کد: 13970627317265138

نگاهی به یکی از جذابترین آگهی های آموزش موسیقی

آموزش تضمینی موسیقی و ساز در بیست جلسه

کد: 13970627317265138

https://goo.gl/4ghXL2

، تهران , (اخبار رسمی): شاید برای کسانی که در کلاس‌های موسیقی شرکت نکرده‌اند، جمله «آموزش تضمینی موسیقی و ساز در بیست جلسه» هیجان انگیز، انگیزشی و همینطور سوال برانگیز باشد، ولی برای کسی که چند جلسه‌ای کلاس موسیقی را تجربه کرده، پاسخ مشخص است.

آموزش تضمینی موسیقی و ساز در بیست جلسه
آموزش تضمینی موسیقی و ساز در بیست جلسه

شاید بتوان کتاب آموزشی یک ساز را، ظرف چند ساعت، برای هنرجو توضیح داد، ولی برای اینکه هنرجو بتواند تکنیک‌های این کتاب را به درستی و با ظرافت اجرا کند، شاید به یک سال زمان نیاز داشته باشد

رضا کلانتری کارشناس موسیقی، نوازنده و مدرس تار و سه تار و آهنسگاز در این مقاله به این سوال جمله «آموزش تضمینی موسیقی و ساز در بیست جلسه» را با کمی تفاوت در نوع ساز و... بسیار دیده می‌شود پاسخ می‌دهد. اما آیا واقعا می‌شود به صورت تضمینی و در تعداد مشخص جلسه کلاسی، موسیقی را فرا گرفت؟

شاید برای کسانی که در کلاس‌های موسیقی شرکت نکرده‌اند، جمله «آموزش تضمینی موسیقی و ساز در بیست جلسه» هیجان انگیز، انگیزشی و همینطور سوال برانگیز باشد، ولی برای کسی که چند جلسه‌ای کلاس موسیقی را تجربه کرده، پاسخ مشخص است.

همانطور که در مطلب «آموزشگاه موسیقی و کلاس سی دقیقه‌ای، کم نیست؟» گفته شده، هر تکنیک در ساز و نوازندگی، برای اجرای درست، نیاز به زمان دارد.

به راستی شاید بتوان کتاب آموزشی یک ساز را، ظرف چند ساعت، برای هنرجو توضیح داده و او را حتی با اجرای هر تکنیک آشنا کرد، ولی برای اینکه هنرجو بتواند تکنیک‌های این کتاب را به درستی و با ظرافت اجرا کرد و این آموزش شاید به یک سال زمان نیاز داشته باشد.

حال با این توضیح بسیار کوتاه، به راحتی می‌توان دریافت که آموختن موسیقی، ساز و آواز، به تعداد بیشتری جلسات آموزشی نیاز دارد و این شعار یا جمله آموزش تضمینی موسیقی و ساز در بیست جلسه، که گاهی برای مدرسان خصوصی و متاسفانه در مواردی برای تبلیغ آموزشگاه موسیقی، مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حد شعار بوده و از هر نظر رد و اساس علمی و عملی ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسیقی هنری ایران

اخبار موسیقی ایران، بیوگرافی اساتید موسیقی ایران، نوتاسیون، تصاویر موسیقی دانان ایران، مرکز خرید و فروش، موسیقی فیلم، بخش آموزشی، مجلات موسیقی، گفت و گو با اساتید موسیقی، موسیقی دانان جوان، موسیقی در شهرهای ایران، موسیقی ایران در سایر کشورها، سازندگان ساز، آهنگسازان، اتنوموزیکولوژی و...

منتشر شده در سرویس:

موسیقی