شرکت‌ها/ تیم‌ها و تحول ساختاری صنعت بازی ایران از طریق ارائه‌ی متنوع‌ترین، بهترین و سریع‌ترین خدمات حمایتی چشم‌انداز همگرا است.

برای اینکه عضو شبکه همگرا شوید، این است که تیم یا شرکت بازی‌سازی باشید و در چهار سال گذشته حداقل دو بازی ساخته و عرضه شده در بازار یا یک بازی و یک پروتوتایپ داشته باشید. به علاوه، بایستی تیم کاری فعالی داشته باشید که هم‌اکنون در حال کار روی یک عنوان بازی باشد.

همگرا در ازای حمایتی که به بازی‌سازان اختصاص می‌دهد، بدنبال افزودن نام خود در بازی‌های حمایت شده نیست. تنها موردی که برای همگرا اهمیت دارد این است که در انتهای سال حمایتی، شرکت‌ها و تیم‌های عضو همگرا از رتبه خود ارتقا پیدا کرده باشند.

بازی‌سازان می‌توانند از خدمات همگرا در زمینه‌های تامین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تامین خدمات زیرساختی پشتیبانی (مانند سرور، صداگذاری، رندینگ، موشن کپچر و...)، تامین فضای استقرار شرکت‌ها و تیم‌ها، خدمات پشتیبانی، خدمات آزمون در تولید و نشر بازی‌های ویدئویی، تسهیلات مالی و سرمایه‌گذاری، تبلیغات و بازاریابی و توسعه بازار آماده‌ی مذاکره برای جذب شریک تجاری برخوردار شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده کسب و کار فردوسی

شتابدهنده فردوسی با ارائه خدمات حمایتی، حضور مجرب ترین مربیان و منتورهای کسب و کار شرق کشور، بهره گیری از شبکه گسترده سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت وسیع رسانه ای خود، از ایجاد و توسعه‌ی استارتاپ‌های جدید بدست کارآفرینان در حوزه فناوری‌های نرم و آموزشی پشتیبانی می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]