اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970606313638181

برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی و استارت‌آپ توسط شرکت رهپویان 7

کارگاه آموزشی کارآفرینی و استارت‌آپ 26 مرداد توسط شرکت رهپویان7 برگزار شد

کد: 13970606313638181

https://goo.gl/q9BSwf

، تهران , (اخبار رسمی): به نقل از روایط عمومی شرکت رهپویان 7 در تاریخ 26 مرداد 1397 در شهر تهران برگزار شد. این کارگاه با استقبال مخاطبان مواجه شده و در دهه اول مهر ماه مجددا برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی کارآفرینی و استارت آپ در26مرداد توسط شرکت رهپویان7 برگزار شد
ورک شاپ کارآفرینی و استارت آپ - رهپویان 7

به نقل از روایط عمومی شرکت رهپویان 7، در تاریخ 26 مرداد 1397 کارگاه آموزشی کارآفرینی و استارتاپ در شهر تهران برگزار شد. این کارگاه با استقبال مخاطبان مواجه شده و در دهه اول مهرماه مجددا برگزار خواهد شد. 

در این کارگاه علاوه بر توضیح مفاهیم اصلی کارآفرینی و استارت آپ، جزییات، چالش‌ها، نیازمندی‌ها و همچنین شاخص‌های موفقیت تشریح شده است.

طبق اعلام نظر رییس هییت مدیره  شرکت رهپویان 7، با توجه به نیاز قشر جوان به افزایش آگاهی دراین زمینه تا شش ماه آینده برگزاری کارگاه کارآفرینی و استارت آپ  با مدل‌های متفاوت در دستور کار این شرکت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش