کد: 13970615315215138

آموزشگاه موسیقی و مدرک پایان دوره آموزش موسیقی و ساز

کد: 13970615315215138

https://goo.gl/zzroUu

، تهران , (اخبار رسمی): در آگهی بسیاری از آموزشگاه‌های موسیقی، عنوان اهدا مدرک پایان دوره پس از آموزش هر دوره نوازندگی و موسیقی، آمده است که باید به درستی اعتبار این مدارک دقت شود.

آموزشگاه موسیقی و مدرک پایان دوره آموزش موسیقی و ساز
آموزشگاه موسیقی و مدرک پایان دوره آموزش موسیقی و ساز

آنچه در تعریف مدرک معتبر برای موسیقی وجود دارد، دریافت مدرک از مراکز آموزشی معتبر و مراکز آموزش عالی زیر مجموعه وزارت آموزش عالی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه موسیقی و ارگان‌های زیر مجموعه است

رضا کلانتری مدرس موسیقی و نوازنده ساز تار و سه تار، در یادداشتی به اهمیت بررسی مدارک اهدایی از سوی موسسات موسیقی پرداخته است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

همیشه باید به مدارک پایان دوره پس از آموزش هر دوره نوازندگی و موسیقی، جدا از ارزش گذاری و ملاک‌های انتخاب دوره‌ها و زمان بندی و تعیین سطح برای هنرجویان، باید به بررسی اعتبار این مدارک پرداخت.

آنچه در تعریف مدرک معتبر برای موسیقی وجود دارد، دریافت مدرک از مراکز آموزشی معتبر و مراکز آموزش عالی زیر مجموعه وزارت آموزش عالی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه موسیقی و ارگان‌های زیر مجموعه است.

مراکزی که با عنوان گواهی پایان دوره و مدرک پایان دوره در پی جذب هنرجو هستند، باید مجاری صدور این گواهی نامه ها و مدارک را مشخص کنند.

ملاک‌های ارزیابی، گروهی که ارزیابی می‌کنند بسیار اهمیت داشته و باید مشخص باشند.

دیده شده در رشته‌هایی خاص، اساتید خاص کارگاه‌های آموزشی برگزار می کنند و در پایان مدرک پایان آن دوره را صادر می‌کنند، در این مورد خاص، می‌توان عنوان مدرک پایان دوره این استاد را برای مدرک مناسب دانست، ولی مدرک پایان دوره ساز نمی‌تواند عنوان درستی باشد.

علاقه‌مندان جهت آموزش موسیقی و شرکت در کلاس‌های موسیقی می‌توانند به سایت آموزشگاه موسیقی شمیم مراجعه کنند و یا به سایت رضا کلانتری، نوازنده تار، سه تار و آهنگساز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسیقی هنری ایران

اخبار موسیقی ایران، بیوگرافی اساتید موسیقی ایران، نوتاسیون، تصاویر موسیقی دانان ایران، مرکز خرید و فروش، موسیقی فیلم، بخش آموزشی، مجلات موسیقی، گفت و گو با اساتید موسیقی، موسیقی دانان جوان، موسیقی در شهرهای ایران، موسیقی ایران در سایر کشورها، سازندگان ساز، آهنگسازان، اتنوموزیکولوژی و...

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | موسیقی