اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970615315158803

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در نشست خیرین گفت:

باید زمینه آشنایی خیرین استان با فرآیند آموزش فنی و حرفه‌ای مهیا شود

کد: 13970615315158803

https://goo.gl/1R4B5W

، ساری , (اخبار رسمی): نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران به همراه مسئولان ستادی با مدیران عامل خیرین و مجمع خیرین صیانت اجتماعی مازندران در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران برگزار شد.

باید زمینه آشنایی خیرین استان با فرآیند آموزش  فنی و حرفه ای مهیا شود
باید زمینه آشنایی خیرین استان با فرآیند آموزش فنی و حرفه‌ای مهیا شود

درویشی ابراز امیدواری کرد تا حضور خیرین در مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای و آشنایی آنان با مهارت‌آموزی موجب رشد و پویایی در امر آموزش مهارتی شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، سید حسین درویشی مدیرکل این اداره بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با جوانان جویای کار و اقشار مختلف در ارتباط و از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است که خیرین با کمک و همراهی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند تاثیر به سزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: باید زمینه آشنایی خیرین استان با فرآیند آموزش فنی و حرفه‌ای مهیا شود، زمینه بازدید خیرین استان از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان از گلوگاه تا رامسر فراهم شود تا آنان با فرآیند مهارت آموزی جوانان و علاقه‌مندان آشنا شوند و بدانند در کجا می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند.

درویشی ابراز امیدواری کرد تا حضور خیرین در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آشنایی آنان با مهارت آموزی موجب رشد و پویایی در امر آموزش مهارتی شود.

او بیان داشت: امید است به زودی شرایطی فراهم شود تا نشست خیرین با استاندار مازندران برگزار شود و در همین راستا مجمع خیرین کارآفرینان آموزش فنی و حرفه‌ای شکل گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران ادامه داد: داشتن ایده و خلاقیت در کار و امر آموزش بسیار مهم است و هدف این جلسه ورود خیرین به آموزش‌های مهارتی است.

در این نشست همچنین مسعود بهروزه مدیرعامل خیرین و مسعود سیدکار مدیرعامل مجمع خیرین صیانت اجتماعی مازندران ضمن پراهمیت خواندن آموزش‌های مهارتی، از پیشنهاد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در جهت فراهم کردن زمینه شناخت بیشتر خیرین با فرایند آموزش‌های مهارتی استقبال کرده، آمادگی و همکاری خود را درایجاد مجمع خیرین کارآفرینان آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران

مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جویبار

اطلاعات تماس
  • 011725***** - 091166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش